Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26,410 záznamů.  začátekpředchozí26401 - 26410  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.65 vteřin. 

Problematika personálního řízení ve vybrané firmě
Čechová, Kristýna ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Zářecký, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit ucelený přehled jednotlivých činností personální politiky z pohledu moderního řízení organizace. Na základě takto vypracovaných teoretických principů personálního řízení pak jednotlivé činnosti zhodnotit na příkladu zvolené společnosti a navrhnout zlepšení v oblastech, ve kterých jsou patrné nedostatky. Práce je dále rozdělena do čtyř kapitol. První část práce shrnuje teoretické principy personálního řízení, které tvoří podklad pro hodnocení personální politiky vybrané společnosti v praktické části. Druhá kapitola je věnována stručné charakteristice firmy, která je dále uváděna pod fiktivním názvem Chemická, a.s.. Třetí část práce představuje komplexní pohled na praxi v personálním řízení sledované společnosti. Struktura této části z většiny záměrně odpovídá části teoretické. Navazující čtvrtá část diplomové práce hodnotí na základě teoretických poznatků personální politiku ve vybrané firmě Personální politika společnosti nevykazuje žádné závažné nedostatky. Vykonávané činnosti jsou profesionálně zajištěny a podloženy propracovanými vnitroorganizačními směrnicemi. HR management se snaží vyjít vstříc jak podnikovým, tak i osobním potřebám a cílům. Společnost Chemická, a.s. tak při řízení svých lidských zdrojů respektuje moderní přístupy a posiluje tak nejsilnější ze čtyř pilířů podnikání, lidské zdroje.

Datové sklady - principy, metody návrhu, nástroje, aplikace, návrh konkrétního řešení
Mašek, Martin ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Viktor (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je, za pomocí systémového přístupu, shrnout a představit obecné teoretické koncepty budování datových skladů. Tato práce definuje pojem datové sklady, popisuje hlavní komponenty a vymezuje oblast datových skladů v rámci většího celku, který se nazývá Business Intelligence. Dále popisuje historii datových skladů a Business Inteligence, vysvětluje klíčové principy při budování datových skladů a také se zabývá jejich praktickým nasazení a použitím v reálných podnikových podmínkách. Důraz je kladen na část designování a budování datového skladu. Stěžejní záměr v praktické části je provést syntézu teoretických přístupů při budování datových skladů a na základě výsledků navrhnout funkční řešení v reálných podmínkách existující firmy. Finální řešení zahrnuje návrh designu datového skladu, výběr softwarové a hardwarové platformy, naplnění datového skladu existujícími daty a příprava koncových reportů pro uživatele. Účelem praktické části je také demonstrace užitečnosti a síly tohoto řešení a je přínosem pro rozhodovací proces v dané firmě.

Virtuální komunity - jejich podpora prostřednictvím IS/ICT, způsoby organizace a motivace
Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Tato práce se zabývá Virtuálními komunitami, obecně popisuje oblast virtuálních komunit a většina práce je zaměřena na komunitní webové servery. Cílem práce je zmapovat prostředí a formy komunikace virtuálních komunit a pokusit se je kategorizovat podle různých kritérií. Celá práce poskytuje rozhled čtenáři, jenž se chce pokusit založit komunitní webový server a tím zmírnit riziko jeho neúspěchu. Práce má za cíl zabývat se také propagací komunitních webových serverů, upozornit na některé zajímavé aspekty propagace na Internetu. Cílem práce je také objasnit nákladovou a výnosovou stránku projektů komunitních serverů, představit a navrhnout zajímavé výnosové modely. Autorův hlavní přínos spočívá v analýze motivací a stanovení zásad a poznatků, které by měl dodržet, každý podnikatel, když se pokouší rozjíždět projekt komunitního webového serveru. V práci jsou zužitkovány praktické zkušenostmi autora v oblasti virtuálních komunit a marketingu v prostředí Internetu.

Outdoor trénink a efektivní komunikace
Šmídlová, Jiřina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Biblio.grafická identifikace Jméno a příjmení autora: Jiřina Šmídlová Název diplomové práce: Outdoor trénink a efektivní komunikace Název v angličtině: Outdoor training and effective communication Katedra: Kinantropologie, obor Management TVS Vedoucí diplomové práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Rok obhajoby: 2006 V práci jsem se zaměřila na outdoorový trénink. Za cíl jsem si stanovila vybrat vhodné aktivity a navrhnout programovou náplň outdoorového kurzu, zaměřeného na rozvoj týmové práce, rozvoj komunikace a prohloubení vzájemné důvěry, pro nově vznikající pracovní skupinu. Při výběru konkrétních her a aktivit jsem se snažila o to, aby do sebe zapadaly, vhodně navazovaly, aby se jejich účinek vzájemně doplňoval a rozvíjel, a hlavně, aby směřovali k naplnění cílů kurzu. In my thesis I concentrate on outdoor training. As my objective I selected to choose suitable activities and propose a program of the outdoor course. The outdoor course is mainly concentrated on development ofteam work, development ofcommunication and on the intensifying of mutual confidence in newly created working groups. While choosing and creating a particular game and activity I made and effort for them to fit together, suitably concur, so that their effect would complement each other, and mostly for them to fulfill the objective ofthe...

Firemní kultura
Jurečka, Pavel ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Tomková, Eva (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice "Firemní kultury" v organizaci. Nabízí přehled teoretických přístupů různých autorů k problematice firemní kultury. V práci je věnována pozornost na faktory řízení, motivaci a organizační strukturu. Popisuje cestu od identity k image organizace. Praktická část je věnována analýze firemní kultury v organizaci WEBCOM AXPERIENCE a.s.a klade si za cíl navrhnout opatření, která budou více přispívat k naplňování podnikových cílů.

Podnikatelský plán elektromontážní firmy
Donaufová, Pavla ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Řehoř, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit srozumitelný návod pro sestavení podnikatelského plánu existující společnosti a zároveň sestavit jednoduchou verzi podnikatelského plánu pro vnitrofiremní využití s cílem upozornit na stávající i možná budoucí rizika a navrhnout opatření ke zlepšení firemních procesů. V teoretické části diplomové práce jsou mj. popsány a v praktické části aplikovány tyto vybrané metody analýzy současné pozice společnosti: výpočet bodu zvratu, rozbor rozvahy a výkazu zisku a ztráty, vertikální a horizonutální analýza ekonomických ukazatelů, analýza poměrových ukazatelů, DuPont pyramida, souhrnné ukazatele IN99, IN01, IN05 a Altmanův index finančního zdraví, analýza mikrookolí, Porterův model pěti sil, SLEPT analýza a SWOT analýza.

Marketingová koncepce České florbalové unie
Veselý, Petr ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou koncepci pro následující období. Metoda: Analýza bude provedena prostřednictvím modelu BCG a analýz SWOT a STEP. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou marketingovou koncepci České florbalové unie, zanalyzování všech faktorů, které na ní mají vliv. Vytvoření návrhu nové marketingové koncepce ČFBU pro následující období. Klíčová slova: analýza SWOT, analýza pomocí modelu BCG, analýza STEP, marketingová koncepce, Česká florbalová unie 1

Analýza konkurence firmy Sportisimo
The Quang, Tho ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provézt analýzu konkurenceschopnosti z pohledu společnosti Sportisimo s.r.o. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce teoretickou a praktickou část. První, teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je provedena pomoci Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. Silné a slabé stránky, ohrožení a hrozby vycházejících ze strategické analýzy, jsou shrnuty ve Swot analýze. Na závěr jsou uvedena doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.

Bariéry elektronického nakupování
Lech, Josef ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat rozvíjecí se oblast elektronického nakupování, identifikovat bariéry a navrhnout řešení, či opatření vedoucí k eliminaci překážek, konkrétně pro eShop O2.cz. K dosažení cílů bylo využito teoretických východisek vypracovaných na základě samostatného studia tematicky zaměřené odborné literatury a dostupných informačních zdrojů. Praktická část byla tvořena za využití dotazování a to jak v elektronické, tak osobní rovině. Získaná data byla analyzována, aby bylo možné ověřit stanoveného hypotézy. Výsledky z dotazníkového šetření poukázaly na nedostatečnou komunikaci bezplatné dopravy a platebních metod eShopu O2.cz, zároveň byla učiněna doporučení pro zlepšení konverzní míry mezi návštěvností a dokončenými objednávkami.

Branding a rebranding
Moravec, Petr ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na image značky a budování její pozice na českém trhu se sportovním oblečením. Hlavním cílem práce je navrhnout desatero příležitostí pro zlepšení prezentace značky koncovému spotřebiteli v rámci maloobchodního prodeje. První část práce se zabývá shrnutím teoretických východisek a problematiky ohledně tvoření image značky v rámci celého procesu budování značky se zaměřením na maloobchodní prostředí. V praktické části je nejdříve představena značka Under Armour a následně popsána její pozice v rámci českého trhu se sportovním oblečením. Následně je na základě výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření a výzkumu prostřednictvím pozorování sestaven návrh desatera příležitostí pro zlepšení prezentace značky Under Armour v maloobchodním prostředí.