Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurence na trhu hygienických potřeb v České republice
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Šálený, Petr (oponent)
Práce pojednává o trhu toaletního papíru v České republice se zaměřením na analýzu konkurence. Cílem práce je formulovat doporučení pro značku toaletního papíru Kleenex, která by měla být zohledněna při tvorbě marketingového plánu. Teoretická část je zaměřena na teorii analýzy konkurence. V praktické části je aplikována teorie analýzy konkurence konkrétně na trh toaletní papíru v České republice za využití retailových dat a poznatků z dlouhodobého pozorování trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.