| |
| |
| |
| |
| |
|
Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Řeholová, Štěpánka (referee)
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.
|
|
Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.
Prášilová, Jana ; Boučková, Jana (advisor) ; Hrádek, Vladimír (referee)
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence, analýzu trhu a prognózy prodejů až do roku 2011, 4. stanovila jsem marketingové cíle a v návaznosti na ně strategický marketingový mix a marketingové strategie, 5. vyslovila jsem doporučení pro strategický směr firmy ZKL Bearings CZ, a.s. Svůj přínos k řešené problematice vidím hlavně v nezaujatém posouzení současného strategického směru a v novém pohledu na tuto problematiku, který není poznamenán zakonzervovanými postupy ve firmě. Poznatky v mojí práci jsou využitelné především ve firmě ZKL Bearings CZ, a.s. a popřípadě pro diplomové práce s podobným zaměřením.
|
|
Marketing města Jihlavy
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (advisor) ; Kottová, Alena (referee)
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
|
|
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Balážová, Radka ; Johnova, Radka Mgr (advisor) ; Kučerová, Helena (referee)
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace propaguje. Zabývá se komunikačním mixem společnosti a dává doporučení pro úpravu komunikačního mixu organizace. Formuluje požadavky na funkčnost informačního systému organizace
|
|
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyskočil, Zdeněk (referee)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
|