Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace grafické reprezentace procesoru do jazyka pro popis architektury
Netočný, Ondřej ; Husár, Adam (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá konverzí mezi grafickým a textovým popisem architektury procesoru. Cílem práce je seznámit čtenáře s oběma zmíněnými nástroji a představit způsob, kterým je prováděna transformace. Součástí práce je seznámení s nástroji vývojového prostředí Eclipse - EMF a GMF, na kterých je postaven editor grafického popisu architektury. Závěr práce je věnován možnostem zpětné transformace, tedy z textového do grafického popisu, kde je vyžadováno inteligentní rozmísťování uzlů v grafu.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.
Transformace grafické reprezentace procesoru do jazyka pro popis architektury
Netočný, Ondřej ; Husár, Adam (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá konverzí mezi grafickým a textovým popisem architektury procesoru. Cílem práce je seznámit čtenáře s oběma zmíněnými nástroji a představit způsob, kterým je prováděna transformace. Součástí práce je seznámení s nástroji vývojového prostředí Eclipse - EMF a GMF, na kterých je postaven editor grafického popisu architektury. Závěr práce je věnován možnostem zpětné transformace, tedy z textového do grafického popisu, kde je vyžadováno inteligentní rozmísťování uzlů v grafu.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.