Název: Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Překlad názvu: Marketing strategy for pollutant detector in the development
Autoři: Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; detektor polutantů; marketingová strategie; PEST; Porterův model pěti sil; B2B; marketing strategy; PEST; pollutant detector; Porter's five forces

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191559


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet