Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,993 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán na založení provozu rozvážkové služby hotových pokrmů
Staňo, Jan
Účelem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení provozu rozvážkové služby hotových pokrmů. Tento podnikatelský plán má za úkol popsat stěžejní části podnikatelského plánu a provést analýzy, vedoucí ke správnému posouzení využitelnosti podnikatelského plánu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány základní termíny a specifikace ke zpracování podnikatelského plánu. V praktické části se tyto infor-mace využijí ke konkrétnímu zpracování podnikatelského plánu.
IBM customer service innovation
Bruieva, Daria
Hlavním cílem práce je poskytnout doporučení pro rozvoj služeb zákazníkům, aby se zmenšila mezera mezi poskytovanými zákaznickými službami IBM a skutečnými potře-bami zákazníků. Primární údaje byly sbírány prostřednictvím online průzkumů spokoje-nosti zákazníků (n = 1873), hloubkových rozhovorů (n = 33) a s využitím autorčiných vlastních zkušeností. Výsledek této práce obsahuje doporučení pro inovace zákaznických služeb na základě zkušeností IBM, které lze použít jako univerzální metodologii pro další společnosti, které chtějí udržovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky.
Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.
Floder, Jiří
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak příznivci klubu FC Zbrojovka Brno a fanoušci fotbalu hodnotí marketingové nástroje, které klub v současné době využívá pro své marketingové účely. V práci je zanalyzována současná marketingová strategie klubu v sezóně 2018/2019, kdy klub působí ve druhé nejvyšší soutěži. K zanalyzování a pochopení současné marketingové strategie klubu byl použit marketingový mix 4P. Pro výzkum názoru fanoušků bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Dotazník byl použit v elektronické podobě, přístup k tomuto dotazníku byl skrze hypertextový odkaz. Tento hypertextový odkaz byl autorem této práce posílán vybraným lidem, o kterých měl autor práce prokazatelné informace, že jsou příznivci fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno nebo jsou obecně příznivci sportu a fotbalu zvláště. Podle výsledku výzkumu, hodnotili respondenti využívání marketingových nástrojů klubu spíše průměrně až podprůměrně, avšak některé vybrané marketingové nástroje hodnotili dotazovaní zvlášť pozitivně. Například event marketing je klubem nastaven dobře a má dobrý potenciál do budoucích let. Zároveň bylo zjištěno, že velký vliv na vnímání marketingu klubu mají samotné sportovní výsledky klubu.
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Babáková, Klára
Klára, B. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti IKEA. Cílem práce je zhodnotit komunikační nástroje, které společnost momentálně využívá a navrhnout nové nástroje komunikačního mixu, které by firma mohla využít ke svému zlepšení. V teoretické části jsou postupně uvedeny a popsány jednotlivé komunikační nástroje. V praktické části je popsána charakteristika společnosti, dále je zde zhodnocena její marketingová komunikace a vytvořen návrh nových komunikačních nástrojů včetně jejich vyčíslení.
Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Štěchová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZP
Návrh marketingového mixu společnosti vstupující na rumunský trh prodejců zemědělské a lesnické techniky
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu české společnosti vstupující na rumunský B2B trh prodejců lesnické a zemědělské techniky. Celá práce je koncipována do tří částí, první část je věnována teoretickým poznatkům. Druhá část, analýza současného stavu, se detailněji věnuje představení společnosti, jejímu současnému marketingovému mixu, průzkumu zákaznických preferencí, analýze konkurence, analýze marketingového prostředí a v neposlední řadě představení rizik vyplývajících ze vstupu na tento zahraniční trh. Poslední, návrhová část představuje návrh jednotlivých prvků marketingového mixu, který vychází ze zjištěných informací v analytické části práce.
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Pekař, Šimon ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování studie proveditelnosti pro novou stolní hru, tak aby práce uvedla podklady pro realizování, případně zamítnutí tohoto podnikatelského záměru. Práce se zaměřuje na tři části. Výrobní část, která navrhuje ideální metody výroby, dle požadavků produktu a nákladů. Ve druhé části se práce zaměří na analýzu vnějšího prostředí pomocí analýz trhu, cílové skupiny, PESTLE či Porterova modelu pěti sil. Závěrečná část zhodnocuje ekonomickou výhodnost projektu. Zde je zpracován marketingový mix produktu, analýza bodu zvratu, analýza návratnosti ROI a analýza SWOT. Tyto analýzy pracují s informacemi z analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nakonec je zpracována rozvaha a výkaz zisků a ztrát.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,993 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.