Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 366 záznamů.  začátekpředchozí325 - 334dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení procesu změny architektury IS
Kuba, Petr ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Životní fáze provozu automatizovaného informačního systému je charakteristická častými změnami požadavků na vlastnosti systému. Přizpůsobení se těmto požadavkům je nezbytnou podmínkou pro úspěšnost systému v jeho prostředí. Změna, kterou proto systém musí prodělat, může být pokaždé jinak rozsáhlá. Pokud je nutné pro uspokojení nových požadavků přidat, odebrat nebo změnit jednotlivé komponenty systému a vazby mezi nimi, hovoříme o změně architektury systému. Tento zásah je natolik rozsáhlý, že je velice riskantní ho provádět bez jakékoliv kontroly a řízení. Tato práce se zabývá právě těmito změnami a jejich řízením. Jsou zde navrženy hlavní fáze procesu změny a jednotlivé činnosti patřící do těchto fází. Návrh těchto fází vychází z procesu vývoje IS a dostupné literatury z této oblasti. Cílem je poskytnout určitý rámec, na jehož základě bude možné zmíněný proces řídit. Úvodem do problematiky architektury IS je první část této práce. Poslední část je pak věnována konkrétnímu příkladu změny architektury z praxe a jejímu zhodnocení.
Trh CRM systémů a jeho vývoj
Dudek, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Klaschková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy. Do průzkumu budou reflektovány nové trendy v marketingu a CRM systémech a zároveň jejich vývoj do budoucna. V poslední době dochází k mohutnému rozvoji CRM systémů, které jsou obecně chápany jako nástroje pro automatizaci obchodních procesů a již méně je CRM systém považován za nástroj pro řízení marketingových činností firem. V neposlední řadě je CRM zaměňováno s informačním systémem, přitom tento koncept existuje již řadu let a vychází z marketingu, na což se velmi často zapomíná. Obsahem této práce je ojedinělý pohled na CRM z marketingového hlediska a vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy a vyvrátit několik nejznámějších mýtů, které se vyslovují o CRM potažmo o CRM systémech. Práce je převážně zaměřena na analytické CRM systémy, u kterých dochází k největšímu růstu a lze je velmi dobře využít pro marketingové činnosti firem. V poslední době dochází k velkému rozvoji marketingu a CRM systémů. Práce se bude snažit obsáhnout všechny nové trendy a ujednotit pohled, jestli se CRM systémy vyvíjejí na základě nových trendů v marketingu. Jestli jsou schopny na trendy reagovat anebo se rozvíjejí zcela samostatně jiným směrem.
Analýza reportingového informačního systému ve skupině GE Money ČR
Greif, Tomáš ; Čermáková, Lenka (vedoucí práce) ; Augustin, Michael (oponent)
Popis prvků informačních systémů ve společnosti. Vliv IS na manažerskou práci. Obecné projektové řízení a nástin metod řešení a vizualizace. Východiska a postup aplikace metodiky BPMS. Aplikace metodiky BPMS v organizaci. Implementace reportingové technologie.
Příklady zavedení ERP-systémů do malých a středních podniků
Martynau, Pavel ; Benešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Zora (oponent)
Tato bakalářská práce si klade následující cíle: pospat proces výběru a zavedení ERP systému ve středně velkém českém podniku, přínosy systému a problémy související s úspěšnou implementací. Zjistit jakou tendenci rozvoje má český trh ERP systémů a proč české firmy preferují tuzemského dodavatele. Hlavní přinos spočívá ve vypracování předpokladů pro zavedení informačního systému v malém nebo středním podniku, a také ve vypracování studie popisující proces zavedení informačního systému do podniku s cílem zlepšit podnikové procesy (hlavně výrobu a distribuci)
Analýza využití Internetu se zaměřením na konkrétní malou firmu
Jurek, Martin ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Havelková, Michaela (oponent)
V práci je uveden obecný úvod do problematiky malých a středních podniků v České republice a informačních systémů. Stěžejními tématy teoretické části jsou Internet a elektronické podnikání. Praktická část je věnována analýze využití Internetu a nejvohodnějšímu uplatnění informačního systému pro hotel Jelínkova vila. Cílem analýzy aplikace Internetu je v první řadě zvýšení ekonomického prospěchu, druhotně podpora image a prestiže.
Implementace podnikových IS, správa obsahu a oběh účetních dokladů
Zouhar, Tomáš ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Řibřidová, Jana (oponent)
Rostoucí investice do informačních technologií a nákup moderních systémů automaticky nezaručují úspěšnost podniku. Implementace IS bez náležitého zmapování informačních potřeb a toků je zcela nesmyslným a neefektivním počinem. Jednostranné zaměření směrem k hmotnému a softwarovému zabezpečení ještě neznamenají úspěšnost celého projektu. Zcela nezbytnou je též podpora nejvyššího vedení, které si musí uvědomit, že informační systém tvoří základní oporu každé organizace. Na druhou stranu podpora komplexního rozvoje IS včetně dostatečně dlouhé fáze přípravy může organizaci odkrýt velký prostor pro zvyšování konkurenceschopnosti. Hlavní část diplomové práce je věnována prezentaci a srovnání systémů pro správu obsahu, dokumentů a znalostí podniku. Nezbytnou část tvoří vývojové trendy a integrační souvislosti tohoto odvětví. Současně jsem se zaměřil i na jednotlivé fáze pořizování, třídění, sdílení, úpravy a úpravy zpracovávaných dokumentů.
Standardizace informačních systémů veřejné správy v EU
Rozsíval, Filip ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Pacík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupů ke standardizaci informačních systémů veřejné správy v Evropské unii. V diplomové práci je analyzován systém standardizace informačních systémů veřejné správy jednak na úrovni Evropské unie, jednak ve vybraných členských státech EU (Česká republika, Slovenská republika, Spolková republika Německo). Následně je hodnocena harmonizace systémů standardizace informačních systémů veřejné správy vybraných členských států s EU a dále propracovanost těchto systémů.
Analýza stavu a pohybu pracovníků GPN s.r.o.
Šálková, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Šimek, Jiří (oponent)
Pracovní síla je rozhodujícím výrobním faktorem a úroveň jejího řízení rozhoduje o tom, do jaké míry bude podnik prosperovat. Při analýzách stavu pracovníků se zaměřujeme na čtyři typy struktury: demografickou, ekonomickou, sociální a prostorovou. Pro potřeby moderního personálního řízení je třeba analyzovat též formy pohybu pracovníků, a to pohyb pracovníků do organizace, uvnitř organizace a z organizace. Zdrojem potřebných informací jsou především data tradiční personální evidence.
Přístupy k inovacím podnikových informačních systémů
Dvořák, Zdeněk ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku strategického řízení inovace IS/ICT v podniku v prostředí České republiky a participuje na řešení tříletého výzkumného projektu GA201/08/663 -- Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniku, který je realizován za podpory Grantové agentury České republiky na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze od 1. ledna 2008. Návaznost práce na projekt spočívá v naplnění dílčích priorit formulovaných pro 1. rok výzkumu. Tato skutečnost přirozeně představuje určující hledisko pro formulaci hlavních cílů diplomové práce. Za prvé, provést výzkum za účelem zjištění současného stavu úrovně informačních systémů v českých podnicích s důrazem na inovaci IS/ICT. Za druhé, vytvořit podkladový materiál pro prezentaci průběžných výsledků za úvodní etapu projektu formou vystoupení na odborných konferencích, prostřednictvím článků v odborných časopisech a uveřejněním poznatků na webových stránkách České společnosti pro systémovou integraci. Způsob naplnění cílů determinuje strukturu diplomové práce, která je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část představuje uvedení do problematiky -- zahrnuje identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují inovaci IS/ICT v moderní, znalostní ekonomice, klasifikaci inovace IS/ICT a specifikaci procesu řízení IS/ICT inovace, která vychází obecně z metod strategického řízení. Praktická část navazuje na uvedení do problematiky a je věnována dotazníkovému šetření -- struktuře dotazníku, metodice výzkumu a vyhodnocení výsledků šetření. Přínos práce, kromě naplnění dílčích cílů výzkumného projektu GA201/08/663 -- Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniku, spočívá v multidimenzionálním pohledu na zvolenou problematiku. Na inovaci IS/ICT je nahlíženo nejen z pozice informatiky v podniku, ale i z pohledu jako celku, kdy je zohledněno i ekonomické hledisko. Tím je zdůrazněna podpůrná úloha informatiky, kdy IS/ICT přispívají k naplnění cílů podniku.
Meření procesů provozu IS čerpacích stanic
Šebelík, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Ďásek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá měřením procesů podpory a servisu specializovaného informačního systému pro provoz čerpacích stanic. Jedná se o systém pro podporu maloobchodního prodeje pohonných hmot a nepalivového zboží. Za hlavní cíl práce byl stanoven návrh sady metrik pro měření těchto procesů s použitím principu multidimenzionality. Znamená to, že jsou samostatně navrženy dimenze a ukazatele a jejich kombinací vznikla sada doporučených metrik. Je ale možné jinou kombinací dospět k novým metrikám. Jako teoretický základ slouží knihovna ITIL, coby mezinárodně uznávaný standard pro řízení IT služeb a metriky navržené v literatuře a jiných diplomových pracích. Navržené metriky jsou uzpůsobeny pro konkrétní sledované prostředí a servisní informační systém, měly by být ale použitelné i jinde. Vybrané metriky byly implementovány do servisního informačního systému a změřeny v poměrně velkém vzorku vstupných dat. To umožnilo vyhodnotit použitelnost metrik a porovnání hraničních hodnot se skutečnými. V závěru práce jsou popsány souvislosti metrik a servisní smlouvy (SLA) a navrženy konkrétní metriky vhodné pro zařazení do SLA, včetně konkrétního příkladu z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 366 záznamů.   začátekpředchozí325 - 334dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.