Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Nováková, Eva ; Žák, Libor (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zhotovení projektové dokumentace, skládajícím se ze stavebního povolení v měřítku 1:100 a dokumentace pro provedení stavby v měřítku 1:50. Práce vychází z architektonické studie zpracované v předmětu AG35. Předmětem bakalářské práce je řešení novostavby showroomu Autocentra skupiny Volkswagen v Brně- Zábrdovice na ulici Cejl. Součástí řešení je samostatný architektonický objekt a jeho blízké okolí. Původní myšlenka byla vytvořit velkou pohledovou plochu pro kolemjdoucího/ jedoucího, z důvodu dobrého výhledu na vystavené vozy. Tomuto účelu nejlépe posloužil kruhový půdorys, který umožňuje nahlížení do stavby z více úhlů. Tvarově se jedná o válec, který je zahalen do bílých textilních stínidel. Celý nosný systém showroomu je z ocelových sloupů doplněných o ŽB stěnu. Střešní konstrukci tvoří ocelové příhradové vazníky.
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Nasanovich, Anastasiia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Abstrakt Krizoví manažeři věří v hodnotu dobré předkrizové reputace. Předchozí pověst může chránit organizaci během krize. Tato diplomová práce se zaměřuje na vnímání a postoj spotřebitelů při zjištění, že se nechtěně účastnili skandálu Volkswagen Dieselgate. Výzkum také zkoumá, zda je náklonost ke značce faktorem při nákupu spotřebitelů ve chvíli, kdy společnost zasáhla rozsáhlá negativní mediální publicita. Pro hlubší pochopení vnímání zákazníků značky Volkswagen po skandálu Dieselgate byla použita metoda hloubkového výzkumu. Na závěr jsou prezentovány diskuse, doporučení a omezení zjištění.
Současná pozice a vývojové trendy koncernu VW v globálním automobilovém průmyslu
Nikšová, Petra ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Současná pozice a vývojové trendy koncernu VW v globálním automobilovém průmyslu mapuje dvě základní oblasti, jimiž jsou koncern VW a automobilový průmysl ve světě. Na automobilový průmysl je hleděno v širokém celosvětovém pohledu při zohledněné regionálních specifik. Stěžejním bodem práce je analýza současné pozice koncernu VW v automobilovém průmyslu a definování vývojových trendů, které ovlivňují současné a budoucí směřování koncernu. Při analýze současné pozice se práce opírá o počty prodaných automobilů, objem výroby či faktický procentuální podíl na trhu. Práce dospívá k závěru, že pozice koncernu v globálním automobilovém průmyslu zůstává stabilní, liší se však v závislosti na jednotlivých regionech. Vývojové trendy koncernu VW se pak odvíjejí od aktuálních technologických proměn průmyslu a změn v legislativě i společnosti.
Evropská emisní legislativa
Rytina, Matěj ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo pojednat o výfukových emisích a jejich škodlivosti, stručně shrnout problematiku emisních norem, a hlavně shrnout dosavadní dění kolem aféry „Dieselgate“, jakožto velmi medializované a propírané kauzy. V práci jsem se snažil tuto problematiku objektivně posoudit. Přínos práce by měl být takový, že tato aféra ještě dosud nebyla zpracována na akademické úrovni.
Autocentrum VW-Group
Fuchs, Ondřej ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW GROUP v Brně, městské části Brno-Brněnské Ivanovice na ulici Kaštanová st.p.č. 50/1, 51/1, 52, 53, 54, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4 v k.ú. Je vedena Magistrátem města Brna jako Brownfields pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 ha a územním plánem je určena pro smíšené plochy. Nachází se na ulici Kaštanová a v současné době je z této komunikace přístupný. Z východní strany je pozemek lemován ochranným pásmem řeky Svratky. Okolní zástavbu tvoří administrativní, průmyslové a obchodní budovy. Objekt je situován v severní části pozemku. Je navrhován jako jedna budova, rozdělená na jednopatrový autoservis a showroom, který má dvě patra. Budovy vyhovují poţadavkům provozu autocentra VW GROUP. Prezentaci, prodeji a následnému záručním a pozáručním servisu automobilů značek Volkswagen.
Sdružené vstřikovací jednotky
Cihlář, Lukáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem systému vstřikování Čerpadlo-tryska. Je popsáno vstřikování používané v osobních vozech, ale i systém Čerpadlo-potrubí-tryska používaný v nákladních vozech. Jedna kapitola je všeobecně věnována problematice emisí včetně popisu systémů snižování emisí výfukových plynů. Na závěr je uvedena praktická aplikace systému v motorech koncernu Volkswagen.
Internal combustion engines of Volkswagen group
Kalnaši, Radoslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Radoslav Kalnaši Internal combustion engines of Volkswagen Group This bachelor thesis evaluates development of the Volkswagen combustion engines, the present state and the future perspective. It provides description of the historical evolution of the Volkswagen combustion engines. The thesis concentrates on the present Volkswagen drive unit and possibilities of the future Volkswagen engines development.
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Autocentrum VW Group
Kuruc, Adam ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW GROUP v Brně, městské části Brno-Brněnské Ivanovice na ulici Kaštanová st.p.č. 50/1, 51/1, 52, 53, 54, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4 v k.ú. Je vedena Magistrátem města Brna jako Brownfields pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a územním plánem je určena pro smíšené plochy. Nachází se na ulici Kaštanová a v současné době je z této komunikace přístupný. Z východní strany je pozemek lemován ochranným pásmem řeky Svratky. Okolní zástavbu tvoří administrativní, průmyslové a obchodní budovy. Objekt je situován v severo-východní části pozemku. Je navrhován jako jednopodlažní ocelová montovaná hala rozdělená do dvou částí, které vyhovují požadavkům provozu autocentra VW GROUP. Prezentaci, prodeji a následnému záručním a pozáručním servisu automobilů značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.
Violation of environmental standards by companies based in the EU
Ambrušová, Tímea ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Kostelanský, Ludvík (oponent)
V této bakalářské práci se podrobně projednávají vybrané typy znečišťování životního prostředí a to konkrétně znečišťování ovzduší a půdy. Práce se především zaměřuje na aktuálně dvě nejvíce společensky diskutované kauzy o životním prostředí: 1) nadměrné produkci emisí vozidel vyrobenými společností Volkswagen 2) využívání škodlivých chemických látek v zemědělství společností Monsanto V práci se zdůrazňuje nutnost ochrany uvedených oblastí životního prostředí. Rozebírají se příčiny vzniku a průběh daných afér a následně na to se hledají eventuální řešení na vzniklé problémy. První kapitola obsahuje teoretické pojetí problematiky - stručný chronologický přehled vývoje norem a popis orgánů Evropské unii ve vztahu k ochraně životního prostředí. Druhá část vymezuje ochranu ovzduší ze širšího úhlu pohledu a pak blíže konkretizuje automobilovou kauzu. Třetí díl se orientuje na ochranu půdy - na obecný rozbor problematiky, ale i na konkrétní body vybrané kauzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.