Original title:
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Authors:
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Trefancová, Dana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Keywords:
hopsodářský výsledek; kontrola; marketingové řízení; marketingový mix; organizační struktura; plánování; realizace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5507