| |
|
Zahraniční cesta na první setkání účastníků projektu Dissemination and Exploitation via Libraries: for Success and Sustainability (Di-XL)
Pavelová, Alena ; Hornová, Magdalena
Účast na tomto setkání byla nezbytná pro zahájení projektu Dissemination and Exploitation via Libraries: for Success and Sustainability of LLP Results. Jednalo se o tzv. kick off meeting. Setkání se konalo v sídle dalšího z účastníků projektu, firmy řecké Action Synergy v Athénách. Na setkání byly projednány smluvní podmínky, harmonogram projektu a položky rozpočtu projektu. Projekt Di-Xl je zaměřený na analýzu a výzkum potřeb celoživotního vzdělávání a vytvoření modelu spolupráce knihoven, jako partnerů v šíření a uplatnění výsledků LLP (lifelong learning programs) a organizací LLP. Tento model následně bude představen knihovnám a ostatním organizacím, které se podílí na vytváření politiky celoživotního vzdělávání. Česká republika je v tomto mezinárodním projektu zastoupena Národní technickou knihovnou a firmou SEDUKON.
Plný text: PDF
|
|
Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy
Štieglerová, Renata ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat a navrhnout změny marketingové strategie střední soukromé školy. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola pojednává o systému vzdělávání v České republice, teoretických východiskách marketingu služeb a specifikách marketingu vzdělávacích institucí. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie konkrétní školy. Dále je zde provedena SWOT analýza a marketingový výzkum, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na změny v marketingové strategii školy.
|
| |
|
Občané o možnostech dosažení vzdělání a školném – září 2012
Červenka, Jan
V rámci zářijového šetření Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., položilo svým respondentům několik otázek týkajících se problematiky vzdělání a školství. Výzkum kromě jiného zjišťoval, jak občané vnímají otevřenost vzdělávacího systému z hlediska možnosti získat vzdělání odpovídající individuálním schopnostem každého jedince, jaké faktory jsou či nejsou podle nich důležité pro možnost získat odpovídající vzdělání a jak se dívají na otázku zavedení školného na veřejných vysokých školách.
|
|
Hodnocení vlastního vzdělání – září 2012
Ďurďovič, Martin
Do zářijového šetření CVVM byl zařazen blok otázek týkajících se názoru na situaci v oblasti vzdělávání. Tisková zpráva prezentuje, jak občané hodnotí přínos svého vlastního školního vzdělávání a přípravy na výkon profese.
|
|
Názory občanů na státní maturitu – září 2012
Tuček, Milan
V září 2012 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky týkající se školství. Mezi nimi byly i ty zjišťující zájem o dění v souvislosti s konáním státní maturity v letošním roce, postoj k myšlence státní maturity jako obecnému konceptu a názory na přípravu a průběh letošních státních maturit.
|
|
Talent management ve firemní praxi
Zíková, Šárka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent) ; Černoch, Felix (oponent)
Disertační práce se podrobně věnuje tématu Talent management - řízení talentu ve firemní praxi. Cílem práce je ověřit, zda jsou obecné trendy současného řízení talentu uplatňovány ve firemní praxi. Jádrem výchozí části je analýza dostupných zdrojů k tématu současného talent managementu (odborné studie, výstupy z odborných konferencí, články v tisku, publikace a výpovědi respondentů), ověřovací část je založena na výzkumném šetření v regionu bývalého okresu Klatovy. Závěr práce je rozdělen do několika dílčích výstupů - doporučení pro respondenty, včetně návrhu časového harmonogramu implementace, shrnutí nejlepších praktik talent managementu, popis vysledovaných specifik řízení talentu dle zaměření a velikosti firem a náznak možných úskalí talent managementu.
|
|
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MOTEJLOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Cílem diplomové práce byla analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
|
| |