Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 590 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství
Ryšavá, Klára ; Faltus, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingového mixu společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. V teoretické části jsou uvedeny definice základním marketingových pojmů souvisejících s touto problematikou. V analytické části je uveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí a analýza současného stavu společnosti. Poslední část je věnována vlastním návrhům na zlepšení některých prvků marketingového mixu.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames a.s.
Lelek, Jakub ; Mandík, Igor (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames, a.s. se zaměřuje na návrhy vedoucí k zvýšení konkurenceschopnosti a celkovému rozvoji firmy. Cílem mé práce je posoudit současný stav společnosti za pomoci teoretických znalostí čerpaných v z odborné literatury. Navrhnout řešení směřující k rozvoji konkurenceschopnosti a následně vyhodnotit přínosy.
Marketingový mix společnosti
Falta, Marek ; Ryba, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
Marketingové aktivity ELKO Elektro s.r.o.
Kobližková, Markéta ; Kopecký, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingových aktivit podniku na základě provedeného zhodnocení stávající situace. Teoretická část vymezuje jednotlivé koncepce marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. V této části je dále popsán komunikační mix a jeho jednotlivé části. Analytická část je zaměřena na zhodnocení celkové situace konkrétního podniku. V závěru této práce jsou navržena doporučení převážně pro nový komunikační mix.
Marketing stavební společnosti
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit marketingový mix na nový produkt společnosti, kterým je ubytovací služba typu hostel.
Marketingový mix TK Orel Telnice
Zámečníková, Klára ; Kuneš, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšířit portfolio nabízených služeb Tanečního klubu Orel Telnice a pro tyto navrhované služby zpracovat marketingový mix. Práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy pro nové služby. Navrhované služby jsou složené ze dvou částí a pro každou je zpracovaný marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci. Práce obsahuje také vyčíslení nákladů a výnosů spojených s realizací nových služeb.
Projekt logistické koncepce se zaměřením na distribuci
Žamberská, Šárka ; CSc, Vladimír Tichomirov, (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem logistické koncepce ve společnosti ROMEX s.r.o. V teoretické části jsou podrobně popsány východiska a základní pojmy dané problematiky. Současným stavem procesů a průběhem zakázky ve společnosti se zabývá analytická část. Závěrečná část práce je pak věnována návrhům ke zlepšení a podmínkám jejich realizace tak, aby vedly ke komplexnímu rozvoji společnosti, lepšímu průběhu zpracování zakázky a úspoře nákladů i času.
Návrh marketingového mixu ve vztahu k nové výrobkové řadě
Jendřejek, Adam ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik. Jedná se o podnik Northman Outdoor s.r.o., který se zabývá převážně zakázkovou výrobou ponožek. Bakalářská práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická; kde jsou popsány teoretická východiska, které se týkají daného tématu marketingového mixu. Analytická část se zaměřuje na analýzy podniku vhodné pro následný návrh komunikačního mixu podniku. V poslední části bakalářské práce jsou jednotlivé návrhy týkajících se zavedení nové produktové řady a jejím následným prodejem na B2C trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 590 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.