Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí3 - 12další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Spokojenost zákazníků
Vajsarová, Markéta ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy, ze kterých dále vychází následná analytická část. V analytické části je popsána stávající situace vybrané společnosti, její vnější a vnitřní marketingové prostřední, na tuto část dále navazuje dotazníkové šetření s vyhodnocením zjištěných výsledků. Poslední část diplomové práce se zabývá vlastními návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Lodesová, Romana ; Smola, Daniel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Červenková, Jana ; Šupová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře KM Travel a návrhy opatření na zlepšení její úrovně. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníků a kvalita služeb. V praktické části je provedena analýza společnosti KM Travel a vyhodnocení získaných informací z dotazníků. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Vajsarová, Markéta ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy, ze kterých dále vychází následná analytická část. V analytické části je popsána stávající situace vybrané společnosti, její vnější a vnitřní marketingové prostřední, na tuto část dále navazuje dotazníkové šetření s vyhodnocením zjištěných výsledků. Poslední část diplomové práce se zabývá vlastními návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí3 - 12další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.