Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
L-systems online
Fišer, Marek ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Mráz, František (oponent)
L-systém je v nejjednodušší podobě varianta bezkontextové gramatiky. Byl vyvinut a používá se hlavně pro modelování růstu rostlin, ale s jeho pomocí se také dají vytvářet obecné fraktály, modely měst nebo dokonce hudba. Pokud někoho L-systémy zaujmou a chce s nimi experimentovat, je těžké najít aplikaci, která by mu to umožňovala. Cílem této práce bylo vytvořit online systém pro práci a experimentování s L-systémy pro široké spektrum uživatelů. Výsledné řešení se skládá ze dvou částí. První část je univerzální, snadno rozšiřitelná knihovna pro zpracování L-sys- témů. Svou rozšiřitelnost dosahuje modularitou, vstup zpracovává prostřednic- tvím systému propojených komponent, které jsou specializované na konkrétní činnost. To také přispívá k přehlednosti a spolehlivosti celku. Navíc je knihovna zcela nezávislá a multiplatformní, lze ji tedy použít i v jiných aplikacích. Druhá část je moderní webové rozhraní, které bylo navrženo tak, aby bylo srozumitelné pro nováčky a zároveň aby nabízelo pokročilé funkce pro náročnější uživatele. Součástí webu je i galerie L-systémů, do které může každý uživatel přispívat a tvořit tak komunitu. Webové rozhraní plně využívá schopnosti navr- žené knihovny a slouží tak i jako ukázka jejího použití.
Vektorový grafický výstup z HTML renderovacího stroje
Chocholatý, Tomáš ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice vykreslení webových stránek pomocí vektorové grafiky. Je zde popsán experimentální zobrazovací stroj CSSBox a jeho již existující knihovny pro vykreslení vektorové grafiky v PDF a SVG. Cílem je navrhnout společnou strukturu pro tyto dvě knihovny a co nejvíce sjednotit postup vykreslování webových stránek ve vektorové grafice. V práci je proveden rozbor chybně implementovaných částí existujících řešení a popsány nedostatky, které bude nezbytné doimplementovat tak, aby výsledná vektorová grafika splňovala standard CSS3. Dále zde bude popsán proces implementace včetně opravy všech nefungujících původních řešení a bude popsán princip sjednocení jednotlivých části pro generování obou dvou vektorových formátů. V závěru práce budou zhodnoceny výsledky vlastního testování a výstupy z generování reálných webových stránek.
Nástroj pro import a animaci vektorové grafiky v jazyce MATLAB
Šustáček, Daniel ; Appel, Martin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nástroje pro import a animaci vektorové grafiky SVG v jazyce MATLAB. První část práce se zabývá způsobem importu SVG formátu do prostředí MATLAB a následnými principy vykreslení jednotlivých elementů SVG. Druhá část objasňuje vytvoření nástroje pro animaci pohybu mechanismů v rovině definovaných ve formátu SVG.
Laser cutter interface with augmented reality elements
Kajan, Matej ; Richter, Miloslav (oponent) ; Zemčík, Tomáš (vedoucí práce)
User interface of a laser cutter with elements of augmented reality, allows for a faster and safer execution of the process of cutting. This proposal is accomplished by using methods of computer vision together with the design of a graphical user interface
Správa výstavních ploch pro festival
Duchoň, Radek ; Klobučníková, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nového informačního systému pro správu výstavních ploch na festivalu Animefest. Webová aplikace je implementována v jazyce Python za využití aplikačního rámce Django. Systém využívá pro definici a reprezentaci prostor vektorovou mapu ve formátu SVG. Vytvořené řešení poskytuje také vlastní systém pro záznam historie změn v databázi. Systém umožní organizátorům festivalu katalogizovat prostory a~uchovávat historii spolupráce s různými partnery.
Nástroj pro práci s Objektově orientovanými Petriho sítěmi
Neužil, Antonín ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji a použití grafického editoru objektově orientovaných Petriho sítích implementovaných v jazyce PNtalk. Nejprve jsou zde popsány Petriho sítě rozšiřující se s postupem času. Navazuje na ně popis objektově orientovaného paradigma. Dále je zde popsána struktura objektově orientovaných Petriho sítí v implementaci PNtalku. Dále práce uvádí popis návrhu aplikace, kde je uvedena struktura celé aplikace z několika pohledů. Hlavní motivací pro vytvoření tohoto nástroje je snaha zpřístupnit objektově orientované Petriho sítě jejich uživatelům. Aplikace byla implementována ve frameworku JavaFX a celý postup je uveden v následující kapitole spolu s testováním. Výsledek práce je prezentován v příkladech obsažených v poslední kapitole, která obsahuje i podrobný manuál pro ovládání aplikace. Výsledný nástroj ve spolupráci s PNtalk serverem dovoluje uživatelům pohodlnější práci s OOPN a jejich vizuální podobou.
Modern Methods for Tree Graph Structures Rendering
Zajíc, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This project deals with the graphic portrayal of large hierarchies and explores possibilities of tree graphs visualization. The aim is to implement a hyperbolic browser in web environment. The browser shall exploit the potential of non-euclidean geometry and project the tree onto hyperbolic plane. Great emphasis shall be placed on smooth user interface allowing seamless navigation and orientation.
User interface of system ERIAN based on web technologies
Finger, Artur ; Nečaský, Martin (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
ERIAN je komplexnı́ systém pro správu byznysových pravidel (RBMS) vy- tvořený firmou Komix. Jedna z částı́ tohoto systému je Interface pro správu pravidel (RMI), který umožňuje uživatelům vytvářet, upravovat, plánovat spu- štěnı́, testovat a dalšı́mi způsoby spravovat svá byznysová pravidla. RMI je implementován jako tlustý klient pomocı́C# and WPF, což má určité nevýhody. Tato práce se zabývá prototypovou implementacı́ RMI v podobě tenkého klienta za použitı́ nejnovějšı́ch webových technologiı́. Zaměřuje se předevšı́m na výběr vhodných technologiı́, přičemž počı́tá s vývojem a údržbou několika zákaznı́kovi přizpůsobených verzı́RMI a důraz je kladen také na to, aby prototyp bezproblémově zvládnul práci i s výjmečně velkými byznysovými pravidly. Výsledný prototyp RMI je dobře testovatelný a v porovnánı́ s originálem přinášı́ i několik nových funkcionalit. Je dobrým základem pro kompletnı́ reim- plementaci RMI v podobě tenkého webového klienta.
Transformace webových stránek do vektorové grafiky
Nguyen, Hoang Duong ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa venuje problematike vykreslenia webových stránok pomocou vektorovej grafiky. Cieľom tejto práce je navrhnúť a implementovať rozšírenie projektu WebVector tak, aby umožňoval vytvoriť výstup vo formáte PDF a vykresliť vybrané pokročilé vlastnosti CSS (CSS3). Vysvetlené sú pojmy súvisiace s vektorovou grafikou a jej formátmi. Práca následne popisuje štruktúru a funkcie knižnice CSSBox, s ktorou projekt WebVector pracuje, spolu s ďalšími súvisiacimi knižnicami. Ďalej je popísaných niekoľko CSS3 vlastností, ich návrh a implementácia na platforme Java.
Možnosti využití SVG ve webovém designu
VČELÁK, Tomáš
Cílem bakalářské práce je představit možnosti využití jazyka SVG (Scalable Vector Graphics) ve webovém designu. Jazykem SVG vzniká škálovatelná vektorová grafika, která vzhledem k problematické podpoře ve starších verzích prohlížeče MS Explorer nenašla dlouho na webu uplatnění. V současné době je již možné plně využít výhod SVG při tvorbě front-end webu, jako je např. nezávislost na rozlišení displeje (mj. v souvislosti s nástupem Retina displejů), možnost libovolné změny velikosti bez ztráty vizuální kvality grafiky, strojová čitelnost obsahu a především minimální datová náročnost, díky nimž byl jazyk SVG také zařazen do rodiny HTML5 technologií. Autor se ve své práci zaměří na způsoby získání SVG k využití pro webový design včetně generování PNG alternativ a na varianty implementace SVG do kódu webu. Základem práce bude demonstrace využití SVG pro práci s webovým textem (výplně, přechody, filtry, animované efekty), s obrázky (výřezy a filtry), pro animace zatržítek a ikon, animované interakce s formulářovými input poli a tlačítky, interakční přechody, tvorbu bannerů a map s využitím animací cest apod. Vše bude představeno na vlastní webové prezentaci s mnoha originálními praktickými příklady se zdůrazněním výhod použitých technik v porovnání s tradiční webovou grafikou bitmapovou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.