Original title:
Marketing města Jihlavy
Authors:
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (advisor) ; Kottová, Alena (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
Keywords:
8P; Jihlava; marketing města; marketingový mix; městský marketing; rozvoj města
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4540