Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu
Kotasová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem marketingových aktivit firmy na B2B trhu. Teoretická část je zaměřena na B2B marketing, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a na marketingové aktivity na tomto trhu. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy firmy, analýza marketingové politiky a návrh na změnu marketingové politiky firmy. Na základě výsledků analýz jsou navrženy změny, které by posílily postavení firmy na trhu a zvýšily povědomí zákazníků o její existenci.
Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu
Kotasová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem marketingových aktivit firmy na B2B trhu. Teoretická část je zaměřena na B2B marketing, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a na marketingové aktivity na tomto trhu. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy firmy, analýza marketingové politiky a návrh na změnu marketingové politiky firmy. Na základě výsledků analýz jsou navrženy změny, které by posílily postavení firmy na trhu a zvýšily povědomí zákazníků o její existenci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.