National Repository of Grey Literature 26,671 records found  beginprevious26662 - 26671  jump to record: Search took 0.77 seconds. 

The Centre JANA Domazlice and it´s client´s ethical motivational aspects of becoming a prostitute
NĚMEČKOVÁ, Kateřina
Women, who earn a living as prostitutes, have their own needs, hold certain values and want to fulfil their objectives. The purpose of my work is to make these values and objectives specific and compare the results with fact given in specialized literature. The first part of my work makes basic for the quantitative research. There are chapters about phenomena which can influence the step in prostitution. Secondly, there is a description of motivation phenomenon. Additionally there is a chapter about specific motivation aspects leading to prostitution behaviour. The practical part shows the summary of theoretical data and creating assumptions. All the information are reflected in questions which are involved in these half-structured interviews. All interviews were hold with clients of JANA Centre in the Czech Republic and with clients of Kassandra Centre in Germany. There is the congruence between data gained from my quantitative research and data published in specialized literature. Women working for sex business are not a group which would be easily generalized. Each person experiences various circumstances and all these conditions diversity of their behaviour. Respondents advocate similar values and want to reach suchlike objectives. These is first of all a normal family, a normal job and own children. This term "normal" means for these women a full family and any other job except prostitution.

Fostering as a way of life
Ďurechová, Markéta ; Šulová, Lenka (referee) ; Šturma, Jaroslav (referee)
ĎURECHOVÁ, M. Pěstounství jako životní cesta. Rigorózní práce. Praha: Univerzita Karlova, 2011. 163 stran, 17 stran příloh. Rigorózní práce popisuje a analyzuje pěstounství jako zvolenou životní cestu. Práce je členěna na dvě části. V přehledové části představujeme teoretická východiska související s danou problematikou. Vymezujeme základní pojmy, zabýváme se faktory ovlivňujícími pěstounskou péči. Přibližujeme časově jednotlivá období pěstounství spolu s úkoly a problémy, které s sebou mohou přinášet. Podrobněji se věnujeme dětem, které přicházejí do pěstounské péče, jejich potřebám, zažité psychické deprivaci, poruchám přilnutí a s nimi souvisejícími specifickými projevy v chování a prožívání. Rozhovory s pěstouny a křivky pěstounství jsou výchozím materiálem pro kvalitativní analýzu v praktické části práce. Cílem je vyhledání a popsání stěžejních témat a kritických momentů v jednotlivých obdobích pěstounské péče. Vedle prezentace výsledků daného výzkumu se také pokoušíme o obohacení dostupné teorie k dané problematice, navrhujeme způsoby využití získaných poznatků v praxi a dáváme podněty k dalšímu zkoumání v oblasti pěstounské péče. Klíčová slova: Pěstounská péče, pěstoun, prožívání pěstounství, psychická deprivace, psychické potřeby, přilnutí, životní křivka. Abstract ĎURECHOVÁ, M. Fostering as...

Range and Variety of Daily Motor Fitness Game Activities of Early School Childhood
Šimečková, Renáta ; Pokorný, Ladislav (advisor) ; Kuhnová, Věra (referee)
Cílem mé diplomové práce bylo zmapovat využívání různých pohybových a sportovních her u dětí mladšího školního věku ve vztahu k jejich dennímu režimu. Dále zjistit rozsah a obsah těchto herních pohybových aktivit na základních školách u dětí mladšího školního věku. Zjistit, kolik času věnují děti pohybovým aktivitám a podle jakých kritérií si děti volí činnosti v jejich volném čase. Dalšími cíli bylo zmapovat rozsah a obsah pohybových her u vyučujících. Zjistit jaké sportovní a pohybové hry hrají učitelé s dětmi nejraději a nejčastěji, a jaké prostorové možnosti ke hraní sportovních a pohybových her učitelům škola a okolí školy může nabídnout. Studie se dále zabývala porovnáním výsledků mezi školami na vesnicích a ve městě na okrese Znojmo. Toto srovnání jsem provedla na základě vyhodnocení údajů získaných dotazníkovou metodou a z informací obsažených v odpovědích dětí a rodičů v rámci realizovaných řízených hovorů. Na základě splnění úkolů diplomové práce mohu konstatovat, že jsem stanovený cíl diplomové práce splnila.

Analysis of the training year macrocykle of the Czech republic represetative in 3000 m steeplechase
Mirovská, Vanda ; Korbel, Vladimír (advisor) ; Kaplan, Aleš (referee)
Název diplomové práce: ANALÝZA ROČNÍHO TRÉNINKOVÉHO MAKROCYKLU REPREZENTANTA ČR V BĚHU NA 3000 m PŘEKÁŽEK Title ofthe diploma work: ANALYSIS OF THE TRAINING YEAR MACROCYCLE OF THE CZECH REPUBLIC REPRESENTATIVE IN 3000 m STEEPLECHASE Cíl práce: Cílem výzkumu je analýza ročního tréninkového makrocyklu reprezentanta v běhu na 3000 m překážek a jeho srovnání s programovými materiály. Metoda výzkumu: Byla provedena kvalitativní a kvantitativní analýza jednotlivých mezocyklů v ročním makrocyklu a srovnání získaných údajů Výsledky: s modelovými vzory. Hodnoty sledovaných parametrů ukázaly, že výsledky téměř všech mezocyklů neodpovídaly hodnotám modelových vzorů. Klíčová slova: síla, vytrvalost, rychlost, intenzita, mezocyklus

The Woman in Pastoral Care
Müllerová, Lenka ; Opatrný, Aleš (advisor) ; Kotas, Jan (referee)
This bachelor thesis is engaged in the possibilities and specifics of woman working in pastoral care. The identity of woman is presented, the definitions of terms pastoral care, parish and laic are explained. The particular areas where woman can assert in Prague's archdiocese are described. Next are introduced experiences of woman working in these areas. There is evaluation of their working, including plus and minus at the end of this bachelor thesis. Keywords: woman, church, pastoral care, laic, parish.

The Effect of Remedial Physical Education on Poor Posture in Young School Age Children.
Marešová, Marta ; Hošková, Blanka (advisor) ; Prajerová, Květa (referee)
Název: Vliv zdravotní tělesné výchoyy na vadné držení těla u dětí mladšího školního věku The effect ofhealth physical training on juniors' body attitude Cíle práce: Posoudit vliv zdravotní tělesné výchovy a vhodných pohybových aktivit na zlepšení držení těla u dětí mladšího školního věku s vadným držením těla a tím přispět k dalšímu rozvoji a poznání v nápravě držení těla. Metoda: Výzkum byl koncipován jako vnitroskupinový longitudinální experiment s důrazem na sledování změn v držení těla u deseti dětí mladšího školního věku s vadným držením těla. Průměrný věk respondentů byl 8,7 let. Vzhledem k velikosti souboru činí tento výzkum kasuistiku sledovanýchjedinců. Metoda průzkumu byla provedena formou písemné ankety (doplněná rozhovorem s dítětem a jeho rodičem), metodou pozorování a testování při vstupním a výstupním vyšetření. Rozbor získaných dat byl proveden obsahovou (kvalitativní) analýzou. Výsledky: Osvětlují použití navržených metod pozorování a testování v nápravě vadného držení těla a přispěly k sestavení návrhu pohybového programu vedoucího k nápravě držení těla. Klíčová slova: Vadné držení těla, zdravotní tělesná výchova, pohybové aktivity, plavání, prevence.

Establishment of Methods, Principles and Means of Coordination Abilities Development in Children
Šimek, Michal ; Perič, Tomáš (advisor) ; Suchý, Jiří (referee)
Název: Stanovení metod, zásad a prostředků rozvoJe koordinačních schopností dětí Setting of methods, principles and means for the development ofthe coordinative abilities of children Cíl práce: Cílem práce je na základě prostudování dostupných materiálů stanovit metody, zásady a prostředky vhodné pro účinný rozvoj koordinačních schopností dětí mladšího školního věku. Metody: Ke kompilaci a následné rewiev dostupných poznatků z oblasti koordinačních schopností byly použity kvalitativní metody sběru, analýzy a syntézy získaných poznatků. Výsledky: Poznatky získané a shrnuté v práci byl měli přispět k objasnění problematiky účinného rozvoje dětí mladšího školního věku. Klíčová slova: koordinace, věk, vývoj, zákonitosti, děti, pohybové schopnosti, rozvoj

Holistic Approach in Treatment of Chronic Spine Syndroms
Johnsonová, Pavla ; Dastlík, Lukáš (advisor) ; Hátlová, Běla (referee)
Název: Holistický přístup v léčbě chronických vertebrogenních syndromů Name: Holistic approach in treatment of chronic vertebrogen syndroms Cíle práce: Možnosti léčby chronických bolestivých vertebrogenních syndromů s využitím holistického přístupu a sledování efektu dovedností získaných v rámci skupinové terapie s holistickým přístupem na ovlivnění bolesti. Metoda: Kvalitativní studie bylo provedena metodou pozorování a řízeného rozhovoru s 10 účastnicemi třídenního skupinového semináře. Sledování proběhlo v průběhu semináře a během následujících čtyř měsíců. Výsledky: Potvrzují navržené hypotézy ohledně efektu naučených dovedností při snižování bolesti. Klíčová slova: chronický vertebrogenní syndrom, celostní přístup, bolest 2

Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Hatoň, Luděk ; Puchýř, Milan (advisor)
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel

Evaluation of the pilot project of the Pedagogical praxes lessons via the e-learning software Moodle
Kosařová, Andrea ; Tilinger, Pavel (advisor) ; Štochl, Jan (referee)
Název práce: Evaluace pilotního projektu výuky předmětu Pedagogické praxe prostřednictvím e-leamingového programu pro distanční vzdělávání Moodle. 2 Název práce v angličtině: Evaluation of the pilot project of the Pedagogical praxes lessons via the e-leaming software Moodle. Cíle práce: Zhodnocení a návrhy úprav pro zkvalitnění programu Moodle a jeho využití na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Metoda: Program bude hodnocen pomocí rozhovorů s 5 studenty III. ročníku, kteří s programem pracovali. Kvalitativní rozhovory budou zaměřené na sedm základních okruhů - obsah a cíle, čas, studijní opory, komunikace, tutor, grafická stránka zpracování a technické zpracování. Výsledky: Kvalitativní rozbor předností a slabých míst analyzovaného programu a návrhy k odstranění nedostatků. Klíčová slova: distanční vzdělávání, e-leaming, Moodle, multimediální vzdělávání, didaktika školní tělesné výchovy, pedagogické praxe, tělesná výchova.