|
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina region
Hovorka, Lukáš
Tato závěrečná práce je zaměřena na marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Kraji Vysočina. Konkrétně se v rámci této práce řeší názor na současnou formu a intenzitu využívání krajiny v následujících oborech: veřejná a soukromá zeleň, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, podpora bioenergií a ochrana přírody. Teoretická část práce popisuje Kraj Vysočina, jeho demografii, socio-ekonomiku, ekonomiku, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, obnovitelné zdroje a další trendy vyskytující se na území tohoto kraje. Empirická část se zabývá výzkumem. Popisuje sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a hledání souvislostí mezi získanými údaji. Na závěr jsou uvedena doporučení pro regionální rozvoj Kraje Vysočina.
|
|
Komparace služeb nabízených v letecké dopravě na evropském, americkém a asijském kontinentu
Žahourová, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Tato práce se zabývá komparací služeb, které nabízejí letecké společnosti na třech světových kontinentech -- v Evropě, Americe a Asii. První kapitola vymezuje základní pojmy důležité pro další zpracování práce. Je zde stručně popsána historie letecké dopravy, její výhody a nevýhody, letecké společnosti a jejich členění. Hlavní částí této kapitoly je vymezení služeb nabízených v letecké dopravě, palubních i pozemních. Druhá kapitola stručně shrnuje současné trendy v letecké dopravě. Ve třetí kapitole jsou stanovena komparační kriteria a kriteria pro výběr leteckých společností, jejichž služby budou následně porovnávány. Ve čtvrté kapitole jsou nejprve uvedeny služby vybraných společností a následně je provedena jejich komparace.
|
|
Integrace leteckých společností a její vliv na spotřební chování zákazníků
Kosinová, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Diplomová práce popisuje proces integrace mezi leteckými společnostmi a její pozitivní a negativní dopady na cestující. Zabývá se charakteristikou jednotlivých forem integrace, přičemž největší pozornost je věnována aliancím a fúzím. S ohledem na skutečnost, že cestující je při výběru letecké společnosti ve velké míře ovlivňován cenou za přepravu, představuje práce empirický model, který zkoumá vliv členství v jedné z globálních aliancí na výslednou cenu letenky na dálkových linkách. Kromě ceny je pozornost věnována také charakteru a diverzifikaci poskytovaných služeb. Práce se v další části věnuje připravované fúzi mezi společnostmi British Airways a Iberia, jejím předpokladům, podobě nové společnosti a identifikaci případných rizikových faktorů, které by mohly fungování společnosti negativně ovlivnit.
|
|
Pracovní podmínky zaměstnanců ČSA a.s.
Fuksa, Jakub ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Cílem práce je nastínit v úvodní části obecná teoretická východiska pracovních podmínek jakožto součásti personálních činností ve firmě a zároveň jako významný prvek oblasti pracovního práva. Úkolem praktické části je pak přiblížit specifika a legislativní úpravu letecké dopravy a práce v ní, charakterizovat společnost ČSA a.s. a její činnost a následně se zabývat podrobněji pracovními podmínkami jejích zaměstnanců s důrazem na práci mobilních pracovníků (pilotů a palubních průvodčí), kteří tvoří významnou a velice specifickou část personálu a jejichž pracovní podmínky, zejména pak charakter pracovní doby, podléhají zvláštní právní regulaci. Závěr práce je věnován zhodnocení personálních činností této společnosti a pracovních podmínek a některých dalších vybraných problémů v této oblasti.
|
|
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti ČSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
|