Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,678 záznamů.  začátekpředchozí2654 - 2663dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Stejskal, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu fungování hudebního klubu PopoCafePetl a na řešení současných procesních chyb, které toto zařízení tíží. Práce je formálně rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V první části je úkolem obecně představit dva velmi podstatné nástroje manažerského řízení -- informace a komunikace. Práce vysvětluje základní přístupy k definici informace a vědní obory ji zkoumající. Poskytuje výčet funkcí, procesů a druhů komunikace. Zvýšená pozornost je věnována komunikaci firemní. V praktické části byl na základě analýzy systému fungování hudebního klubu PopoCafePetl vytvořen návrh informačního systému pro správu a podporu jeho řízení. Realizace tohoto návrhu a jeho následná implementace do řízení klubového provozu by měla vést k zefektivnění a zjednodušení procesů v něm probíhajících. Zároveň by jejím vedlejším produktem mělo být úspornější hospodaření, systémovější propagace a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Šíšová, Lenka ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vašková, Dana (oponent)
Marketingová komunikace je jedním z nejvíce kulturně podmíněným nástrojem mezinárodního marketingu. Firmy mohou v mezinárodní komunikaci využívat různé strategie. Tyto strategie musí vycházet z celkové mezinárodní strategie firmy, která je následně rozpracována do dílčích strategií pro jednotlivé pobočky i oddělení (marketing, prodej, výroba atd.). V mezinárodní komunikaci rozlišujeme dvě strategie, jejichž extrémy jdou proti sobě -- globalizační strategie se snaží standardizovat veškeré marketingové komunikační aktivity napříč různými zeměmi, kdežto adaptační strategie nutí firmy myslet lokálně a jednat lokálně. Globální společnost Sara Lee operuje téměř na všech trzích světa a po celém světě vlastní cca 80 značek potravin, nápojů, drogerie a péče o domácnost. V České republice vlastní Sara Lee mimo jiné vedoucí značku na trhu čajů -- značku Pickwick. Značka Pickwick je mezinárodní značkou, neboť kromě ČR operuje také na dalších sedmi trzích v Evropě a na trhu ve Spojených státech amerických. Trh čajů v České republice je pro značku Pickwick velice důležitý, neboť je to jeden z nejúspěšnějších trhů ve všech jejích zemích. Specifika tohoto trhu určují jak lokální návyky a preference spotřebitelů, tak působení konkurenčních značek a konečně také působení různých prodejních kanálů, z nichž největší váhu mají mezinárodní řetězce. Mezinárodní komunikace značky Pickwick vychází z celkových marketingových strategií schválených na centrální úrovni. Komunikační strategie, positioning značky a taktické kroky nicméně rozhodují manažeři různých zemí společně. V komunikační strategii značky Pickwick můžeme pozorovat jak standardizační prvky, společné pro všechny země, tak adaptační prvky, díky nimž se komunikace značky Pickwick v různých zemích liší. Takovými příklady jsou například aktivace novinek značky Pickwick v ČR oproti Maďarsku. Obě země zvolily odlišný koncept 360° myšlenky, který rozpracovaly do jednotlivých aktivací. Značka Pickwick se dlouhodobě rozvíjí, a v současnosti je jejím cílem posílení well-being segmentu (zelené, bílé a bylinné čaje), neboť tento segment vykazuje nejvyšší dynamiku. Kromě tohoto segmentu by se značka Pickwick i ve své komunikaci mohla zaměřit na další, menší segmenty. Takovou možností jsou například čaje pro děti. Množství výrobků, které byly původně určeny pro dospělé, a nyní uvádějí i varianty pro děti, v současnosti narůstá a svědčí to o atraktivnosti tohoto segmentu pro firmy. Značka Pickwick má rovněž zkušenosti s rolí dětí v reklamě, proto by pro ni mohl být tento segment zajímavý a značka by mohla jednoduše navázat na svou předchozí komunikaci.
Efektivní komunikace s cizinci v zaměstnání
Patloková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je objasnění koncepce efektivních komunikačních cest v mezikulturním pracovním týmu. Hlavním úkolem je odhalení principů komunikace v interkulturní společnosti a jejich následná aplikacemi při vlastním výzkumu reálných podnikových modelů. Teoretická část diplomové práce charakterizuje perspektivu mezikulturního studia a principy komunikace v mezinárodním podniku. První kapitola praktické části se věnuje reálnému prostředí s přítomností jedné silně diferencované kultury v zaměstnání. Konkrétněji charakteristika českého kulturního kontextu v konfrontaci s japonskou kulturou. Ve druhé kapitole modelu mezinárodní společnosti je záměrně zvoleno hledisko rovnocennějšího zastoupení více kultur na jednom pracovišti. Demonstrace komunikační efektivity je nastíněna na nejvíce zastoupené kultuře v reálné společnosti - na kultuře Nizozemska a USA.
Utilization of the internet in communication of Vitana, a.s.
Kosorín, Dominik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce nabízí teoretický a praktický pohled na internet jako prostor pro marketingovou komunikaci, a jeho strategický potenciál pro společnost Vitana, a.s.
Optimalizace sourcingu v konkrétní frimě
Spejchal, Luděk ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Dudová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je detailní pohled na průběh a způsob řízení veškerých sourcingových aktivit ve společnosti Thermo Fisher Scientific. Centrem zájmu je česká pobočka společnosti situovaná v Mukařově, ve které mimo výrobu dochází k sourcingu jak pro vlastní potřeby (kdy má ve většině případů v rukou rozhodovací pravomoc), tak pro celou společnost globálně (kdy funguje pouze jako prostředník hledající obchodní partnery, rozhodovací pravomoce jí však nepřísluší). Hlavním přínosem práce je porovnání obou variant, detailní průzkum a popis všech činností, které by pomohly globální sourcing optimalizovat. Zjistil jsem, že veškeré optimalizace spočívají především ve zlepšení komunikace mezi všemi nákupčími a technology v rámci celé společnosti. Na základě toho jsem navrhl šablony dokumentů, se kterými by nákupčí měli pracovat, databázi dodavatelů a informační server. Výsledkem práce je návrh procesu, který by měl přispět k optimalizaci outsourcovaných projektů.
Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá tématem využití vizualizace při prezentování produktů. Jejím cílem je zjistit, zda vizuální prezentace (grafické provedení) obalu produktu má vliv na spotřebitelské chování zákazníka při procesu rozhodování o nákupu daného produktu. Pokud by se tento vliv prokázal, stanoví si práce sekundární cíl, kterým je zjištění vlivu vybraných faktorů vizuální prezentace na spotřebitelovo chování (rozhodování). Práce je rozdělena do 6 kapitol, kde první uvádí čtenáře do tématu, seznamuje ho s cíli práce a jejím členěním. Druhá kapitola je teoretickým seznámením s komunikací obecně a komunikací vizuální. V kapitole třetí jsou zpracována témata týkající se reklamy a produktu tak, aby korespondovali s celkovým pojetím práce. Touto kapitolou končí část teoretická, která čerpá částečně z literatury a částečně z poznatků autora. Praktická část tvoří hlavní celek práce. Ve čtvrté kapitole jsou stanoveny postupy pro šetření dané problematiky, je vypracován dotazník a grafické návrhy obalů různých produktů. Kapitola končí přehledem výsledků zjištěných během dotazníkového šetření. Výsledky jsou jednotlivě interpretovány v předposlední kapitole a to včetně pokusu o vyvození obecně platných závěrů. Celou práci shrnuje poslední kapitola, která rekapituluje všechny zjištěné poznatky. Přínosem této práce není pouze poukázání na vliv vzhledu obalu produktu na jeho prodejnost tak, aby si firmy, resp. jejich marketingová oddělení tento fakt uvědomovali a při sestavování marketingového plánu a plánu reklamy věnovali více pozornosti kromě jiného i vzhledu obalů produktů. Přínos spočívá také ve zpracování tématu, kterým se téměř žádná teoreticky ani prakticky zaměřená literatura nezabývá, ač bylo prokázáno, že by tomu mělo být naopak. Práce se pokouší o vyvození obecně platných závěrů, které sice není možné brát za stoprocentně platné, avšak ukazuje směr, kterým by se mohli dát další, složitější a rozsáhlejší průzkumy, které by přinesly výsledky, jež by mohli využít nejen firmy, ale také spotřebitelé.
Fenomén non-compliance u dospělých pacientů oddělení kardiologie.
Červenková, Kristýna ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jelínek, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat míru výskytu fenoménu non-compliance pro léčbu dospělých pacientů oddělení kardiologie Nemocnice v Českých Budějovicích. Informace pro zpracování práce jsem získala prostřednictvím anonymního dotazníku pro pacienty. V teoretické části se zabývám vysvětlením fenoménu non-compliance, hypertenze a také významu komunikace. V praktické části vyhodnocuji získané informace z dotazníků a následně ověřuji stanovené hypotézy. V závěru vlastními závěry hodnotím výsledky zkoumání.
Public Relations and Media Relations Activities in the Non-Profit Sector
Kubiková, Katarína ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Porovnávací studie vybraných NNO v České republice. Cílem je ukázát, jak organizace pracují s veřejností, jak přistupují k médiím, jakou používají strategii, jak jsou v prezentaci úspěšné, zda dochází ke vzájemným koordinacím a kolik prostředků na práci s veřejností vynakládají.
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,678 záznamů.   začátekpředchozí2654 - 2663dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.