Název: Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy
Překlad názvu: Analysis and proposals for changes of marketing strategy of private secondary school
Autoři: Štieglerová, Renata ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační nástroje; marketigový výzkum; marketing školy; marketingový mix; vzdělávání; communication tools; education; marketing mix; marketing of school; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34074

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-135072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-12-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet