Název:
Analýza výrobkového portfolia společnosti Whirlpool
Překlad názvu:
Analysis of the Whirlpool CR, spol. s r. o. product range
Autoři:
Shejbalová, Adéla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pejša, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. Hlavní důraz je dán na analýzu sortimentu volně stojících spotřebičů a navrhnutí opatření pro jeho optimalizaci. V teoretické části se věnuji metodám pro analýzu makroprostředí i mikroprostředí, které jsou poté uplatněny v praktické části práce. Na základě interních dat společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. je provedena analýza marketingového mixu. Analýza sortimentu a doporučení pro jeho optimalizaci jsou provedena pomocí matice Boston Consulting Group.This master's thesis is focused on analysis of Whirlpool CR, spol. s r. o. product range. Main objective of this thesis is to analyse Whirlpool CR freestanding home appliances product range and suggest reccomendations for its optimalization. The theoretical part is devoted to methods for the analysis of macro-and microenvironment, which are then applied in practical part of work. Based on internal company data Whirlpool CR, spol. s r. o. is provided the analysis of the marketing mix. The analysis of range and recommendations for its optimization are performed with the Boston Consulting Group matrix.
Klíčová slova:
matice BCG; PEST analýza; Porterova analýza; volně stojící spotřebiče; BCG matrix; freestanding home appliances; PEST analysis; Porter analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28959