Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí312 - 321dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití online komunikace v podnikové praxi
Mináriková, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Současná etapa vývoje webu označovaná pojmem web 2.0 má znatelný vliv na online komunikaci podniku. Trendem v této oblasti jsou především sociální média. Začlenění těchto médií do interní i externí komunikační strategie se stává pro podniky k získání a udržení konkurenceschopnosti téměř nezbytné. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat možnosti a technologie soudobé podnikové online komunikace s ohledem na etapu vývoje webu 2.0. Dále stanovit doporučení v jejich používání, možné výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část pojednává o pojmu web 2.0, hlavních charakteristikách, technologiích a možné budoucnosti. Další část práce je věnována vhodným IT nástrojům a technologiím interní a externí online komunikace podniků. Závěrečná část práce je praktická a byla vypracovaná ve spolupráci se společností Microsoft. Cílem této části práce je provedení průzkumu internetové komunikace mladých lidí v České republice. Na základě tohoto průzkumu jsou stanovena doporučení, jak správně oslovit a komunikovat s touto cílovou skupinou prostřednictvím internetu.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kotlasová, Leona (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Mahdalová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct marketing a nová média). Praktická část je věnována případové studii zaměřené na BTL aktivity firmy Coca-Cola HBC Česká republika. Je zde rozebrána právě spuštěná komunikační kampaň nových ochucených vod značky Bonaqua. Cílem práce je poukázat na rostoucí význam podlinkových marketingových aktivit a jejich výhody oproti ATL komunikaci při oslovení zákazníka.
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
Dezinformace v ekonomickém světě
Procháček, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Předkládaná práce se zaobírá tématem nových médií a jejich možným zneužitím při realizaci ekonomické dezinformační kampaně. Práce popisuje základní vlastnosti dezinformace, její zařazení mezi ostatními pojmy, uvádí příklady dezinformačních kampaní pomocí tradičních i nových médií a upozorňuje na rizika spojená s anonymním použitím nových médií. Charakteristika konkrétních zástupců nových médií je doplněna o popis vybraných aspektů chování internetových uživatelů. V závěrečné části práce je popsána konkrétní koncepce, jak je možné naplánovat a vytvořit dezinformační kampaň pomoci nových médií s minimálními náklady i rizikem.
Nová média v umělecké sféře
Andrle, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce vytváří zcela unikátní pohled do světa nových médií. Zaměřuje se především na sféru umělců, jejich tvorby a využití nových médií. Nejprve specifikuje spojení technologií a umění z historického hlediska. Poté se v práci zaměřuji na nově vytvořené umělecké směry, které úzce souvisejí s novými médii. Z důvodu provázanosti nových médií a webu 2.0 je zde i výčet specifických médií využívaných uměleckou sférou. Je zde podrobně popsán problém spojený s distribucí děl na internetové síti v rámci Autorského práva. Součástí práce je i empirický výzkum založený na zjištění gramotnosti práce s audiovizuálními prostředky a využití nelegálních cest pro získávání umělecké tvorby.
Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Multimediální komunikace vyvstává jako teoretické téma díky neustále a rychle se rozvíjejícím informačním a komunikačním technologiím. V souvislosti s digitalizací jsou vytvářeny nové prostředky a možnosti komunikace, které integrují mnoho nových i stávajících postupů. Pozornost veřejnosti i výrobců je směřována hlavně k technologiím a nástrojům. Teoretický rámec, který by předurčoval dopady a doporučoval efektivní využívání v rámci společnosti, ustoupil do pozadí zájmu. Dochází tak k masivnímu rozšíření technologií bez všeobecné znalosti parametrů jejich používání a významu v kontaktu se společností. Gramotnost je klíčem k funkčnímu a efektivnímu informačnímu designu, díky němuž budeme schopni komunikovat sdělení tak, jak zamýšlíme. Práce se zabývá otázkou analýzy současného stavu a syntézy podkladů pro vznik potřebné teoretické základny. Tato základna má za svůj cíl podpořit efektivní produkci multimediálního obsahu prostřednictvím hledání elementárních zákonitostí, které ovlivňují přenos sdělení multimediálními prostředky. V multimediální komunikaci dochází k oddělení komunikujícího od jeho sdělení, a je tak nezbytné během formulací a kódování postupovat vědomě a kvalifikovaně, aby nedocházelo k desinterpretacím, nebo aby sdělení bylo odolné vůči rušivým vlivům.
Marketing and the media in the new economy
Di, Alina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Skokanova, Dagmar (oponent)
Za posledních pár desetiletí marketing a média úspěšně spolupracovali, ruku v ruce zlepšovali řízení obchodu po celém světě a stanovili tak nové cíle pro společnosti. Inovace v obou sférách vybídly nynější obchodní svět a rozvinuly nové přístupy k teoriím o ziskovosti společností. Jeden z hlavních cílů spolupráce médií a marketingu je být blíže lidem a ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tato práce analyzuje dopad mediálního marketingu na chování zákazníků v nových ekonomikách, zkoumající originální a nejvíce oblíbené reklamní kampaně mezi spotřebiteli a zároveň měřící závislost reklamy a propagace zaměřující se na "stará" a "nová" média.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Nová média ve volnočasových výtvarných aktivitách
ŠEVČÍKOVÁ, Edita
Práce se zabývá možnostmi využití nových médií v rámci výtvarných volnočasových aktivit. Teoretická část se zabývá tradičními médii s návazností na média nová. Dále popisuje nová média v umění s možností jejich využití ve výtvarné volnočasové praxi. Definuje pojmy volný čas, pedagogika volného času, zájmové činnosti v době mimo vyučování. Snaží se vymezit místo pro nová média v rámci systému pedagogiky volného času a definovat jeho přínos pro účastníky. Praktická část obsahuje konkrétní návrh výtvarných aktivit s použitím nových médií, následně vlastní realizaci projektu, fotodokumentaci a reflexi jednotlivých činností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí312 - 321dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.