Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,966 záznamů.  začátekpředchozí2930 - 2939dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Stimulace pracovníků
Svobodová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat stimulační systém společnosti ROSS Holding, s.r.o. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části přibližuje pojmy motivace a stimulace, představuje základní motivační teorie a nastiňuje použití stimulace v praxi. Praktická část se věnuje představení zkoumané firmy, jejího stávajícího stimulačního systému a samotné analýze stimulace zaměstnanců a jejich spokojenosti se stimulačním systémem.
Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací
Kůstková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Jejím cílem bylo zjistit a zhodnotit míru spokojenosti zaměstnanců obchodního oddělení společnosti z oblasti telekomunikací, odhalit faktory, jež spokojenost ovlivňují a následně navrhnout opatření, která by pomohla stávající stav zlepšit. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou uvedeny cíle práce, předpoklady pro výzkum, stanoveny pracovní hypotézy a metody řešení. Následují teoretická východiska zkoumání pracovní spokojenosti zabývající se pracovní spokojeností, motivací a jejich vztahy a faktory, které je ovlivňují. Empirická část je věnována stručné charakteristice společnosti a respondentů. Analýza obsahuje popis a zhodnocení informací získaných pomocí elektronického dotazníku zakončená návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu.
Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce
Ladmanová, Michaela ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Sabová, Ivana (oponent)
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních rozhovorů. Na závěr uvádím doporučení pro společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s., jak tuto skupinu zaměstnanců motivovat pro efektivní vytváření lokálních promoakcí.
Motivational system of a retailing company as a way of builing employees´ loyalty
Levrincová, Vieroslava ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V této bakalářské práci si zodpovíme základní otázky týkající se nastavení motivačního systému zaměstnanců a nástrojů, které při tom můžeme použít, včetně optimalizace zaměstnanecké loajality. Z důvodu lepšího zacílení a praktické využitelnosti této práce, omezíme naše uvažování na obor retailingu. Cílem práce je tedy analyzovat motivační systémy retailingové firmy a jejich vliv na loajalitu zaměstnanců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení se ze základními teoretickými východisky a nástroji motivace zaměstnanců. Mimo knižních postupů a teorie se zaměříme také na aktuální trendy a směřování této oblasti. V praktické části ověříme fungováni teoretických postupů v reálu, konkrétně na příkladu retailingové firmy Notes, a.s. Na základě dotazníkového šetření zaměstnanecké spokojenosti vyhotovíme obraz fungování motivačního systému této společnosti a identifikujeme jeho silné a slabé stránky. Všechny poznatky shrnuté v této práci by nám v závěru měly posloužit pro návrh řešení případných nedokonalostí motivačního systému zmíněné firmy.
Analýza spokojenosti
Macháček, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Práce se zabývá vstupní analýzou stavu personální práce ve společnosti T-SOFT a.s., následně vyhodnocením spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými aspekty pracovního života, jako je například spokojenost s motivačními prostředky, sociální vztahy na pracovišti, systém vzdělávání nebo možnost zapojení do řízení společnosti. Dále poskytuje doporučení pro rozvoj personálních procesů a jejich začlenění do systému řízení společnosti.
Motivace a spokojenost pracovníků v organizaci
Lišková, Petra ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti a motivace zaměstnanců v konkrétní firmě, a s ní spojený problém vysoké fluktuace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z oblasti motivace a pracovní motivace, vysvětleny nejznámější teorie motivace a styly vedení a shrnuty poznatky z průzkumu Kvality pracovního života týkající se hodnotových orientací zaměstnanců v České Republice. V praktické části jsem díky dotazníkovému šetření mezi zaměstnanci zanalyzovala současnou situaci spokojenosti a motivovanosti pracovníků. Zaměstnanci byli dotazováni na důležitost jednotlivých aspektů spokojenosti s prací -- mzda, jednání nadřízených, pracovní atmosféra, přístup k informacím, jistota zaměstnání, uznání za dosažené výsledky, pracovní podmínky, náplň práce, zaměstnanecké výhody a finanční odměny. Ze získaných dat jsem shrnula závěry a doporučení pro vedení organizace.
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.
Motivace a spokojenost zaměstnanců v organizaci
Daňková, Helena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Stibalova, Katerina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění základních motivačních faktorů zaměstnanců organizace.Cílem práce je doporučit zlepšující návrhy pro oblasti pracovní motivace organizace, kde výsledky výzkumu prokázaly nespokojenost se stávajícím stavem.
Analýza příčin stávající nízké aktivity studentů FM VŠE v oblasti zájmu o zahraniční pobyty.
Lásková, Šárka ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Jaegerová, Václava (oponent)
V teoretické části byly nejprve shrnuty poznatky s oblasti psychologie, vysvětleny byly např. pojmy jako motivace, motivování a potřeby. Přiblíženy byly také některé z četných teorií motivace. Navazující teoretická část se zaměřila na identifikaci příčin nízkého zájmu studentů o nabídku zahraničních pobytů a byl proveden dotazníkový průzkum mezi studenty Fakulty managementu, který odhalil některé oblasti, které by si z dlohodobého hlediska zasloužili vyšší pozornost.
Spokojenost zaměstnanců
Svobodová, Lucie ; Kočí, Ondřej (vedoucí práce) ; Randáková, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá popisem spokojenosti a motivace ve zkoumané firmě. Snaží se pomoci rozhodnout se firmě, jak má redukovat zaměstnanecké výhody s důrazem na daňovou efektivnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,966 záznamů.   začátekpředchozí2930 - 2939dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.