Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 346 záznamů.  začátekpředchozí327 - 336další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Mrázková, Blanka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.
Marketing a reklama v rámci social software
Veselský, Štěpán ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Bouška, Jan (oponent)
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten pravý rozvoj internetového marketingu nastal s počátkem vzniku interaktivních webů - již ne jen statických "webových prezentací" - jejichž obsah tvoří z převážné většiny jejich uživatelé, přihlašují se na ně pod svými jmény, tvoří své profily a dohromady tak utvářejí sociální sítě. Tzn. webů, které jsou označovány jako Web 2.0. Postupem času se vyvinulo velké množství marketingových nástrojů, které nejen propagují jednotlivé produkty, ale také se snaží udržovat se zákazníky vřelé vztahy, upevňovat mezi nimi citové pouto a nabízet jim obsah šitý na míru. Social software projekty shromažďují na jedno místo ohromné množství lidí, kteří se chtějí podělit o to, kdo jsou, co rádi jedí, dělají či poslouchají za hudbu -- a jako takové jsou naprosto dokonalým místem pro cílenou reklamu. V této práci je nejprve definován Social software v rámci Webu 2.0, dále prezentovány nástroje internetového marketingu a v poslední části jsou tyto aktivity ukázány na konkrétních případech.
Uvedení firemní SaaS aplikace na trh
Koutný, Jiří ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat model poskytování softwaru jako služby z pohledu firem, srovnat jej s ostatními modely poskytování software a představit možné přínosy i nemalá rizika tohoto zajímavého konceptu. Praktická část si klade za úkol poskytnout komplexní návod uvedení konkrétní SaaS aplikace na trh. V úvodu práce se pokusím o vymezení pojmu SaaS a popíšu historické pozadí jeho vzniku. V hlavní kapitole teoretické části srovnám nejdůležitější vlastnosti SaaS a klasického software z pohledu firem a popíšu vhodnost jeho použití pro konkrétní typy aplikací. Závěr teoretické části představuje zamyšlení nad budoucností SaaS modelu včetně možných problémů a dopadů na trh ICT. Praktická část práce představuje strategii proniknutí na trh mé vlastní SaaS aplikace Collabim, která slouží pro správu a vyhodnocování aktivit spojených s optimalizací pro vyhledávače (SEO). Úvod praktické části představuje hlavní funkce nástroje a prostředí, ve kterém vznikal. Dále v něm popíšu cílovou skupinu, provedu analýzu konkurence, SWOT analýzu a definuji hlavní cíle projektu. Neméně důležitá bude marketingová strategie a analýza nákladů a příjmů. Na závěr zhodnotím aktuální stav projektu, popíšu nejdůležitější chyby, kterých jsem se dopustil, a naplánuji všechny činnosti, které je nutné vykonat před uvedením aplikace na trh. Úplný závěr je věnován zamyšlení nad budoucností celého projektu.
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Efektivní marketing s využitím nástrojů Googlu
Sadílek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Podolka, Luděk (oponent)
Velmi rychlý nárůst počtu uživatelů internetu a výrazná zlepšení na straně technologií mají významný vliv na marketingovou komunikaci. Cílem první části této práce je zasadit marketingové aktivity na internetu do systematického rámce, aby bylo možné je maximálně využít. Ve druhé části se práce zabývá analýzou produktového (AdWords, Mapy, YouTube) a nástrojového portfolia (plánovací, optimalizační a realizační nástroje) společnosti Google a jeho možného využití v jednotlivých fázích realizace internet marketingových aktivit.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací
Bacík, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jindřich (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je zanalyzovat rozsah využívání internetových stránek logistickými firmami. Po realizaci auditu dojde ke zhodnocení zjištěných výsledků a návrhu správných řešení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty kvalitně vytvořených stránek. Jedná se o použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače, technické zpracování a grafické zpracování. Tyto základní aspekty jsou podkladem pro sestavení kostry auditu, pomocí kterého potom dojde k analýze jednotlivých webů. Praktická část práce obsahuje detailní audit jedné logistické firmy, v rámci kterého dojde i k uživatelskému testování, které je založeno na pozorování náhodně vybraných respondentů. Po detailním auditu následuje již sumarizace auditů jednotlivých firem. Výstupem diplomové práce je přehled kvality webových prezentací logistických firem o různých velikostech. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní přehled a srovnání stavu stránek logistických firem.
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku témy a dáva predstavu o dôležitosti témy (postavenie PPC na trhu internetovej reklamy). V druhej kapitole sú bližšie charakterizované tri PPC systémy (a ich princípy), ktoré autor práce považuje za najdôležitejšie na slovenskom trhu. Tretia kapitola je dôležitá kvôli charakteristike rôznych typov PPC kampaní. V nej som použil vlastnú klasifikáciu PPC kampaní. Na základe nej je po rozobratí dvoch prípadových štúdií v štvrtej kapitole vyhodnotená analýza vhodnosti využitia vybraných PPC systémov (použitím metódy indukcie). Prvé tri časti práce vychádzajú predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry, štvrtá časť z vlastných skúseností autora.
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební kampaně. Nástroji SWOT analýzy rozebírá Baracka Obamu jako produkt politického marketingu, charakterizuje cílové skupiny kampaně Baracka Obamy a popisuje způsob jejich zacílení pomocí tzv. microtargetingu. Práce dále identifikuje jednotlivé nástroje a metody marketingové komunikace, které Barack Obama začlenil do své kampaně, a zaměřuje se na jejich inovativní využití. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci s generací millenials nástroji internetového a mobilního marketingu.
Internet marketing and its use on the social web
Slavkovský, Matúš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zaměřit se na využívaní internetového marketingu na sociálních sítích a na základě dotazníku zjistit, jestli je internetová reklama na těchto sociálních sítích dostatečně vnímána a jaká je návštěvnost těchto sítí. Práce je rozdělena do tří částí. V první se věnuji marketingovému mixu na internetu a internetové reklamě. Druhá část se zabývá vybranými sociálními sítěmi. Třetí část se zaměřuje na rozbor mnou sestaveného dotazníku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 346 záznamů.   začátekpředchozí327 - 336další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.