Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29,196 záznamů.  začátekpředchozí29187 - 29196  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.74 vteřin. 

Fundamentální a technická analýza akcie Philip Morris ČR
Klimánková, Renata ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá fundamentální a technickou analýzou akcie Philip Morris ČR. Cílem práce je určení vhodného investičního doporučení. Fundamentální analýza stanovuje vnitřní hodnotu akcie Philip Morris ČR, porovnává ji s aktuální cenou na trhu a určuje, zda je akcie vhodná ke koupi nebo prodeji. Technická analýza určuje vhodný čas ke koupi nebo prodeji akcie pomocí grafických metod a technických indikátorů.

Fundamentální a technická analýza akcie ČEZ
Veselková, Eva ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato diplomová práce podává na základě provedené fundamentální a technické analýzy investiční doporučení ohledně akcie ČEZ. Při stanovení vnitřní hodnoty akcie jsou použity dividendové diskontní modely, ziskové modely a FCFE model. Porovnáním této hodnoty s aktuálním kurzem akcie je stanoveno, zda je tento cenný papír výhodnou investicí či nikoliv. Technická analýza s využitím grafických metod a technických indikátorů předpovídá, kdy nastane na trhu taková situace, při níž je výhodný prodej či nákup akcie.

Vytvoření rozsáhlého Corporate Designu pro firmu Šmeral Brno a.s.
Pohl, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou Corporate Designu pro firmu Šmeral Brno a.s. a designem nových webových stránek společnosti. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska z oblasti grafického designu, Corporate Designu, webdesignu a internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu nového brandingu společnosti a grafického návrhu webových stránek. Byl také navržen základní internetový marketing pro propagaci firmy.

Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
Šojdelová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní strategie internetové komunikace pro divadlo Činoherní klub s využitím dostupných reklamních systémů Google AdWords a Seznam Sklik. Podpůrným nástrojem pro stanovení této strategie jsou výsledky výzkumu tzv. koncept testu, který byl zaměřen na výběr konkrétní verze reklamního internetového banneru a jeho atributů.

Hodnocení výsledků stabilometrického vyšetření s využitím 3D scén
Vogelová, Martina ; Tichá, Marie (vedoucí práce) ; Táborská, Silvie (oponent)
Jméno a příjmení autora: Martina Vogelová Vedoucí práce: MUDr. Marie Tichá Oponent práce: Název bakalářské práce: Hodnocení výsledků stabilometrického vyšetření s využitím 3D scén: Objektivní hodnocení tréninku pacientů po poškození mozku pomocí stabilometrie Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce poukazuje na problematiku posturální stability u pacientů po poškození mozku a možnosti jejího měření a ovlivnění pomocí 3D scén. Ucelenou formou se pokouší shrnout zásadní informace, navrhnout účelnou terapii a další možnosti využití 3D scén v praxi. V práci bylo využito 3D scén, které ovlivňovaly posturální stabilitu pacientů a stabilometrické plošiny Wii Balance Board, která snímala sledované parametry stability. Veškerá data byla zaznamenávána pomocí PC. Měření absolvovala skupina 15 zdravých osob a 2 pacienti po poškození mozku. Data pacientů byla porovnána s daty zdravých osob a bylo poukázáno na případné rozdíly. Následně se oba pacienti po dobu 12 týdnu zúčastňovali tréninku stability za pomoci 3D scén, při kterých byly opět prostřednictvím PC zaznamenávány sledované parametry stability. Poté byla veškerá data graficky zpracována a prezentována formou kazuistik. Klíčová slova: Posturální stabilita, stabilometrické vyšetření, poškození mozku, virtuální realita, 3D scény, stabilometrická plošina...

Měření svislých posunů kostela v Zábrdovicích
Bocková, Lenka ; Kratochvíl, Radim (oponent) ; Weigel, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá měřením výšek nové etapy sítě kostela v Brně Zábrdovicích. Měření metodou přesné nivelace probíhá dlouhodobě od roku 2002, za účelem zjištění svislých posunů. Zpracování obsahuje výpočet a vyrovnání výšek, porovnání se základní a předcházející etapou, interpretaci a grafické zpracování svislých posunů. Součástí práce je také zaměření a zpracování náklonů věží.

Salome v umění symbolismu, dakadence a její ztvárnění v české výtvarné kultuře na počátku 20. století
Johanidesová, Tereza ; Wittlich, Petr (vedoucí práce) ; Prahl, Roman (oponent)
Tématem této bakalářské práce je ztvárnění biblické postavy židovské princezny Salome ve výtvarném umění. Autorka práce se zaměřuje především na přelom 19.a 20. století, kdy se téma Salome stalo stěžejním motivem symbolismu a dekadence, a to jak v oblasti literatury, tak také v malířství, sochařství a v grafické tvorbě. Salome, jedna z postav, jež tvoří neopominutelnou součást vyprávění jedné z nejznámějších křesťanských legend majících své místo v Novém zákoně, je námětem s bohatou ikonografickou tradicí rozvíjející se systematicky již od raného středověku. Po krátkém úvodu, který seznamuje se všemi postavami legendy a uvádí možné další zdroje pro poznání postavy Herodiadiny dcery, například Flaviův spis Ţidovské starožitnosti, je zde stručně nastíněna ikonografie Salome tak, jak se vyvíjela od prvních nám známých zobrazení legendy o Janu Křtitelovi až do 19. století. Tento ikonografický vývoj je pak ilustrován na známých nebo umělecky významných dílech, od mozaiek z kostela sv. Marka v Benátkách, přes Albrechta Dürera až po Pietera Paula Rubense a řadu dalších. Pro vhlédnutí do problematiky dobového milieu 2. poloviny 19. století a především jeho konce, který znamená revidování řady dosavadních hodnot jak na poli výtvarného umění, tak i v ostatních lidských sférách - v oblasti vědy, politiky apod., slouží...

Možnosti využití metody objektově orientovaného programovaní v organizační architektuře podniků
Martinez, Felipe ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Kubátová, Jaroslava (oponent)
Tématem této disertační práce jsou postupy tvorby organizační struktury. Rešerše literatury a odborných výzkumů ukazuje nedostatek postupů, procesů a pokynů k ulehčení tohoto manažerského úkolu. Tvorba takového postupu je stejně složitá jako samotná organizační struktura, která má být vytvořena. Teorie organizace zná několik modelů, které zahrnují klíčové prvky organizování, ale nenabízí adekvátní metody tvorby organizační struktury. Disertační práce reaguje na tuto mezeru dvěma směry: představením postupu tvorby organizační struktury založené na objektově orientovaném paradigmatu, a porovnáním tohoto postupu s přístupy prakticky aplikovanými podnikateli, manažery a konzultanty. Představení postupu tvorby organizační struktury založené na objektově orientovaném paradigmatu zahrnuje základní analogii pro jeho vytvoření, volbu a vysvětlení objektově orientovaného paradigmatu, podrobného průvodce pro implementaci a jeho konkrétní aplikaci. Rozsah provedené analýzy umožňuje rozbor teoretické i praktické stránky. Tato analýza zdůrazňuje význam výzkumu zkušeností s tvorbou organizační struktury. Výzkum používá kvantitativní i kvalitativní nástroje sběru dat, přičemž data jsou diskrétní povahy. Závěry vycházejí z použití několika metod: grafické znázornění dat s distribučními funkcemi, grafické a statistické analýzy, na kterých jsou založena tvrzení o existenci obecného postupu tvorby organizační struktury. Na základě popisných a grafických nástrojů porovnává výzkum zobecněný postup s navrhovaným. Závěry potvrzují soulad navrhovaného postupu tvorby organizační struktury se zobecněnou manažerskou praxí. Provedený výzkum potvrzuje stanovené hypotézy a odpovídá na výzkumné otázky. Získané výsledky otevírají možnost použít tento postup jako normativní k vytvoření organizační struktury, ukazují také využití paradigmat z jiných oborů v rámci organizačního designu. Předložené výsledky jsou také materiálem pro výuku. Přínosem disertační práce je začlenění objektově orientovaného paradigmatu do oblasti tvorby organizační struktury, čímž je zaplněna mezera na teoretické i manažerské úrovni a otevírá další možnosti výzkumu.

Determinants of housing prices in Central and Eastern Europe
Jelínek, Jan ; Hlaváček, Michal (vedoucí práce) ; Jakubík, Petr (oponent)
Determinants of Housing Prices in Central and Eastern Europe Abstrakt Vývoj cen obytných nemovitostí má zásadní vliv na makroekonomickou stabilitu, jak dokazuje nedávná globální krize, při jejímž zrodu stálo prasknutí cenové bubliny na trhu nemovitostí. Tato práce si klade za cíl vysvětlit chování cen obytných nemovitostí v deseti zemích střední a východní Evropy v uplynulé dekádě. Hlavními použitými nástroji jsou grafické srovnání charakteristik trhů s nemovitostmi, analýza panelových dat, a analýza časových řad. Srovnání indikátorů trhu nemovitostí s vývojem jejich cen ukazuje, že procento lidí bydlících ve vlastním domě či migrace jsou s vývojem cen skutečně svázány, zatímco jiné faktory zřejmě nehrají podstatnou roli. Odhad metodou Pooled Mean Group na panelu všech zemí potvrzuje, že reálný důchod a nezaměstnanost jsou důležitými de- terminantami cen nemovitostí v tomto regionu. V další části empirické analýzy je pomocí modelů VAR či VEC zkoumána role hlavních měst jako cenových vůdců pro zbytek země. Tyto typy modelů jsou posléze použity ještě pro test signifikance dalších determinant v několika zemích. Rozmanitost výsledků vede k závěru, že se determinanty výrazně liší zemi od země, nicméně nelze vyloučit ani to, že zde hrají roli nesourodá kvalita a dostupnost dat o cenách obytných nemovitostí, které...

Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá tématem využití vizualizace při prezentování produktů. Jejím cílem je zjistit, zda vizuální prezentace (grafické provedení) obalu produktu má vliv na spotřebitelské chování zákazníka při procesu rozhodování o nákupu daného produktu. Pokud by se tento vliv prokázal, stanoví si práce sekundární cíl, kterým je zjištění vlivu vybraných faktorů vizuální prezentace na spotřebitelovo chování (rozhodování). Práce je rozdělena do 6 kapitol, kde první uvádí čtenáře do tématu, seznamuje ho s cíli práce a jejím členěním. Druhá kapitola je teoretickým seznámením s komunikací obecně a komunikací vizuální. V kapitole třetí jsou zpracována témata týkající se reklamy a produktu tak, aby korespondovali s celkovým pojetím práce. Touto kapitolou končí část teoretická, která čerpá částečně z literatury a částečně z poznatků autora. Praktická část tvoří hlavní celek práce. Ve čtvrté kapitole jsou stanoveny postupy pro šetření dané problematiky, je vypracován dotazník a grafické návrhy obalů různých produktů. Kapitola končí přehledem výsledků zjištěných během dotazníkového šetření. Výsledky jsou jednotlivě interpretovány v předposlední kapitole a to včetně pokusu o vyvození obecně platných závěrů. Celou práci shrnuje poslední kapitola, která rekapituluje všechny zjištěné poznatky. Přínosem této práce není pouze poukázání na vliv vzhledu obalu produktu na jeho prodejnost tak, aby si firmy, resp. jejich marketingová oddělení tento fakt uvědomovali a při sestavování marketingového plánu a plánu reklamy věnovali více pozornosti kromě jiného i vzhledu obalů produktů. Přínos spočívá také ve zpracování tématu, kterým se téměř žádná teoreticky ani prakticky zaměřená literatura nezabývá, ač bylo prokázáno, že by tomu mělo být naopak. Práce se pokouší o vyvození obecně platných závěrů, které sice není možné brát za stoprocentně platné, avšak ukazuje směr, kterým by se mohli dát další, složitější a rozsáhlejší průzkumy, které by přinesly výsledky, jež by mohli využít nejen firmy, ale také spotřebitelé.