Original title: Marketing města Jihlavy
Authors: Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (advisor) ; Kottová, Alena (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
Keywords: 8P; Jihlava; marketing města; marketingový mix; městský marketing; rozvoj města

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4540

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2537


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share