Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,454 záznamů.  začátekpředchozí33445 - 33454  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.33 vteřin. 

Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací
Baumann, Jan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Kromě charakteristiky a vymezení pojmu event marketing pojednává o event marketingu v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Dále je diskutována problematika měření úspěšnosti event marketingu. Stěžejní část práce tvoří šestá kapitola, jež se zabývá novými nástroji marketingové komunikace, analyzuje jejich pozitiva a negativa a provádí komparaci a jejich vymezení vůči event marketingu. Následuje část věnovaná deskripci trendů v event marketingu a jejich extrapolací v dlouhodobém časovém horizontu. Práce je doplněna případovou studií, jež analyzuje event marketingovou kampaň společnosti Volvo. Závěr je věnován shrnutí nejdůležitějších poznatků a možnostem jejich aplikovatelnosti v prostředí České Republiky.

Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu
Křivanová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.

České předsednictví Rady Evropské unie z pohledu tlumočníků a delegátů
Trubková, Jana ; Sládková, Miroslava (oponent) ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce)
Česká republika předsedala v první polovině roku 2009 Radě Evropské unie. Všechna jednání v rámci této instituce byla řízena českými delegáty. Češi předsedali setkáním ministrů i jednáním pracovních skupin, a to poprvé v historii. Tento úkol tak znamenal pro náš stát naprosto novou zkušenost, a byl proto výzvou nejen v oblasti politické, ale také po stránce organizační. Diplomová práce představila předsednictví v Radě Evropské unie v kontextu fungování Evropských institucí a ukázala na šíři mezinárodních jednání, která tato šestiměsíční událost pro předsednickou zemi přináší. Cílem práce bylo zjistit, jaké výzvy přineslo české předsednictví tlumočníkům s češtinou, která se na šest měsíců stala jedním z hlavních jazyků komunikace mezi evropskými delegáty. V Bruselu a částečně také na území České republiky zajišťovalo tlumočení Generální ředitelství pro tlumočení Evropské komise (DG SCIC), pro jednání na pracovní úrovni na území ČR pak poskytovala tlumočníky tlumočnická a překladatelská agentura Artlingua. Provedli jsme dotazníkové šetření mezi tlumočníky a delegáty s cílem zjistit, jak tito aktéři jednání v Radě tlumočení během předsednictví hodnotili. Respondenty jsme dělili do šesti skupin. Mezi tlumočníky jsme rozlišili tlumočníky agentury Artlingua, tlumočníky DG SCIC s češtinou mateřským jazykem a...

Etika komuninakce prodejních zájezdů
Ježková, Slávka ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na hodnocení legislativní a etické problematiky komunikace prodejních zájezdů. Obsahuje stručnou historii přímého prodeje v ČR, hodnocení prodejních zájezdů - pozvánky, prodejní triky při prodeji, konkrétní příklady přímého prodeje na společnostech BECK a Tupperware. Část práce je dále věnována pravidlům Asociace přímého prodeje a spotřební politice v EU a ČR vztahující se k prodejním zájezdům.

Řízení PR agentury
KONOPKOVÁ, Adéla
První část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu public relations, jejich historii a vývoj ve světě i u nás, popsány jsou zde i nástroje PR komunikace. Tato část se také stručně zabývá současným českým mediálním trhem, hodnocením PR aktivit a budoucími trendy v oboru public relations. Obsahem této části je také organizace a řízení, jež jsou typické pro malé firmy. Dále se zabývá vymezením pojmu malá firma, její strukturou a styly řízení. V druhé části diplomové práce analyzuji současný stav v agentuře AC&C PR, v níž jsem donedávna pracovala, a způsob jejího řízení. Podrobněji je tato praktická část věnována struktuře vlastnických vztahů, způsobu, jakým je agentura řízena dlouhodobě, jak zpracovává zakázky pro klienty do konkrétních úkolů pro zaměstnance a jak si stanovuje priority své práce. Ve třetí části své práce navrhuji některé dílčí změny a úpravy, jež by mohly vést k zefektivnění současného chodu agentury.Pro budoucí chod agentury je klíčová analýza její organizační struktury a návrh na její změnu tak, aby zefektivnila chod firmy, nedržela se formálních a nemoderních pravidel a místo toho více odpovídala struktuře klientů a jejich potřeb. Kromě toho popiuji, jakým způsobem dopadá hospodářská recese na některé klienty agentury, jakým způsobem se firmy snaží šetřit prostředky na marketing, reklamu a public relations. Z toho plyne závěr, jak by měla agentura na zhoršené ekonomické prostředí reagovat, aby z něj v budoucnu vyšla bez existenčních potíží.

Ovlivňování a manipulace v médiích
Škoda, Martin ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Práce se zabývá vlivem médií na člověka. Zahrnuje vybrané prostředky, kterých média často využívají k polarizování jedince - od barevné a tvarové symboliky, přes řeč těla a akustické ovlivňování, až po impulzy pod prahem lidského vnímání. Rovněž shrnuje stručnou historii vybraných médií a epoch lidské komunikace. Následně popisuje nejčastěji se vyskytující formy propagandy a manipulace. Praktická část poté pomocí experimentálního dotazníkového šetření nastiňuje, jak je ve skutečnosti snadné člověka zmanipulovat, aniž by si to uvědomoval.

Grafický design: porovnání v různých kulturách
Čermák, Radim ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na nezastupitelnou roli vizuální komunikace a grafického designu v soudobém globálním a informacemi zahlceném světě. Rozděluje svět na jednotlivé kultury a charakterizuje jejich hlavní znaky. Dále charakterizuje grafický design typický pro tyto kultury, vystihuje hlavní rysy a odlišnosti. Na základě těchto faktů práce popisuje, jaký přístup k tvorbě grafického designu oslovuje zákazníky v příslušných kulturách a jaký přístup má potenciál oslovit zákazníka v interkulturálním měřítku. Zabývá se také možnými problémy při přenosu grafického designu mezi různými kulturami a popisuje historii grafického designu a jeho možný vývoj v budoucnosti.

Informace, znalosti a komunikace jako systémové nástroje rozvoje evropského společenství
Ondruška, Marek ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Hlavním cílem předkládané práce je poskytnout základní informace týkající se informační společnosti rozvíjející se v rámci Evropské unie. Při analýzách této oblasti jsou uvažovány tři nástroje: informace, znalosti a komunikace. Text je rozdělen do tří částí. První se zabývá historií Evropské unie a procesem rozšiřování Evropské unie. Následně je pozornost textu přesunuta k oblastem zájmu Evropské unie a k institucím Evropské unie. Hlavní zaměření druhé části se týká vymezení informací, znalostí a komunikace. Konečně třetí kapitola by měla být považována za hlavní část celého textu. První téma této kapitoly se zabývá komunikačním systémem Evropské unie a popisuje základní politiky realizované v oblasti komunikace. Jako další jsou diskutovány aspekty akčního plánu ?eEurope? od jeho vzniku až po současný stav. Poslední téma třetí části se týká problémů souvisejících s komunikací v rámci Evropské unie, jako první mezi členskými státy a následně mezi členskými státy a institucemi Evropské unie.

E-mail a jeho zneužívání
Měsíček, Libor ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pejsar, Zdeněk (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem práce je pokusit se zmapovat historii, popsat současný stav a možný vývoj (trendy) v oblasti zneužívání e-mailu. Shrnout postupy prevence a obrany proti nevyžádané poště. Zároveň vytvořit přehled právních úprav v oblasti zneužívání elektronické komunikace. Hlavní cíl práce spočívá ve formulování doporučení pro uživatele e-mailu, jak snížit nebezpečí spojené s jeho používáním.

Internet a informační společnost
Jon, Jakub ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem informací na společnost. Jejím cílem je definovat informační společnost, analyzovat roli Internetu a jeho dopad na lidskou společnost a dále popsat jeho výhody a nevýhody. V neposlední řadě bylo mým cílem nastínit další možný vývoj a poukázat na možnosti řešení vybraných problémů. První polovina práce definuje především základní pojmy využité k popisu informační společnosti a procesů, které jsou pro ni klíčové. Druhá část je zaměřena na Internet, jeho historii, výhody a nevýhody a využívá nadefinovaných pojmů k určení vlivu na informační společnost. Z mé práce vyplývá, že Internet je zásadně provázán s dalším vývojem společnosti a že by neměl podléhat regulaci jakéhokoli subjektu, nýbrž by měla být zachována jeho volnost přístupu a modifikace, zprostředkovaná tržními mechanismy, zejména reklamou a internetovou kulturou, která staví převážně na samovolném rozvoji tohoto média prostřednictvím jeho uživatelů, jejichž chování a informovanost jsou současně klíčem zlepšení funkčnosti Internetu. Klíčová slova: Informační společnost, Informace, Komunikace, Informovanost, Internet, Reklama, Kolektivní znalost.