Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,386 záznamů.  začátekpředchozí33377 - 33386  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.79 vteřin. 

Čínský realitní trh - současný stav, trendy a vyhlídky
Slavík, Petr ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
Cílem této práce je popsat jev bublin na finančních, ale zejména na nemovitostních trzích; na základě získaných znalostí popsat situaci na trhu nemovitostí v Číně. Tato práce je rozdělena na teoretickou a převážně praktickou část. Teoretická část je věnována vymezení jevu bubliny a bubliny na trhu aktiv. Jsou zde popsány specifika bubliny na trhu s nemovitostmi a analýza jejich příčin, jejich identifikace a důsledky realitních bublin pro ekonomiku. Na konci první části je popsána Japonská realitní bublina.Druhá část popisuje vývoj čínského trhu s nemovitostmi a poskytuje přehled o meznících v jeho vývoji. Kromě toho se zabývá specifiky čínského trhu s nemovitostmi a vysvětluje faktory, které způsobily nárůst cen. Dále v druhé části je porovnána situace na čínském trhu s bydlením s tím v Japonsku během realitní bubliny. Dále tato práce vysvětluje, jak Čínská vláda může koordinovat, regulovat a intervenovat na trhu a přichází s krátkodobým výhledem.

Použití sociálních média pro propagaci vzdělávacích služeb
Kolomatskyi, Artem ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Havlík, Jan (oponent)
Cílem diplomové prácí je analyzovat vliv propagací v socílanich media pro vzdělávací služby. Táto práce pokrývá všichní pojmy a přehledy z literatury příslušné teto temate. Teoretické údáje býlí vyplily z příkladů realizací nástrojů který mohli bych pomoct podpořit státky a služby na lokálním trhu. Praktická část prácí postávena na výzkumu podniků ktery provádí vzdělovací služby v Ukraině a jak investovani v vývoj socialnich media ukázuje zvýšení obratu prodeje. Myslím, že moje práce bude užitečná v porozumění všech klíčových oblastech v marketingu sociálnich média. Cílem tohoto učení je nabídnout cenné vhledy ve vývoji procesů který byl bych užitečný Meat Studies v přitahování nových klientů v vzdělávací služby firmy.

Analýza uznatelnosti energetických úspor v ČR v rámci směrnice 2012/27/ EU o energetické účinnosti
Barczi, Šimon ; Vojáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Macháč, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá implementací Směrnice EU o energetické účinnosti do národních legislativ a splněním cílů z toho vyplývajících. Práce volně navazuje na předchozí situační zprávy, upozorňuje na nedostatky těchto dokumentů a zároveň nabízí unikátní přístup měření pokroku. Práce analyzuje národní akční plány (NAPEE) všech členských států a provádí jejich komparaci. Kvalita těchto dokumentů je kriticky zhodnocena a popsána. Prvotně práce defininuje klíčové pojmy. Poté představuje hlavní prvky Směrnice o energetické účinnosti. Následně detailně zhodnocuje a popisuje NAPEE všech zemí EU s jejich následným kritickým zhodnocením. V poslední kapitole je pak představena metodika indexů, sledujících pokrok dle Směrnice.

Liberalizace železniční nákladní dopravy
Bazalová, Klára ; Ježek, Tomáš (vedoucí práce) ; Lipka, David (oponent)
This paper discusses the railway market and its deregulation. Railway market used to be included in natural monopoly in the past and therefore railway operators were national businesses. This paper gives us theoretical arguments for the fact, that the inclusion of railway transport in natural monopoly is not correct and that only the infrastucture is the area of the natural monopoly. Since 1992, EU has realised these arguments and started deregulation of railway market. The objective of this process is to achieve significant modal share of the rail freight transport, to raise market share of new entrants and to reach better financial transparency of railway companies. This paper also describes the transformation of several railway markets in EU. Further, this paper also discusses the situation in the Czech railway market. In conclusion, this paper presents further trend in the Czech railway market and gives several suggestions how to raise the rail freight transport.

Význam delegování pro efektivní řízení
Borková, Magdaléna ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na delegování v manažerské praxi a jeho důležitost pro efektivní řízení podniku. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je část teoretická, která se opírá o studium odborné literatury týkající se tématu. Jsou zde podrobněji rozepsány termíny jako struktura organizace, manažerské role a funkce, následně samotné delegování. V druhé části je potom vlastní šetření, které je založeno na základní metodě kvalitativního výzkumu, tedy řízeném rozhovoru. Tento výzkum je prováděn u vybraného subjektu, výsledky šetření byly důkladně zaznamenány a dále interpretovány. Z výsledků šetření jsou na konci práce odvozena a doporučena opatření, která by mohla přispět k lepšímu a efektivnějšímu fungování společnosti.

Firma v konkurenčním prostředí
Dvořáková, Lenka ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku firmy v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou popsány formy podnikání. Jak popis konkurence dokonalé, tak i nedokonalé. Je zde charakterizován marketingový mix, vnitřní i vnější prostředí firmy a blíže specifikovány vybrané analýzy z obou těchto prostředí. Vlastní práce se zaměřuje na tři mediální agentury, které jsou podrobněji popsány. Jsou charakterizovány také lokality, kde vybrané agentury působí. Od místa působení se odvíjí postavení na trhu těchto firem a tím jejich konkurenceschopnost. Na tyto firmy aplikuji analýzy, konkrétně Porterův model pěti sil a SWOT analýzu. Zaměřuji se také na reklamu, jakož to důležitou součást marketingového mixu, která je pro srovnávané agentury velmi důležitá. Praktická část obsahuje také průzkum a dotazník. Průzkum se zaměřuje na vliv reklamy na veřejnost a dotazník na kulturní akce. V práci jsou porovnány celkové zjištěné tržby, zhodnoceny výsledky analýz, průzkumu i dotazníku a jsou navrženy podněty, kterými by mohly agentury dosáhnout lepšího postavení na trhu.

Motivace jako nástroj řízení výkonnosti
Kubíčková, Klára ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce Motivace jako nástroj výkonnosti je analyzovat stávající motivační systém společnosti Ahold a případně na základě zjištěných nedostatků navrhnout a napomoci společnosti ke zvýšení výkonnosti zaměstnanců. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je definován pojem vůdce a manažer, motivace, zdroje motivace, teorie motivace a výkonová motivace. Dále pozornost je věnována řízení a hodnocení pracovního výkonu. Na teoretickou část navazuje praktická část, která obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu současného motivačního systému, kde na základě empirického výzkumu je zkoumána motivace a její dopad na spokojenost a výkonnost zaměstnanců. V závěru diplomové práce je uveden návrh doporučených změn, které by měly přispět k lepší výkonnosti a motivaci zaměstnanců.

Měnová politika Československa v letech 1919-1929
Prokeš, Jan ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Jakubec, Ivan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na popsání a analýzu měnové politiky v Československu mezi roky 1919 a 1929. Zpočátku se věnuje teoretickému vymezení měnové politiky a názorů na podstatu peněz. V analytické části charakterizuje nejpodstatnější události této dekády z pohledu měnové politiky. Zvláštní důraz je kladen především na měnovou reformu z roku 1919 provedenou Aloisem Rašínem. Práce se dále zaměřuje na změnu směru od deflační politiky k politice měnové stabilizace, na které má největší zásluhy Karel Engliš, druhá významná postava československé měnové politiky v těchto letech. Jak Rašín, tak Engliš přispěly výraznou měrou k zdařilému měnovému vývoji v poválečném Československu. Práce hodnotí Aloise Rašína pozitivně díky způsobu, jakým se vypořádal se silnými inflačními tlaky v ekonomice a tím, že dal vzniknout pevné a důvěryhodné koruně. Největší přínos Karla Engliše pak spatřuji ve správně načasované měnové stabilizaci, která pomohla k nejvýraznější hospodářské konjunktuře v historii republiky.

Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Medoň, Gabriel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.

Vliv rozvoje technologií na letecký průmysl
Kovaříková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku moderních informačních technologií a jejich přímého vlivu na letecký přepravní proces. Srovnává situaci v leteckém průmyslu před využíváním technologií a nyní, zaměřuje se na změny v chování spotřebitelů, ale i subjektů letecké dopravy, které přineslo primárně používání internetu a mobilních technologií. Poslední kapitola je věnována předpokládaným trendům v této oblasti v budoucnu.