Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí31 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání architektur systémových databází MIB určených pro řízení kvality služeb v datových sítích
Jelínek, Tomáš ; Hošek, Jiří (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o mechanizmu diferencovaných služeb (DiffServ) navrženým pro zajištění kvality služeb v datových sítích a podrobně prochází části struktury MIB databáze určené pro řízení chování tohoto mechanizmu v aktivních prvcích . Po úvodní první kapitole probírám protokol SNMP. Ve třetí kapitole se zabývám kvalitou služby QoS (Quality of Service) a v následující čtvrté kapitole podrobně vysvětluji mechanizmus diferencovaných služeb (Diffserv) a jeho architekturu. V páté kapitole ukazuji možnosti použití PIB (Policy Information Base). V šesté kapitole ukazuji již zmiňované části MIB databáze. V sedmé závěrečné kapitole porovnávám jednotlivé části MIB databáze a vše shrnuji.
QoS v síti VŠE
Kalina, Tomáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Beneš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza a nasazení QoS v počítačové síti Vysoké školy ekonomické v Praze (dále VŠE). V práci jsou popsány hlavní technologie QoS se zaměřením na technologii Diffserv a jejich možnosti nasazení s použitím dostupných síťových zařízení v počítačové síti VŠE. Následně jsou diskutovány potřeby jednotlivých síťových služeb na kvalitu služby s dělením do různých tříd provozu podle priority. V práci jsou vysvětleny přínosy a nevýhody nasazení QoS v prostředí VŠE s ohledem na drátovou i bezdrátovou část. V praktické části jsou doporučení aplikována na produkční síť a následně vyhodnocen přínos úprav.
Význam standardů kvality sociálních služeb ve společnosti Ledax o.p.s.
LENCOVÁ, Drahomíra
Práce zkoumá význam standardů kvality sociálních služeb z pohledu zaměstnance sociální služby. Text této práce je rozdělen do dvou hlavních částí. První je část teoretická, zabývá se vymezením pojmů, definice sociální služby, kvalita v sociálních službách, význam a tvorba standardů kvality sociálních služeb a jejich kontrola, osobnostní předpoklady zaměstnanců sociálních služeb. V praktické části práce bylo realizováno výzkumné šetření mezi zaměstnanci společnosti Ledax o.p.s., provedena analýza, vyhodnocena data a porovnány výsledky z dotazníkového šetření.
Kvalita služeb ve vybraném fitcentru
Dymák, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kvality služeb v konkrétním fitcentru. V teoretické části jsou vymezeny pojmy s touto problematikou související jako kvalita služby, proces zlepšování, orientace na zákazníka. Základním cílem této práce bylo zhodnotit kvalitu služeb ve vybraném fitcentru prostřednictvím hodnocení spokojenosti zákazníků a následně navrhnout možné varianty zlepšení zjištěného stavu. Tímto cílem se zabývá praktická část práce. Použitými metodami výzkumu byly zvoleny pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Zjištěná data byla vyhodnocena a následně navrhnuta zlepšení.
Kvalita služeb Dopravního podniku Hlavního města Prahy a možnosti jejího zlepšování.
Novotný, Daniel ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb ve veřejné přepravě osob. Cílem je zhodnotit kvalitu služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s. z hlediska zákazníků identifikací problémů s ní spojených a navrhnout její možné zlepšení vyřešením problémů. Pro splnění tohoto cíle byl použit dotazníkový výzkum mezi zákazníky podniku a dále výsledky měření provedeného samotným podnikem. Na konci práce jsou navrhovaná řešení zjištěných problémů.
Kvalita služeb České pošty a možnosti jejího zlepšování.
Kozel, Jaroslav ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou poštovních služeb. Cílem práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných státním podnikem Česká pošta a jeho konkrétní pobočkou a navrhnout možnosti zlepšení kvality. Úvodní část se věnuje vysvětlení pojmů jako je služba a kvalita, následuje popis přístupů k řízení kvality a informace o sektoru poštovních služeb v České republice. Poté je představena společnost Česká pošta a nabídka jejích služeb. K dosažení cíle bylo využito dotazníkové šetření mezi zákazníky pošty a dále pak vývojový a Ishikawúv diagram. V závěru byly navrženy některé možnosti zlepšení kvality služeb podniku.
Zhodnocení kvality pečovatelské služby z pohledu uživatelů
MRÁZOVÁ, Ivana
Práce zkoumá kvalitu pečovatelské služby hodnocenou očima uživatelů. Text této práce je rozdělen do dvou hlavních částí. První je část teoretická, ta se zabývá vymezením hlavních pojmů - stáří a stárnutí, demografické změny ve společnosti, specifikace sociálních služeb, pečovatelská služba, význam etických norem na jednání sociálních pracovníků a pracovníků v přímé péči, zranitelnost pracovníků v pomáhajících profesích a možnost aktivizačních činností pro seniory. V praktické části práce byl realizován výzkum mezi uživateli pečovatelské služby, provedena analýza, vyhodnocena data a porovnány názory seniorů a pečovatelek.
Quality of rail transport services
Sabela, Tomáš ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá kvalitou služeb v osobní železniční dopravě v České republice a navrhuje možné zlepšení. První část práce popisuje hlavní pojmy, informace o dané dopravě a její poskytovatelů. Praktická část začíná praktickou aplikací Ishikawového diagramu, pokračuje analýzou vypracovaného dotazníku a v poslední části definuje návrhy na zlepšení, které vycházejí hlavně z dotazníku

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí31 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.