Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 386 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro zajištění sportovních tréninků
Dohnalík, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci, která umožní plánování tréninkových plánu, sjejich sdílení v týmu a následné vyhodnocování sportovních aktivit, které budou do aplikace zadávany nebo naměřeny. Aplikace je implementována pro operační systém Android. V práci je popsána teorie programování pro mobilní operační systémy. V praktické části je popsán návrh, implementace a testování. Pro implementaci byl využit NativeScript, který je spojením XML a JavaScriptu případně TypeScriptu. Výsledná aplikace umožňuje uživateli vytvářet tréninkové plány a zaznamenávat si sportovní aktivity.
Aplikace pro vyhledávání partnerů do posilovny (iOS)
Plšek, Dominik ; Behúň, Kamil (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Využitím mobilních aplikací pracujících na principu geografické blízkosti a sdílené ekonomiky vznikly velmi úspěšné projekty, například v oblasti taxi služby. Uvedené principy se dají aplikovat i na jiné oblasti lidského života. V rámci své práce jsem se zaměřil na využití zmíněných metod v oblasti fitness. Značná část potenciálních zájemců o fitness aktivity je odrazována skutečností, že nemají s kým tyto aktivity sdílet. Cílem práce je vytvoření multiplatformní mobilní aplikace Gymber, která napomáhá nalezení partnera nebo trenéra k běhání, posilování či jiné fitness aktivitě. Gymber umožní uživatelům sdílet a reagovat na nabídky k fitness aktivitám a zobrazí seznam míst, která jsou k těmto účelům vhodná, informuje o případných otevíracích hodinách, speciálních akcích a novinkách ve fitness centrech. Práce předkládá témata návrhu uživatelského rozhraní, implementaci na platformě iOS a návrh serverové části služby a API podporujícího multiplatformnost mobilní aplikace Gymber.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Mimořádná událost
Krejčí, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat jednoduchou výukovou mobilní aplikaci pro děti, která formou hry ukazuje správný postup přivolání první pomoci při mimořádné události nehody vlaku. Práce se nejdříve zabývá obecnými zásadami poskytování první pomoci při mimořádné události a způsobu jejich výuky. Dále charakteristickými prvky vzdělávacích her, rozborem již existujících řešení a herním enginem Unity. Na základě nastudované teorie je navržena a následně v Unity implementována vzdělávací hra. V závěru práce je popsán průběh a výsledky testování. Výsledná verze hry je připravena ke zveřejnění.
Tréninkový manažer pro iOS
Kondek, Ondrej ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou aplikácie pre operačný systém iOS. Jedná sa o aplikáciu zameranú na zaznamenávanie fyzických aktivít používateľa, pričom dôraz je kladený na jednoduché zadávanie dát s využitím rozšírení ako hlasová asistentka Siri, widget či kontextové menu. Aplikácia umožňuje zaznamenávať čas vykonávania športových aktivít, ponúka ich prehľad, ale umožňuje aj zdieľanie týchto dát medzi používateľmi. Práca popisuje existujúce nástroje pre vývoj iOS aplikácií, rozbor konkurenčných riešení, návrh a implementáciu samotnej aplikácie a na záver jej testovanie.
Vytváření mobilních aplikací metodou reaktivního programování
Kříž, Matyáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Programování mobilních aplikací v systému iOS zavádí nebo doporučuje používání asynchronních volání procedur a paralelismus. Bývá obtížné v takovýchto aplikacích udržet přehled o toku událostí v programu. Zavádí se různé metodiky návrhu aplikací založených na asynchronnosti a paralelismu. Jednou z nich je tzv. reaktivní programovaní. Ve své práci se inspiruji metodikou nazývanou ReactiveX a odvozuji z ní metodiku podobnou, o níž se domnívám, že vystihuje metodiku ReactiveX v podstatných ohledech, je však jednodušší.
Přehrávač skladeb pro iPhone pro výukové účely
Klobása, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení iPhone, která slouží jako přehrávač hudebních skladeb. Aplikace pracuje s metainformacemi ke skladbě a navrhuje jejich využití při procesu memorizace. Práce je rozdělena do kapitol, kde jsou postupně popisovány vlastnosti cílové platformy iOS, návrh uživatelského rozhraní a jeho testování, zásady tvorby počítačové hudby a zvuku. Jádrem práce je návrh uživatelského rozhraní aplikace společně se strukturou a využitím metainformací ke skladbě. Závěrem práce je popsána realizace výsledné aplikace, provedené testy a další možnosti jejího rozšíření.
Steganografická aplikace pro mobilní zařízení
Beran, David ; Janča, Radim (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce řeší výběr vhodné steganografické metody pro mobilní platformu a její implementaci. Vybraná byla metoda F4 a byla implementována jako aplikace Stego a její rozšíření Reveal pro zařízení se systémem iOS.
Bezpečnost operačních systémů pro mobilní zařízení
Kolář, Jakub ; Babnič, Patrik (oponent) ; Rosenberg, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce vysvětluje pojmy týkající se bezpečnosti mobilních zařízení. První kapitoly seznamuji s tím, jak se vyvinuli mobilní operační systémy a jaké typy se na dnešním trhu nacházejí. Jsou zde vysvětleny typy základních útoků a bezpečnostních trhlin. Dále jsou v práci rozebrány nejznámější a nejrozšířenější operační systémy, počínaje jejich základními popisy, architekturou a následně bezpečností. Následující kapitola obsahuje porovnání z hlediska bezpečnosti mezi jednotlivými operačními systémy. V osmé kapitole této práce je základní popis a vysvětlení funkcí samotného kódu vytvořené škodlivé aplikace. Kapitola obsahuje aplikací využité slabiny operačního systému Android, možnosti šíření škodlivých aplikací a také případnou ochranu před napadením. V poslední kapitole je uvedena laboratorní úloha, která seznamuje studenty s operačním systémem Android a zaměřuje se na poznání nevhodně použitých protokolů při komunikaci aplikací s internetem.
Mobile Application for Tracking and Sharing Cyclists Location on Map
Schléger, Richard ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis deals with analysis, design and implementation of mobile application and application for smartwatches for tracking and sharing location of athletes, especially cyclists. Main goal of this application is to increase level of safety of athletes during the activity. This task is accomplished by location sharing and also by automatic fall detection and following notification. Final application is intended for mobile operating system Android and iOS a also for smartwatches with Wear OS. Theoretical part is dealing with analysis of actual trends in cycling, mobile applications and smartwatch applications development. Implementation part consists of design of application, implementation itself and testing.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 386 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.