Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 600 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Vintrová, Stephanie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro uvedení šamponů pro psy na trh. Šampony budou uváděny na slovenský trh společností Palma a.s. Návrh marketingových aktivit je podložen jak teoretickými východisky, tak příslušnými analýzami. Samotný marketingový plán je především zaměřen na tištěnou formu reklamy a také na reklamu na internetu.
Podnikatelský plán pro založení mateřské školy
Beránková, Zuzana ; Stavělíková, Radka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy ve městě Olomouc, jako společnosti s ručením omezeným. Návrh reaguje na existenci tržní mezery, která vytváří dostatečný prostor pro vstup nového podnikatelské subjektu na tento trh. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně finančního plánu, a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o.
Kotolan, Jaroslav ; Gábrišová, Lenka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování. V teoretické části jsou rozebrány poznatky z odborné literatury vztahující se k danému tématu. V analytické části práce je rozebrán konkrétní příklad společ-nosti, kde je analyzován její dosavadní stav, mimo jiné na základě poznatků z teoretického rozboru literatury. V návrhové části jsou na základě analýz dána doporučení, která dopomohou k rozvoji zkoumaného podniku v dalších letech. Hlavním cílem je tedy úprava a zdokonalení marketingového plánu společnosti Torrsen Sports s.r.o. pro budoucí expanzi podniku.
Marketingový plán pro BT SERVIS
Bilíková, Eva ; Houdek, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost BT servis, která plánuje otevřít novou pobočku v Jihomoravském kraji. V první části jsou představena teoretická východiska, která se vztahují ke zkoumané problematice. Následuje analýza současného stavu podniku a jeho okolí. Získané informace jsou vyhodnoceny a poté je sestaven marketingový plán na období jednoho roku.
Marketing Plan of the Selected company
Polakovičová, Miroslava ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dedicated to improvement of marketing plan in the selected company. It includes needed theoretical background for analysis of data provided by company. After analyzation of these data and compiling matrixes, it is followed by specific proposals for company’s contribution and development in the future. Expectation after implementation of recommended proposals should result in greater brand awareness.
Marketingový plán
Koutný, Pavel ; Gale, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingového plánu pro vybranou firmu. Zvolenou firmou je KTV servis s.r.o, která se zabývá prodejem ve stavebnictví. Konkrétní pozornost bude věnována charakteristice firmy, analýze vnějšího a vnitřního oborového prostředí a ekonomickému zhodnocení. Pro firmu doposud nebyl marketingový plán vypracován, i přestože se jedná o jeden z klíčových podkladů pro úspěšné podnikání. Po dokončení všech kapitol bude možné ze zpracované práce navrhnout nové marketingové strategie.
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro letoun L 410 NG, vyráběný firmou Aircraft Industries a.s. První část práce zahrnuje obecné teoretické poznatky, zaměřující se na proces sestavení plánu pomocí rozboru vnějšího okolí SLEPTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy SWOT a marketingového mixu 5P. Ve druhé analytické části je tato základní teorie aplikována na uvedenou firmu. V závěrečné části práce jsou na základě zjištěných fakt a výsledků analýz navrhnuty jednotlivé kroky nového marketingového plánu včetně nákladů a časového harmonogramu.
Návrh marketingového plánu podniku
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Shocart, spol. s.r.o. a je rozdělena do tří částí. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingu a jeho vývoji, podniku a jeho okolí a zabývá se marketingovou strategií. Analytická část zkoumá současnou situaci podniku a návrhová část obsahuje konkrétní návrhy marketingového programu.
Podnikatelský záměr vytvoření kadeřnického studia
Stehlíková, Monika ; Procházková, Ivana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vybudování a zprovoznění kadeřnického salónu. Současně analyzuje i stav ostatních kadeřnických salónů, včetně přímých konkurentů. Na základě výzkumů a analýz volí vhodné strategie a nástroje tak, aby salón přinášel přidanou hodnotu nejen majitelům, ale hlavně uspokojoval potřeby zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 600 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.