Název: Rozvoj komunikačního mixu firmy
Překlad názvu: Development of Communication Mix of Company
Autoři: Křivánková, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum.; B2B marketing; communications mix; Marketing; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28046

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet