Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Grafický editor metadat pro OLAP
Šmerda, Vojtěch ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje technologie OLAP a data mining a komunikaci těchto technologií s uživatelem prostřednictvím dynamických tabulek. Jsou uvedena základní teoretická a odborná východiska. Dále je přiblížena implementace dynamických tabulek, které používá portálové řešení společnosti Vema, a. s. Jsou popsána metadata tabulek a navržen grafický editor, který je umožňuje efektivně navrhovat. Poslední část se zabývá implementací grafického editoru.
Chat a sdílená kreslící plocha pro mobilní telefony s Bluetooth
Pitner, Ivo ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace pro mobilní zařízení, která umožní dvěma uživatelům komunikovat. Jako příklad by mohla sloužit situace, kdy se lidé potřebují dohodnout, ale není možné rušit okolí rozhovorem. Komunikace probíhá textově nebo graficky. Program je napsán v jazyce Java 2 Micro Edition a ke spojení zařízení využívá rozhraní Bluetooth.
Vizuální editor elektrických schemat
Kadák, Michal ; Pindryč, Milan (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi modelování elektrických obvodů a metodami řešení takových modelů. Zaměřuje se na analýzu dnešních systémů, aby jejich rysy mohly být dále použity v návrhu vlastního grafického editoru.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API
Hanus, Tomáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na možnost obousměrné propagace změn mezi textovou a grafickou reprezentaci jazyka JSL. Přibližuje problematiku dávkového zpracování. Zároveň je zde představena i architektura prostředí IDEA. Stručně popisuje návrh zásuvného modulu a postupy využité při jeho implementaci. Použitelnost nástroje je demonstrována pomocí pěti příkladů dávkových úloh. V závěru jsou zmíněny některé vylepšení, na které by bylo možné se v budoucnu zaměřit. Výsledný nástroj je volně dostupný jako otevřený software.
Grafický editor pro OS Android
Hrazdíra, Matěj ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro editaci rastrové grafiky pracující pod operačním systémem Android. Nejprve je uveden přehled dostupného software, a to jak pro platformu Android, tak PC. Na základě tohoto přehledu jsou formulovány požadavky na vytvořený software. V následující kapitole jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti, na základě kterých jsou jednotlivé funkce programu implementovány. Poté je představen operační systém Android se zaměřením na jeho nasazení a další specifické vlastnosti, které mají přímý vliv na vývoj aplikací pod ním pracujících. Dále je popsána navržená aplikace z pohledu koncového uživatele. Zde je popsáno uživatelské rozhraní a jednotlivé funkce programu. V poslední kapitole je popsána samotná implementace vytvořeného software – rozdělení aplikace na jednotlivé moduly a odpovědnost jednotlivých tříd aplikace. Přílohy obsahují ukázky použití aplikace.
Software pro zpracování retinálních snímků
Magula, Filip ; Fiala, Jiří (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým řešením softwaru pro zpracování retinálních snímku. Teoreticky popisuje lidské oko, glaukomové onemocnění známé také jako zelený zákal. Rozebírá vlastnosti retinálních snímků a možnosti jejich úpravy s důrazem na zvýraznění nervových vláken. Tyto úpravy následně používá pro návrh zautomatizovaného zpracování snímku. Jedna kapitola je také věnována detekci a analýze vrstvy nervových vláken. Praktická část obsahuje uživatelský manuál softwarové realizace aplikace Image Blockz, která vznikla v rámci této diplomové práce. Dále je součástí praktické části příručka programátora, popisující základní strukturu programu a možnosti jejího rozšíření.
Proces přípravy fotografických dat pro prezentaci zboží
Andriychuk, Nazar ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
V bakalářské práci popisuji a analyzuji proces sloužící pro přípravu fotografií určených pro komerční účely v rámci propagace společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti digitální a analogové grafiky, nejčastější formy její distribuce a nároky na přípravu fotografických dat spojené s konkrétní distribucí. Dále je popsán a analyzován samotný model procesu přípravy fotografických dat, včetně popisu jednotlivých fází procesu a výhod rozdělení postupu do těchto fází. Praktická část je zaměřená na uplatnění modelu v praxi při řešení typových fotografických zakázek, jejímž výstupem jsou hotové a zpracované fotografie podle zadaných kritérií.
Implementace grafických filtrů pro zpracování rastrového obrazu
Savič, David
David Savič. Implementace grafických filtrů pro zpracování rastrového obrazu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. V textu jsou popsané grafické filtry pro úpravu rastrového obrazu a jejich implementace v programovacím jazyce Java.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.