Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání vybraných způsobů ocenění pro nemovitost typu byt ve Žďáře nad Sázavou
Úradníček, Pavel ; Klika, Rudolf (oponent) ; Cupal, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na srovnání jednotlivých metod, které se používají pro ocenění nemovitostí typu byt. Z metod využívaných pro oceňování se využije administrativní způsob ocenění, pro stanovení obvyklé ceny bude využita metoda přímého porovnání. Vzájemné porovnání bytů bude provedeno v lokalitě Žďár nad Sázavou, předmětem ocenění budou byty o velikosti 2+1. Dále práce obsahuje popis dané oblasti a mapuje v ní situaci na trhu s bytovými jednotkami.
Vliv vývoje úrokových sazeb na poptávku po rodinných domech a bytech v okrese Hodonín
Böhmová, Sabina ; Komosná, Milada (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je posoudit vliv vývoje úrokových sazeb na poptávku po rodinných domech a bytech v okrese Hodonín. Zda k vlivu dochází či nikoliv je posouzeno pomocí vytvořené databáze prodaných rodinných domů a bytů v okrese od roku 2012. Součástí diplomové práce je také výpočet průměrných cen odvíjejících se od stavu nemovitosti a velikosti obce, ve které se nemovitost nachází a současně je zkoumáno, zda dochází vlivem nižších úrokových sazeb k růstu cen nemovitostí. Potřebné údaje o výši úrokových sazeb pro jednotlivé měsíce a doby fixace jsou uvedeny z údajů České národní banky. Podklady pro zpracování databáze skutečně realizovaných prodejů od roku 2012 poskytly realitní kanceláře Reality GAIA a realitní kancelář REMAX.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
Cenová diskriminace na mezinárodních trzích
Kharkivska, Margaryta ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na vysvětlení tvorby cen a problematiky cenové diskriminace. Nejdříve se práce věnuje vysvětlení teoretických východisek pro lepší pochopení dané problematiky. Zabývá se chováním spotřebitele, elasticitou poptávky a tvorby cen na mezinárodních trzích. Dále se práce podrobněji zaměřuje na ekonomickou podstatu cenové diskriminace a její druhy. V praktické části tato diplomová práce obsahuje příklady konkrétních cenových diskriminaci vybraných výrobků. Na základě získaných informací následně nabízí návrhy a doporučení.
Investiční rozhodování nemovitostních společností
Smetana, Martin ; Brauner, Roman (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou investičního rozhodování nemovitostních společností v ČR. V úvodu jsou rozebrány teoretické znalosti týkající se faktorů, které ovlivňují cenu nemovitosti. Na základě faktů je vytvořen vzorec pro analýzu realitního trhu a vytvořeny modelace investice. V závěru práce je doporučení, jakým způsobem mohou nemovitostní společnosti zefektivnit výběr struktury aktiv.
Developerský projekt výstavby bytového domu v Praze
Karásek, Roman ; Jandásková, Tereza (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerským projektem v Praze s názvem Obytný soubor Zeleného Města a analýzou developerského trhu v Praze. V diplomové práci jsou popsány jednotlivé fáze developerského projektu, souhrnná SWOT analýza pro výstavbu, způsob financování projektu a plán řízení rizik. Analýza developerských projektů je zaměřena na vývoj nabídky, poptávky, vývoj cen nových bytů v závislosti na finanční dostupnosti a lokalitě, kde ceny bytů porovnávám s mým řešeným bytovým domem.
Změna ceny stavby vloženými investicemi.
Matoušek, Josef ; Bejšovec, Jaroslav (oponent) ; Staněk, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby ceny nemovitostí. Zabývá se souvisejícím tématem opotřebení nemovitostí, stavebně-technickým stavem nemovitostí a rekonstrukcí nemovitostí. V praktické části je podrobně analyzován trh s nemovitostmi v lokalitě Brno-město na přelomu roku 2017/2018 a vyhodnocena změna ceny stavby vloženými investicemi.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.