Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,080 záznamů.  začátekpředchozí3041 - 3050dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza komunikačních aktivit Pražské teplárenská a.s.
Rybková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá komunikačními aktivitami společnosti Pražská teplárenská a.s. Práce je založena na charakteristice společnosti, jejích komunikačních cílů, cílových skupin komunikace, komunikačních nástrojů, prvků firemního stylu (název, firemní značka, písmo, barvy) a výzkumu známosti Pražské teplárenská mezi obyvateli hl.m. Prahy.
Nástroje a možnosti komunikace a jejich využití v pedagogice
Vlasatý, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Komunikace je základním prostředkem k předávání informací a tedy i pedagodické činnosti. Úspěšnost výuky závisí na vhodném způsobu komunikace a její kvalitě. Srozumitelnost výuky a pochopení přednášeného tématu může významně ovlivnit použití vhodné prezentační techniky. Při práci s touto technikou je nutný její správný výběr i vhodné začlenění ve výuce, stejně jako předchozí příprava podkladů a zvážení všech důležitých vlastností prostředí, kde bude výuka probíhat.
VLIV IT A SW PROSTŘEDKŮ NA FIREMNÍ
Chlebík, Tomáš Ing. ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Komunikace je v dnešní době základním klíčem k úspěchu. Rychlost, dostupnost a kvalita předávaných informací je schopna ovlivnit nejen budoucnost firem, ale také jedinců. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o dostupných IT a SW prostředcích pro firemní komunikaci. E-mail, hlasová komunikace, videokonference, portály, ale také virtuální prostředí jsou postaveny proti klasickým formám komunikace jako je meeting a korespondence. V práci je vytvořena metodika umožňující srovnání jednotlivých forem komunikace z pohledu jejich vlastností, vhodností jejich použití pro různé modelové typy komunikace a možnosti jejich nasazení v interní a externí firemní komunikaci. Poslední kapitola práce demonstruje možnost aplikace zjištěných závěrů a získaných poznatků na středně velkou stavební firmu.
Přístupy k jednání a vyjednávání a jejich aplikace v plánu rozvoje (na konkrétním příkladě)
Pilzová, Helena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na manažerské komunikační dovednosti a přístupy k vyjednávání. Teoretická část popisuje osobnost manažera, jeho schopnosti a dovednosti, dále obsahuje kapitolu o vyjednávání - informace o vyjednavači,strategiích taktikách a fázích procesu vyjednávání. Praktickou částí je dotazníkové šetření komunikačních dovedností a přístupu k vyjednávní - je zkoumána skupina manažerů, jejich odpovědi jsou analyzovány a následně jim je navržen plán rozvoje.
Aktivity nadnárodních společností na trhu vlasové kosmetiky
Pokorná, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vyzulová, Adriena (oponent)
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu trhu profesionální vlasové kosmetiky jako zvláštního typu B2B trhu a vymezení hlavních rozdílů mezi tímto trhem a trhem volně prodejné vlasové kosmetiky (B2C). Práce porovnává tři největší hráče na tomto trhu v ČR dle zvolených kritérií: charakter značky (brand image), výrobkové portfolio, jeho šíře a hloubka, způsob řízení značky, cena a komunikační mix. Výsledkem práce je identifikace silných a slabých stránek jednotlivých společností, jejich příležitostí a hrozeb.
Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
The comparison of commercial communication environment and its development in Czech and Slovak republic after year 1989
Kapušanská, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
V porovnaní s minulosťou prežívame v posledných dvoch desaťročiach v Českej republike ako aj na Slovensku veľký rozmach komerčnej komunikácie. V tlači a televízii, na veľkých billboardoch, na internete, v obchodoch a na dopravných prostriedkoch sa každodenne stretávame s nástrojmi, pomocou ktorých spoločnosti komunikujú so širokou verejnosťou. Cieľom tejto práce je analýza a následná komparácia prostredia komerčných komunikácii a ich vývoja v Českej republike a na Slovensku.
Švédské kulturní standardy
Šolc, Vlastimil ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem práce je identifikovat švédské kulturní standardy z českého pohledu. Tyto standardy pak mohou být užitečnou součástí interkulturních tréninků připravovaných pro české manažery, podnikatele a pracovníky, kteří se budou připravovat na konfrontaci a komunikaci se Švédy nebo na delší pobyt ve Švédsku. Vytvořené švédské kulturní standardy také obsahují rady a doporučení pro efektivnější a účinnější komunikaci se Švédy, které je možné aplikovat jak v pracovním tak i osobním styku. Teoretická část se věnuje procesům sociální interakce a interkulturní komunikace a dále konceptům kulturních dimenzí a kulturních standardů.
Vliv IT a SW prostředků na firemní komunikaci a vyjednávání
Blažková, Lea ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Pavlas, Miloslav (oponent)
V práci jsou shrnuty poznatky o komunikaci mezi lidmi a to v osobní i pracovní sféře. Je však více zaměřena na firemní komunikaci, její proces, aspekty, druhy atd. Nejdůležitějším prvkem teoretické části je stručný výčet nástrojů informační a komunikační technologie a softwarových nástrojů. Obsahuje běžně používané programy a zařízení, bez kterých moderní společnosti nemohou existovat. Jejich začlenění do komunikační politiky firmy ale velice záleží na oboru, ve kterém se společnost pohybuje. Společnosti v praktické části jsou svým zaměřením velice odlišné. Společnost VigPlus holding zastřešuje plnou řadu společností s rozdílným oborem podnikání, které byly původně dceřinými společnostmi Unicorn holdingu. Ze zaměření obou firem je patrné, že v každé z nich má informační a komunikační technologie v komunikačním procesu jiné zastoupení. Společným prostředkem komunikace přesto zůstává interní informační systém UES. Ačkoli jsou obě firmy velice dobře organizovány, i zde se vyskytují některé nedostatky, na které je třeba reagovat.
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Navrátil, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde vyhodnoceno 6 takovýchto systémů, provedena jejich analýza pomocí metod vícekriteriálního rozhodování a uvedena doporučení pro jejich použití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,080 záznamů.   začátekpředchozí3041 - 3050dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.