Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing služeb
Pfefferová, Tereza ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pánek, Pavel (oponent)
Cílem práce Marketing služeb je navrhnout vhodné marketingové řízení pro začínajícího lektora angličtiny. V teoretické části se autor zabývá problematikou marketingového mixu a jeho rozšířením ve službách, tzv. marketingový mix 7P. Dále práce pojednává o vnitřním a vnějším prostředí a o tom, jak prostředí ovlivňuje podnikatelský subjekt. V závěru teoretické části jsou zmíněna hlavní specifika mezifiremních trhů. Ke zpracování teoretické a praktické části bakalářské práce byly použity metody literární rešerše, deskripce, komparace, dedukce, dotazování, analýza sekundárních dat a primárních dat a dotazníková šetření. V rámci praktické části byla provedena analýza tržního prostředí. Na základě analýzy, s pomocí teoretických východisek, byl vytvořen návrh marketingového mixu, který musí autor vytvořit, aby oslovil co nejvíce firemních zákazníků. Mezi konkrétní návrhy řízení patří umožnit zákazníkům i Skype hodiny, pořídit si auto kvůli vyšší dostupnosti, soustavně se pedagogicky vzdělávat a udělat si certifikát z angličtiny C1, nastavit cenu v rozmezí 450 Kč až 550 Kč za hodinu, s potenciálními zákazníky jednat na osobních schůzkách, umožnit zákazníkům mít ukázkovou hodinu a na reprezentativním webu jim poskytnout k vidění reference od jiných zákazníků.
Návrh segmentace podniku
Jansa, Jakub ; Kožnárek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh segmentace trhu podniku Axima s. r. o. K zhodnocení využívá vybraných marketingových metod. Na základě zjištěných skutečností poskytuje návrh na úpravy a změny v segmentaci podniku.
Rozvoj komunikačního mixu firmy
Křivánková, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačního mixu společnosti působící na B2B trhu. Teoretická část vysvětluje důležité pojmy, které souvisejí s touto problematikou. Především se jedná o komunikační mix na B2B trhu. Druhou částí je část analytická, kde je podrobně popsána zkoumaná společnost, její současný stav, jednotlivé analýzy a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Na základě zjištěných poznatků jsou navrženy změny, které vedou ke zlepšení jednotlivých nástrojů a tím i posílení postavení na trhu, zvýšení povědomí o společnosti a získání více zákazníků.
Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu
Kotasová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem marketingových aktivit firmy na B2B trhu. Teoretická část je zaměřena na B2B marketing, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a na marketingové aktivity na tomto trhu. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy firmy, analýza marketingové politiky a návrh na změnu marketingové politiky firmy. Na základě výsledků analýz jsou navrženy změny, které by posílily postavení firmy na trhu a zvýšily povědomí zákazníků o její existenci.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci společnosti Broker Trust, a.s.
Nemetzová, Gabriela ; Pech,, Václav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce popisovala problematiku využití sociálních médií v marketingové komunikaci u vybrané společnosti. Cílem bylo analyzovat současný stav a navrhnout nástroje, které může společnost efektivně využívat v následujících letech. Analýza současné situace obsahovala analýzu jak vnitřního, tak vnějšího prostředí, zhodnocení postavení společnosti na trhu a její konkurenceschopnost. Na základě analýzy a rozhovorů s vedením společnosti poté došlo k samotnému návrhu na zlepšení využívání sociálních sítí pro danou společnost.
Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o.
Nguyen Van, Ngoc ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Předkládaná bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii společnosti Christrio, s. r. o. v oblasti nehtové kosmetiky na trhu B2B. Primárním cílem práce je analýza stávající marketingové strategie se zaměřením na trhu B2B a dílčím cílem je navržení zlepšení dosavadních marketingových aktivit. Teoretická část práce popisuje marketingové prostředí, marketingovou strategii a její taktické nástroje. V praktické části je představen profil společnosti Christrio, s. r. o., analýza marketingového prostředí společnosti, její marketingová strategie a dílčí složky marketingového mixu.
CRM systém firmy Petrof
Bukačová, Marie-Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě jich vytvořená SWOT analýza podniku. Na závěr praktické části se práce zaměřuje na návrhy na zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Marketingová doporučení pro hotel Cestovní kanceláře - SPORT s.r.o. s důrazem na produktovou a propagační politiku
Dřímal, Petr
Cílem bakalářské práce je především návrh produktových a propagačních marketingových doporučení pro hotel Cestovní kanceláře -- SPORT s.r.o. Marketingovým cílem CK -- SPORT je navýšení obsazenosti hotelu o 10 %. Daná problematika byla podložena odbornou literaturou z oblasti marketingu, marketingu cestovního ru-chu, informatiky a marketingu průmyslových trhů. Situační analýza byla postavena na veřejně dostupných zdrojích a interních zdrojích CK -- SPORT. Analýza vnějšího prostředí byla obohacena o výsledky dotazníkového šetření zvoleného segmentu, výzkum proběhl v dubnu roku 2014. Výsledky ukazují dobrý potenciál při zaměře-ní se na zájmové a sportovní oddíly, spolky a skupiny, jako na další segment. Práce poskytuje doporučení v oblasti marketingového plánování pro tento segment, včetně odhadu nákladů vzniklých při aplikaci navrhovaných doporučení, společně s doporučeními implementace a kontroly.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.