Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina region
Hovorka, Lukáš
Tato závěrečná práce je zaměřena na marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Kraji Vysočina. Konkrétně se v rámci této práce řeší názor na současnou formu a intenzitu využívání krajiny v následujících oborech: veřejná a soukromá zeleň, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, podpora bioenergií a ochrana přírody. Teoretická část práce popisuje Kraj Vysočina, jeho demografii, socio-ekonomiku, ekonomiku, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, obnovitelné zdroje a další trendy vyskytující se na území tohoto kraje. Empirická část se zabývá výzkumem. Popisuje sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a hledání souvislostí mezi získanými údaji. Na závěr jsou uvedena doporučení pro regionální rozvoj Kraje Vysočina.
Komparace služeb nabízených v letecké dopravě na evropském, americkém a asijském kontinentu
Žahourová, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Tato práce se zabývá komparací služeb, které nabízejí letecké společnosti na třech světových kontinentech -- v Evropě, Americe a Asii. První kapitola vymezuje základní pojmy důležité pro další zpracování práce. Je zde stručně popsána historie letecké dopravy, její výhody a nevýhody, letecké společnosti a jejich členění. Hlavní částí této kapitoly je vymezení služeb nabízených v letecké dopravě, palubních i pozemních. Druhá kapitola stručně shrnuje současné trendy v letecké dopravě. Ve třetí kapitole jsou stanovena komparační kriteria a kriteria pro výběr leteckých společností, jejichž služby budou následně porovnávány. Ve čtvrté kapitole jsou nejprve uvedeny služby vybraných společností a následně je provedena jejich komparace.
Integrace leteckých společností a její vliv na spotřební chování zákazníků
Kosinová, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Diplomová práce popisuje proces integrace mezi leteckými společnostmi a její pozitivní a negativní dopady na cestující. Zabývá se charakteristikou jednotlivých forem integrace, přičemž největší pozornost je věnována aliancím a fúzím. S ohledem na skutečnost, že cestující je při výběru letecké společnosti ve velké míře ovlivňován cenou za přepravu, představuje práce empirický model, který zkoumá vliv členství v jedné z globálních aliancí na výslednou cenu letenky na dálkových linkách. Kromě ceny je pozornost věnována také charakteru a diverzifikaci poskytovaných služeb. Práce se v další části věnuje připravované fúzi mezi společnostmi British Airways a Iberia, jejím předpokladům, podobě nové společnosti a identifikaci případných rizikových faktorů, které by mohly fungování společnosti negativně ovlivnit.
Pracovní podmínky zaměstnanců ČSA a.s.
Fuksa, Jakub ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Cílem práce je nastínit v úvodní části obecná teoretická východiska pracovních podmínek jakožto součásti personálních činností ve firmě a zároveň jako významný prvek oblasti pracovního práva. Úkolem praktické části je pak přiblížit specifika a legislativní úpravu letecké dopravy a práce v ní, charakterizovat společnost ČSA a.s. a její činnost a následně se zabývat podrobněji pracovními podmínkami jejích zaměstnanců s důrazem na práci mobilních pracovníků (pilotů a palubních průvodčí), kteří tvoří významnou a velice specifickou část personálu a jejichž pracovní podmínky, zejména pak charakter pracovní doby, podléhají zvláštní právní regulaci. Závěr práce je věnován zhodnocení personálních činností této společnosti a pracovních podmínek a některých dalších vybraných problémů v této oblasti.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti ČSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hovorka, Ladislav
2 Hovorka, Luboš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.