Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Pilzová, Helena ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti, aneb maticové organizační struktury v prostřední nadnárodních korporací. Autorka nejprve vymezuje teoretické pojmy související s tématem. Poté jsou metodou dotazníku a rozhovoru zjištěny informace o problematice z praktického hlediska. Po průzkumu následuje analýza efektivity současných maticových struktur a jejich transformací. Závěr práce je věnován návrhu optimální maticové struktury a pravidel jejího fungování.
Přístupy k jednání a vyjednávání a jejich aplikace v plánu rozvoje (na konkrétním příkladě)
Pilzová, Helena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na manažerské komunikační dovednosti a přístupy k vyjednávání. Teoretická část popisuje osobnost manažera, jeho schopnosti a dovednosti, dále obsahuje kapitolu o vyjednávání - informace o vyjednavači,strategiích taktikách a fázích procesu vyjednávání. Praktickou částí je dotazníkové šetření komunikačních dovedností a přístupu k vyjednávní - je zkoumána skupina manažerů, jejich odpovědi jsou analyzovány a následně jim je navržen plán rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.