Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí278 - 287další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Inovace informačního systému konkrétní společnosti
Bačíková, Jana ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku inovace informačního systému v konkrétním podniku. V teoretické části se nejprve zabývám obecně pojmem inovace, jak působí inovace na konkurenceschopnost podniku, jak rozděluje podnikové informační systémy a jaké mají jednotlivé typy uplatnění v podniku. V praktické části je provedena analýza současného stavu podnikového systému a navrženy změny, které umožní lepší využití podnikových dat.
Strategická analýza
Mrázová, Miroslava ; Krause, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce na téma "Strategická analýza" je provést komplexní analýzu zemědělského podniku ZEMPO-VOS, a.s. Strunkovice nad Blanicí a na základě této analýzy, tj. analýza vlivů vnějšího okolí a stanovení vnitřních faktorů, provést syntézu a nástin strategických doporučení pro budoucí rozvoj firmy. Strategická analýza je provedena v podmínkách odvětví zemědělství, které má nesporné specifické charakteristiky. Práce je rozdělena do dvou částí, a to do části teoreticko-metodologické a do části praktické, kdy metody strategické analýzy jsou aplikovány na konkrétní zemědělský podnik.
Analýza konkurence na trhu hygienických potřeb v České republice
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Šálený, Petr (oponent)
Práce pojednává o trhu toaletního papíru v České republice se zaměřením na analýzu konkurence. Cílem práce je formulovat doporučení pro značku toaletního papíru Kleenex, která by měla být zohledněna při tvorbě marketingového plánu. Teoretická část je zaměřena na teorii analýzy konkurence. V praktické části je aplikována teorie analýzy konkurence konkrétně na trh toaletní papíru v České republice za využití retailových dat a poznatků z dlouhodobého pozorování trhu.
Strategická analýza podniku
Janurová, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat kompletní strategickou analýzu ve zvoleném podniku OREA Hotel Dvořák Tábor. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, podnikovou kulturou, externí a interní strategickou analýzou, SWOT analýzou a formulací strategie. Tato teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na podnik. Vzhledem k tomu, že v současné době klesá poptávka po službách hotelu, což je způsobeno finanční krizí, je cílem navrhnout takovou strategii, která povede k udržení nebo v nejlepším případě ke zvýšení podílu na trhu.
Konkurenční analýza mlékárenského trhu
Hadačová, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem této práce bylo poskytnout jednotný pohled na konkurenci, která působí na mlékárenském trhu. Zaměřila jsem se na tři největší konkurenty na tomto trhu. Pomocí jednotlivých analýz jsem nalezla jejich konkurenční výhodu, zjistila, co konkurence dělá lépe a navrhla jsem možná zlepšení pro společnost Madeta a.s., které upevní její pozici na trhu.
Analýza podnikové kultury neziskové organizace
Miláček, Petr ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v neziskové organizaci. V teoretické část jsou shrnuty současné poznatky o podnikové kultuře a vyložen metodický postup analýzy podnikové kultury obecně. V praktické části je zanalyzována podniková kultura konkrétní neziskové organizace v období transformace. Jsou popsány rozdíly mezi podnikovou kulturou komerčního podniku a neziskové organizace. Konečným cílem je návrh postupu změny podnikové kultury tak, aby organizace získala konkurenční výhodu.
Strategická analýza
Votava, Pavel ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést strategickou analýzu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., tj. analyzovat okolí podniku i vnitřní zdroje a schopnosti, odhalit silné a slabé stránky podniku i příležitosti a ohrožení, v neposlední řadě pak identifikovat specifické přednosti firmy a na závěr uvést strategická doporučení s ohledem na provedenou analýzu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické, kde jsou popsány metody a postupy strategické analýzy, a do části aplikační, kde jsou metody strategické analýzy aplikovány na společnost Plzeňský Prazdroj, a.s.
Strategická analýza firmy
Křováčková, Martina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Křivský, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo vypracovaní kompletní strategické analýzy, a to jak interní tak externí formou ve zvoleném podniku LACMAN s. r. o. Společnost LACMAN s. r. o. je malá, rozvíjející se firma, předmět jejího podnikání je především distribuce spojovacího materiálu. Diplomová práce je rozdělena do pěti stěžejních bloků: V první části zvané Úvod popisuji základní stavební kameny pro sestavení strategie, tedy misi, vizi a základní a dílčí cíl společnosti LACMAN s. r. o. Druhá část je vcelku teoretická, nazývá se Teoreticko-metodologická východiska a rozebírá a popisuje teoretická fakta, která budu potřebovat pro aplikaci do praxe. Třetí část má název Představení společnosti. V této části popisuji základní charakteristické údaje společnosti, kulturní, sportovní a hlavně sociální sponzoring společnosti a celkovou kulturu, normy a standardy, kterými se řídí pracovníci firmy. Čtvrtá část má název Praktická část a je rozdělena na externí analýzu, kde rozpracovávám makroekonomické údaje týkající se firmy, politické a legislativní faktory a analýzu mapující dodavatelsko-odběratelské vztahy a stávající konkurenci na trhu se spojovacím materiálem. Interní analýza mi posloužila ke zhodnocení, zda analyzovaná firma LACMAN s. r. o. disponuje zdroji (hmotnými, nehmotnými, lidskými i finančními) v dostatečném množství, potřebné kvalitě a zda je využívá efektivně. Do této části diplomové práce jsem zařadila i podrobnou finanční analýzu posuzující finanční zdraví podniku. A dále SWOT analýzu, která, podle mého názoru, obsahuje velké množství silných stránek, ale na druhou stranu obsahuje i početné hrozby z okolí firmy. Poslední část se nazývá Závěr, zde shrnuji veškeré poznatky z provedených analýz. Věřím, že tato diplomová práce bude pro analyzovanou firmu velkým přínosem a určitou radou, jak překonat těžké časy a udržet se na trhu v době světové ekonomické krize.
Strategická analýza
Chodorová, Ivana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Marek, František (oponent)
Cílem práce bylo provední strategické analýzy společnosti ČZ Řetězy, s.r.o. Teoretická část obsahuje základní techniky a metody strategické analýzy, které pak byly v praktické části aplikovány. Práce identifikuje zdroje konkureční výhody podniku a obsahuje strategická doporučení.
Přístupy k inovacím podnikových informačních systémů
Dvořák, Zdeněk ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku strategického řízení inovace IS/ICT v podniku v prostředí České republiky a participuje na řešení tříletého výzkumného projektu GA201/08/663 -- Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniku, který je realizován za podpory Grantové agentury České republiky na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze od 1. ledna 2008. Návaznost práce na projekt spočívá v naplnění dílčích priorit formulovaných pro 1. rok výzkumu. Tato skutečnost přirozeně představuje určující hledisko pro formulaci hlavních cílů diplomové práce. Za prvé, provést výzkum za účelem zjištění současného stavu úrovně informačních systémů v českých podnicích s důrazem na inovaci IS/ICT. Za druhé, vytvořit podkladový materiál pro prezentaci průběžných výsledků za úvodní etapu projektu formou vystoupení na odborných konferencích, prostřednictvím článků v odborných časopisech a uveřejněním poznatků na webových stránkách České společnosti pro systémovou integraci. Způsob naplnění cílů determinuje strukturu diplomové práce, která je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část představuje uvedení do problematiky -- zahrnuje identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují inovaci IS/ICT v moderní, znalostní ekonomice, klasifikaci inovace IS/ICT a specifikaci procesu řízení IS/ICT inovace, která vychází obecně z metod strategického řízení. Praktická část navazuje na uvedení do problematiky a je věnována dotazníkovému šetření -- struktuře dotazníku, metodice výzkumu a vyhodnocení výsledků šetření. Přínos práce, kromě naplnění dílčích cílů výzkumného projektu GA201/08/663 -- Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniku, spočívá v multidimenzionálním pohledu na zvolenou problematiku. Na inovaci IS/ICT je nahlíženo nejen z pozice informatiky v podniku, ale i z pohledu jako celku, kdy je zohledněno i ekonomické hledisko. Tím je zdůrazněna podpůrná úloha informatiky, kdy IS/ICT přispívají k naplnění cílů podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí278 - 287další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.