Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití copywritingu při optimalizaci internetových obchodů
Tomčík, Martin ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Meisner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem neboli psaním reklamních textů pro internetové obchody. Jejím hlavním cílem je na základě syntézy odborné literatury vytvořit návod pro tvorbu úspěšných textů pro e-shopy. Zároveň je cílem práce aplikovat tyto poznatky při copywritingu pro vybraný internetový obchod. Teoretická i praktická část vychází z odborných zdrojů a mých osobních zkušeností s prací copywritera, které se věnuji od roku 2006. Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních kapitol. V první části se zaměřuji na teoretická doporučení pro psaní reklamních textů. Kromě tvorby produktových popisků se tato kapitola věnuje přípravě textů pro kategorie, úvodní stránky, sekce Doprava a platba, stránky O nás, články a mikro-texty. Ve druhé části popisuji měření a vyhodnocování výkonnosti reklamních textů pro internetové obchody. Závěrečná třetí část je věnovaná aplikaci teoretických poznatků v praxi a realizaci textů pro vybraný internetový obchod včetně zhodnocení jejich úspěšnosti. Díky zvolené struktuře tato práce pokrývá téměř kompletní problematiku tvorby reklamních textů pro e-shopy. Jednotlivé teoretické kapitoly jsou navíc členěny podle postupu, který při copywritingu obvykle využívám. Věřím, že se má práce tak stane užitečným zdrojem znalostí pro začínající i pokročilé copywritery, odborníky na internetový marketing i provozovatele eshopů. Vybrané pasáže této práce jsou rozšířené o mé vlastní zkušenosti, poznatky a grafické či textové ukázky. Většinu z nich lze najít na skutečných internetových stránkách a e-shopech. Průběžně také odkazuji na související literaturu, která může být užitečná pro všechny čtenáře s hlubším zájmem o danou problematiku.
Vaše Facebooková stránka může být ještě lepší
Juráš, Jindřich
Existuje obrovské množství textů, které vám teoreticky ukážou, co dělat. Avšak rozdíl mezi teorií a realitou bývá propastný. Potřebujeme praxi, zkušenosti, praktické ukázky. V přednášce se zaměříme na výběr a tvorbu statusů, na jejich obsah a formu. Ukážeme si, jakým způsobem myslet, jak psát, jak být úspěšný a zábavný zároveň.
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Současné možnosti optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Martinka, Jan ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce shrnuje současné možnosti bezplatné optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Ve struktuře rozdělené na on page a off page faktory hodnotí jejich důležitost pro vy-hledávače. Přežité faktory jsou vyvraceny a nahrazeny těmi novými, moderními. Většinu praktik uvedených v teoretické části aplikuji na web zaměřený na pořádání studentských párty. Cílem práce je tedy nejen zmapovat aktuální praktiky, ale dosáhnout s jejich pomocí lepšího umístění zmíněného webu ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti pořádaných párty.
Internetový marketing se zaměřením na ubytovací zařízení
Válek, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využití internetového marketingu pro potřeby ubytovacích zařízení. První část práce začíná definováním základních pojmů a představuje vybrané nástroje internetového marketingu, které se dají využít právě pro ubytovací zařízení. Největší prostor je věnován těm, které jsou následně aplikovány v praxi. Druhá část práce vychází z vybraných nástrojů a snaží se je v praxi aplikovat na konkrétním řešení. Nejprve je provedena analýza, na jejímž základě jsou vybrány nástroje k praktické realizaci. V závěru práce je za pomoci analytického nástroje zhodnocena úspěšnost provedených změn a navrhnut další případný postup.
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Ambrož, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Práce se zabývá problematikou oboru obsahové strategie (content strategy), metodami a postupy přípravy, návrhu a tvorby obsahu firemního webu dle stanovených cílů. V teoretické části je definována role content strategy, je představen životní cyklus obsahu webu a možné přínosy a výstupy obsahové strategie ve všech jejích fázích: přípravy, analýzy, tvorby, vyhodnocení a správy obsahu. Diskutována je také interakce s dalšími obory webdesignu a zákonné limity, které ovlivňují vytváření internetového obsahu v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout novou obsahovou strategii pro web společnosti. Po popsání výchozí situace a stanovení cílů jsou aplikovány metody systematického nakládání s webovým obsahem. Prostřednictvím výstupů obsahové strategie (definice cílové skupiny, analýza konkurence, inventura stávajícího obsahu, analýza klíčových slov, návrh informační architektury, style guide, model obsahu, plán obsahu, proces tvorby a správy obsahu) získává zájemce o problematiku vodítko, kterým se může inspirovat ve své praxi.
Role textu v marketingu
Bohuslav, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Drtina, Evžen (oponent)
Práce zkoumá využití textové tvorby v marketingu a zasazuje ji do kontextu prostředí. Cílem je komplexní studie odkazující na nezbytná hlediska textařské profese a formulace předpokladů vzniku úspěšného účelového textu. Vybrané teoretické výstupy jsou následně demonstrovány na konkrétních ukázkách z marketingové praxe. Současně text nabízí přesah do souvisejících vědních disciplín tak, aby nalezl co nejširší uplatnění a usnadnil svému publiku orientaci v relevantním prostředí marketingové komunikace. Konfrontace odlišných úhlů pohledu poskytuje prostor pro odbornou diskusi a nutí copywritera k reflexi.
Typy e-Shopů a jejich možnost propagace na internetu
Kučera, Antonín ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Oganesjan, Narek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s aktuálně dostupnými řešeními internetových obchodů neboli eshopů a ukazuje možnosti propagace eshopů v rámci internetu. První část je zaměřena na jednotlivé typy řešení eshopů a snaží se zdůraznit jejich jednotlivé výhody, nevýhody a funkcionalitu. Další část práce se zaměřuje na samotnou internetovou propagaci, kde vysvětluje nejdůležitější pojmy a nástroje jakou jsou SEM, SEO, PPC, copywriting, banner, affiliate a další, které lze využít při propagaci eshopu. Pro úplnost jsou uváděny i méně využívané nástroje jako Advergaming, Video reklama a další. Poslední část je věnována budoucímu vývoji v oblasti eshopů a jejich možné propagaci. Jsou zde popsány možné trendy, metody a technologie, které s největší pravděpodobností budou využívány v příštích několika letech. Součástí práce jsou i některá doporučení, která vycházejí z vlastních osobních i profesionálních zkušeností z této oblasti. Nelze tyto doporučení brát jako bernou minci, ale je možné nad nimi alespoň zapřemýšlet a popřípadě se jimi řídit.
Optimalizace webových stránek
Svačinová, Hana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem této práce je vytvořit hodnotný text na téma optimalizace webových stránek. Důvodem je nedostatečné množství literatury s touto tematikou na českém trhu, ale především v českém jazyce. Cíl práce je i jejím největším přínosem, neboť může posloužit dalším studentům, ale i ostatním, kdo se o dané téma zajímají. Aby se tak stalo, je práce psaná jazykem čtenářům blízkým, ale zároveň obsahuje nejdůležitější informace pro kvalitní seznámení se s optimalizací webových stránek. Součástí práce je nejen oblíbená SEO optimalizace, ale také funkcionalita a grafika webových stránek a samostatná kapitola je věnována copywritingu. V závěru práce je provedena praktická analýza, jejímž úkolem je zhodnotit současný stav webových stránek právě z hlediska jejich optimalizace.
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
Tomčík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Cílem této práce je vytvořit uceleného průvodce web copywritingem (psaní reklamních textů pro webové stránky). Čerpat budu především z vlastních zkušeností, které jsem získal při práci na pozici copywritera, ale také z vybraných publikací a článků. Cílovou skupinou mého textu jsou začínající copywriteři, marketingoví pracovníci a všichni ostatní, kteří jsou zodpovědní za tvorbu obsahu pro webové stránky. Struktura práce odráží typický postup web copywritingu. Výsledek lze díky tomu použít jako "návod" pro psaní reklamních textů na internetové stránky. Ukázat jeden z mnoha možných postupů, podle kterých copywriteři pracují, byl mimochodem další cíl mé práce. V první části se zabývám interpretací textů na webových stránkách. Kromě konkrétních poznatků rovněž uvádím, jak tato zjištění ovlivňují samotný web copywriting. Následující kapitola je věnována obsahové analýze neboli metodám, pomocí kterých získávají copywriteři podklady pro svou práci. Třetí část popisuje základní principy web copywritingu, bez kterých nelze připravit úspěšný reklamní text. Stejně jako v předchozí kapitole jsou i tato pravidla a postupy obohacená poznatky z mé vlastní praxe. Předposlední část práce shrnuje, jak lze testovat efektivnost textů na webových stránkách. V závěrečné (praktické) kapitole uvádím aplikaci teoretických poznatků na realizaci web copywritingu pro vybranou internetovou prezentaci. Tuto strukturu jsem vyhodnotil jako nejvhodnější především kvůli praktickému přínosu pro běžného čtenáře. Nabízí se však i další členění, jako například prostý souhrn metodických pravidel nebo pohled na úlohu reklamních textů v životním cyklu stránek. Vybrané pasáže mé bakalářské práce jsou doplněny názornými ukázkami. Některé z nich lze najít na skutečných stránkách méně či více známých firem. Ty ostatní jsem sám vytvořil tak, aby byl význam pravidla (postupu) jasný na první pohled.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.