Original title: Marketing v oblasti bentonitových steliv
Authors: Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyskočil, Zdeněk (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Keywords: bentonit; kupní rozhodování, segmentace; marketingová komunikace; marketingový mix; stelivo; trh chovatelských potřeb; zákazník

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3910

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2122


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share