Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí276 - 285dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aid to developing countries and the role of commercial communications
Kopecká, Monika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Rozvojový svět přináší mnoho otázek, které zkoumají různé vědní disciplíny a obory ve snaze najít udržitelné řešení problémů, které jsou definovány v rozvojových cílech tisíciletí. I marketingové a komerční komunikace přinášejí mnoho kreativních a efektivních řešení ve snaze přispět k dosažení těchto cílů. Primárním cílem předkládané diplomové práce je identifikovat jednotlivé typy rozvojové pomoci poskytované různými subjekty naší společnosti, charakterizovat rozvojový trh z pohledu marketingových strategií a analyzovat potenciál vybraných nástrojů komerčních komunikací při vytváření udržitelných řešení rozvojových problémů. Komunikace pro rozvoj, která je založena na globálním partnerství, má potenciál urychlit dosažení termínované a měřitelné rozvojových cílů, co se předkládaná práce snaží doložit na mnoha příkladech z praxe.
Společensky odpovědné podnikání. Případová studie.
Efthymiadis, Šárka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. První část popisuje společenskou odpovědnost podniků z teoretického pohledu. Zahrnuje v sobě různé pohledy na CSR, stakeholdery, zabývá se i dopadem finanční krize na množství projektů CSR. Případová studie se zabývá společenskou odpovědností ve firmě Nike. Popisuje jednotlivé oblasti, ve kterých Nike společensky odpovědné podnikání provádí. I zde je popsán dopad světové finanční krize na množství realizovaných CSR projektů. Teoretická i praktická část práce podrobněji popisují reporting CSR.
Corporate Social Responsibilty (CSR) in Danone
Petroniová, Lucia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Formánková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou Corporate Social Responsibility (CSR)- v překladu- společenskou odpovědností firem. Teoretická část práce poskytuje ucelený pohled na CSR. Po úvodním uvedení definic konceptu společeské odpovědnosti pokračuje práce v představení historického vývoje CSR, přínosů realizace CSR aktivit, vysvětluje pojem "stakeholders", zdůrazňuje důležitost komunikace CSR aktivit a přibližuje pohled na společenskou odpovědnost jak ze strany jednotlivců tak i firem. Praktická část se již věnuje konkrétní, mezinárodní společnosti, Danone. Představuje CSR projekty společnosti Danone na globální a lokální úrovni. Praktickou část doplňuje analýzou vnímaní CSR aktivit společnosti Danone a.s. samotnými zaměstnanci společnosti. Závěr práce představuje shrnutí získaných poznatků v průběhu psaní diplomové práce a naplnění cíle diplomové práce.
Uplatňování rovných příležitostí ve firmách v ČR
Kmeťová, Michaela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skácelík, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na prozkoumání uplatňování principů rovných příležitostí pro ženy a muže ve firmách v České republice. První část práce je věnována konceptu společenské odpovědnosti, protože rovné příležitosti jsou jeho součástí. Dále se práce věnuje rovným příležitostem, vysvětluje, proč je důležité tyto principy dodržovat a jaké přínosy jejich uplatňování přináší firmám. Práce rovněž uvádí přehled české legislativy, popisuje hlavní oblasti rovných příležitostí a dobré praxe firem. Praktická část práce obsahuje přípravu a realizaci dotazníkového šetření, shrnuje výsledky realizovaného průzkumu a uvádí doporučení pro další podporu této oblasti společenské odpovědnosti.
Společenská odpovědnost firem, její aplikace a vnímání zaměstnanci ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Mareček, Zdeněk ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce vymezuje koncept společenské odpovědnosti firem, významné oblasti, které jsou jeho součástí, poskytuje argumentaci pro implementaci konceptu, dále se pak zastavuje nad smysluplností společenské odpovědnosti firem v dnešním prostředí při zohlednění vztahu firmy a současného spotřebitele. Praktickou náplní práce je vymezení a analýza společenské odpovědnosti ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. včetně průzkumu názorů zaměstnanců společnosti na tuto oblast obecně i v rámci Plzeňského Prazdroje za využití dvoufázového zaměstnaneckého výzkumu. Práce by mimo jiné měla pomoci nasměrovat další počínání Plzeňského Prazdroje v oblasti společenské odpovědnosti, a to včetně její interní komunikace, takovým směrem, který by byl pro zaměstnance společnosti co nejlépe přijatelný a mohli by se s ním snadno a plně ztotožnit.
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Bogdan, Marek ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Chytil, Tomas (oponent)
Cílem této práce je dodat vrcholovému managementu 3M Česko, spol. s r.o. komplexní řešení úkolu implementace CSR v jejich společnosti. Začátek této práce má za úkol prostřednictvím obeznámení čitatele se základními formami podnikání a problematikou správy společností vysvětlit proč korporace potřebují CSR. Následuje prezentace teoretických základů CSR a vysvětlení CSR jako nástroje podnikání. Je zkonstuován obecný postup pro implementaci včetně identifikace klíčových faktorů úspěchu. Na základě obecného postupu je vytvořeno řešení na míru pro společnost 3M Česko, spol. s r.o. včetně formulace konkrétních doporučení ohledně opatření a klíčových ukazatelů výkonnosti.
Společenská odpovědnost firem (v podmínkách České republiky)
Vodehnalová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti, a to především v podmínkách České republiky. Cílem je podat co možná nejucelenější přehled o daném konceptu a následně aplikovat teoretické poznatky na konkrétní českou firmu, zhodnotit její počínání a případně nastínit možný prostor pro zlepšení. Práce zahrnuje mnoho teoretických informací, ale také praktických doporučení a postupů pro úspěšné zavedení společenské odpovědnosti do praxe. Pozornost je věnována i porovnání situace v České republice a v zahraničí a identifikaci možných překážek rozvoje společenské odpovědnosti u nás.
Proposal of ecological communication strategy for well known consulting company
Ondrušová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby ekologického korporátního image a návrhem komunikační strategie pro environmentální program. V dnešní době globalizace a zvýšené konkurence firmy pociťují potřebu odlišit se na trhu netradičním způsobem. K diferenciaci využívají otevřenou komunikaci, ale i společensky odpovědné chování. Cílem práce bylo poukázat na to, že ekologicky se může chovat každá společnost i poradenská firma působící v oblasti B2B. Budování ekologického image je však podmíněno integrací nových hodnot do korporátní identity, která je komunikována na veřejnost. Obsah práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám firemní identitou, image a korporátní značkou. Další kapitoly teoretické části jsou věnovány komunikaci, společenské odpovědnosti firem a ekologickým aspektům podnikání. Praktická část práce obsahuje představení společnosti a návrh uceleného enviromentálního programu. Diplomovou práci uzavírám plánem externí a interní komunikační strategie, která vede k tvorbě ekologického image firmy.
Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Kloudová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.
Etické aspekty krizové komunikace podniku
Roztočilová, Linda ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce s názvem "Etické aspekty krizové komunikace podniku" se zabývá problematikou krizové komunikace. Stanovené cíle zahrnují teoretické uvedení do problematiky, analýzu praktických příkladů porušení etických aspektů krizové komunikace a návrh opatření pro podnikový management v oblasti plánování a řízení krizové komunikace. Praktická část se zaměřuje na dva příklady ze srpnových povodní 2002. Zaplavení pražského metra a vyplavení chemikálií z neratovické Spolany se staly jejich symbolem. Provedená analýza ukazuje na nezbytnost dodržování etických aspektů krizové komunikace. Nedodržování či vědomé porušování těchto principu může mít nejen personální, ale i ekonomické a právní důsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí276 - 285dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.