Název:
Kvalita služeb České pošty a možnosti jejího zlepšování.
Překlad názvu:
The Quality of Service of the Czech Post and Possibilities of Its Improving.
Autoři:
Kozel, Jaroslav ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou poštovních služeb. Cílem práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných státním podnikem Česká pošta a jeho konkrétní pobočkou a navrhnout možnosti zlepšení kvality. Úvodní část se věnuje vysvětlení pojmů jako je služba a kvalita, následuje popis přístupů k řízení kvality a informace o sektoru poštovních služeb v České republice. Poté je představena společnost Česká pošta a nabídka jejích služeb. K dosažení cíle bylo využito dotazníkové šetření mezi zákazníky pošty a dále pak vývojový a Ishikawúv diagram. V závěru byly navrženy některé možnosti zlepšení kvality služeb podniku.This bachelor's thesis focuses on a quality of postal services. The aim is to assess the quality of services provided by the public corporation Czech Post and its particular branch and propose possibilities of quality improvement. The introduction deals with an explanation of important terms like service and quality, it is followed by a description of approaches to quality management and information on postal services sector in the Czech Republic. After that, the Czech Post and its services are introduced. A questionnaire survey among Czech Post costumers, flow chart and Ishikawa diagram are used to reach the aim of the paper. In the final section, some possibilities of improvement are proposed to enhance the quality of the corporation's service.
Klíčová slova:
Kvalita; Kvalita služby; Poštovní služby; Česká pošta; Czech Post; Postal services; Quality; Service quality
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27295