Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
Analýza vybrané firmy
Válek, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti Miss Claire s.r.o. působící jako distributor na trhu kosmetiky a parfému. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, ukazatelů finanční analýzy, PESTE analýzy a matice SWOT. Jako pomocné nástroje jsou použity model General Elecric a Boston Consulting Group matici. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu.
Ekonomická analýza společnosti STUDENT AGENCY, k.s.
Němec, Pavel ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Diplomová práce detailně analyzuje společnost STUDENT AGENCY, k.s. Je provedena finanční analýza za roky 2008 - 2012 a následně je společnost analyzována pomocí metod strategické analýzy. Získané informace jsou pak syntetizovány pomocí SWOT analýzy. Ta je základním podkladem pro stanovení autorových doporučení ohledně podnikové strategie. Diplomová práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu je možné nalézt základní seznámení čtenáře s danou problematikou a jsou zde popsány motivy pro psaní práce. V teoretické části je popsán použitý metodický aparát a dále v praktické části je tento aplikován na analyzovanou společnost. V závěru je uvedeno celkové shrnutí zjištěných skutečností.
Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven
PETRÁSOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce na téma Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven bylo posoudit možnosti a metody vhodné pro analýzu portfolia, aplikovat vybrané metody v konkrétních podnicích a srovnat s konkurenčními podniky. Jako možnost analýzy portfolia bylo zvoleno posouzení vybraných pojištění dle pojistných podmínek a také dle limitů a cen pojištění. Bylo zjištěno, že jednotlivé pojišťovny a jejich produkty se výrazně liší. Následně byla sestavena portfolio matice BCG, díky níž bylo možné vyhodnotit vyváženost portfolia vybrané pojišťovny a navrhnout strategie vhodné pro jednotlivé skupiny produktů. Poslední část práce byla zaměřena na dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou respondenti spokojeni se službami pojišťoven, jakou pojišťovnu preferují a jaká mají uzavřena pojištění. Na základě výsledků průzkumu byly navrženy konkrétní doporučení pro zkvalitnění služeb pojišťoven.
Strategická analýza společnosti COLOR EXPERT ŠTORCH, CZ s.r.o.
Vařechová, Michaela ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Jedlička, Jan (oponent)
Abstrakt Cílem diplomové práce je provedení strategické analýzy společnosti COLOR EXPERT ŠTORCH, CZ. V první části diplomové práce je představen teoreticko-metodologický aparát. Postupně je zpracována: analýza makroprostředí a mikroprostředí, dále analýza interních zdrojů společnosti a metody spojující interní a externí analýzu. V praktické části práce je nejprve komplexně představena společnost. Dále jsou v diplomové práci postupně aplikovány jednotlivé metody. Závěr obsahuje vyhodnocení výsledků strategické analýzy a doporučení budoucích strategických kroků pro společnost.
Analýza sortimentu EVONA a.s.
Švadlenková, Veronika ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia výrobní společnosti EVONA a.s. Cílem práce je analýza sortimentu spodního prádla, termoprádla a punčochového zboží a následné navrhnutí optimalizačních opatření. Teoretická část je věnována metodám zaměřujících se na analýzu marketingového okolí a výrobkového mixu. V praktické části interní data společnosti EVONA a.s. posloužila k analýze sortimentu pomocí matice Boston Consulting Group a matice General Electric Business. Pro dokreslení situace bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření, které dopomohlo k závěrečným doporučením v oblasti sortimentu.
Strategická analýza podniku
Tomášková, Alena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Hotel Plzeň*** s použitím dílčích analýz a modelů, které měly ukázat na silná a slabá místa firmy a identifikovat její příležitosti a hrozby. Jejich stanovení bylo základnou pro formulaci strategie, návrhů a doporučení pro další rozvoj. Provedené analýzy ukázaly, že i přes současný nepříznivý vývoj má společnost řadu předností, o které se nyní může opřít a naopak je ještě posílit, aby s nimi mohla počítat v budoucnosti a že obor hotelnictví, který je hlavním oborem podnikání, je v segmentu tří hvězd velmi žádaným i v době stagnace. Závěr práce byl věnován návrhům zaměřených na další rozvoj podnikatelských aktivit a zlepšení finanční situace firmy.
Podnikatelský plán
Plzák, Karel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Grácz, Viliam (oponent)
Diplomová práce zpracovává podnikatelský plán zavedené akciové společnost, která se věnuje 2 zcela odlišným podnikatelským činnostem. Práce se skládá z 5 částí - z úvodu, teoreticko-metodologických východisek, popisu analyzované společnosti, aplikační části a závěru. Princip aplikace podnikatelského plánu u analyzované společnosti je v analýze portfolia nabízených produktů a v inovaci a modernizaci obou hlavních činností společnosti. Výsledky aplikace podnikatelského plánu jsou posouzeny z hlediska finanční analýzy. Aplikace podnikatelského plánu společnosti pomůže v řešení jejích hlavních problémů - nízké ziskovosti a vysoké úrovni nákladů.
Analýza výrobkového portfolia společnosti Whirlpool
Shejbalová, Adéla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pejša, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. Hlavní důraz je dán na analýzu sortimentu volně stojících spotřebičů a navrhnutí opatření pro jeho optimalizaci. V teoretické části se věnuji metodám pro analýzu makroprostředí i mikroprostředí, které jsou poté uplatněny v praktické části práce. Na základě interních dat společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. je provedena analýza marketingového mixu. Analýza sortimentu a doporučení pro jeho optimalizaci jsou provedena pomocí matice Boston Consulting Group.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.