Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,719 záznamů.  začátekpředchozí2654 - 2663dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výkon pracovníků a motivace v organizaci (a návrh IT pro jejich podporu)
Biľ, Tomáš ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Práce shrnuje význam motivace a výkonnosti pracovníků v organizaci. Základním cílem práce je navrhnout řešení, jak zvýšit motivaci a tudíž výkonnost. Splnění tohoto cíle vyžadovalo realizaci mnoha činností od zjištění součastné architektury IS, přes detailní analyzování jednotlivých systémů, které pracovníky ovlivňují. Důležité také bylo definovat, kde se vůbec motivace a výkonnost v člověku bere a jak se dá měřit. V praktické části jsem provedl, dle nabitých zkušeností, šetření pomocí standardizovaného LMI dotazníku, abych identifikoval slabé oblasti výkonové motivace. K těmto výsledkům jsem na závěr navrhl doporučení, a to za prvé z psychologického hlediska, a za druhé z hlediska IT a jeho hlavního informačního systému, se kterým pracovníci přicházejí každý den do styku a tudíž má na ně obrovský vliv. Přínos autora v této diplomové práci spočíval ve zjištění a zvýšení motivace, pomocí analýz a doporučení specifikovaných zvolených metodik.
Analýza komunikace a IT komunikačních prostředků v konkrétní firmě
Kotrlík, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Mrázik, Josef (oponent)
Vzájemná komunikace je jedním ze základů lidské společnosti. Její rozvoj byl umožněn sdílením zdrojů a znalostí. Informace jsou dnes považovány za jeden z "výrobních" zdrojů, některými dokonce za ten nejdůležitější. Bez potřebných informací nemůže uspět žádná firma. Důležité je nejen jejich získání, ale také jak jsou šířeny uvnitř firmy. Tuto oblast má na starost vnitrofiremní komunikace. Cílem této diplomové práce je analyzovat vnitrofiremní komunikaci ve firmě Johnson Controls International s.r.o., přesněji řečeno v jejím českém zastoupení (konkrétně pak v úseku servisu a provozování budov), identifikovat slabá místa v interní komunikaci a navrhnout řešení. Dále pak porovnat praktické fungování komunikace uvnitř firmy s teorií. Teoretická část popisuje vnitrofiremní komunikaci a IT komunikační prostředky k ní využívané.Praktická část nejprve představí firmu a následně ukáže fungování její vnitrofiremní komunikace včetně používaných IT komunikačních prostředků. Práce pokračuje zhodnocením současného stavu komunikace ve firmě, porovnáním s teoretickými východisky a identifikací problémů. Řešení těchto problémů je nabídnuto v poslední části práce.
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Marketingová a komunikační strategie značky Scholl
Reissová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cíl práce je zhodnotit stávající marketingovou a komunikační strategie značky Scholl. Tato značka je známá pro své produkty péče o nohy a zdravotní obuv. V teoretické části jsou vysvětleny nástroje, podle kterých je postupováno v praktické části. V praktické části je přestavena značka Scholl, její vznik, vývoj a situace v dnešní době. Dále práce obsahuje rozbor marketingové strategie Scholl pomocí marketingového mixu a charakteristiku její marketingové komunikace. V poslední kapitole je strategie zhodnocena odděleně pro obuv Scholl a produkty péče o nohy Scholl. Na závěr je vyhodnoceno splnění cílů práce a její využitelnosti v praxi.
Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě
Kurimská, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji prezentaci a analýze komunikace se zákazníkem v konkrétní firmě. Jedná se o společnost Maxin Prague s.r.o., která poskytuje služby na trhu příjezdového cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat používané způsoby komunikace a navrhnout doporučení a možnosti dalšího vývoje této oblasti. V rámci práce v krátkosti definuji oblast cestovního ruchu. Dále uvádím informace o konkurenci, popisuji postavení firmy na trhu. Náslědně analyzuji způsoby komunikace se zákazníkem a navrhuji možnosti dalšího rozšíření a vylepšení v této oblasti. Prostřednictvým analýzy samotné nabídky firmy hodnotím proces tvorby nabídky a opět doporučím další možnosti vývoje. Při psaní závěrečné práce budu využívat informace a zkušenosti s několikaleté práci v uvedené firmě, dále budu používat odbornou literaturu a internetové zrdoje. Má bakalářská práce by měla dopomoci shrnout současné fungování firmy v oblasti komunikace se zákazníky a měla by inspirovat k dalším možnostem vývoje v budoucnu.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Polanecká, Šárka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem práce je seznámit s teoretickými poznatky z oblasti Public relations a následně na základě marketingového výzkumu zmapovat situaci řízení Public relations mezi nemocnicemi v České republice.
Soft skills a jejich rozvíjení u studentů FM VŠE
Jedounová, Lucie ; Míková, Irena (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
V teoretické části bakalářské práce definuji pojem soft skills, poukazuji na jejich význam pro člověka obecně, především pak pro studenty (absolventy) jako budoucí uchazeče o zaměstnání a popisuji jednotlivé soft skills. Cílem praktické části této práce je zmapovat situaci v oblasti soft skills u studentů 1. a 3. ročníku bakalářského, prezenčního studia a zjistit, zda mají během studia dostatek možností k rozvoji svých měkkých dovedností a zda na konci 3. ročníku u sebe studenti pociťují zlepšení v této oblasti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Opálková, Andrea ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kocábová, Daniela (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou zaměstnanci v konkrétní organizaci spokojeni, jak organizace přispívá ke zvyšování jejich spokojenosti a jak zaměstnanci sami podporují dobré jméno společnosti. V bakalářské práci je analyzována především oblast motivace, mezd, odměňování, poskytování zaměstnaneckých výhod, vztahů na pracovišti a participace zaměstnanců na řešení úkolů a jejich vlivu na spokojenost zaměstnanců. Problematika je řešena nejprve z pohledu teorie a následně srovnána s výsledky dotazníkového šetření ve společnosti SAND TEAM, spol. s r.o., tedy z pohledu praxe. Dle výsledků dotazníkového šetření v této společnosti budou navržena některá opatření, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Urválková, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Informace, znalosti a komunikace jako systémové nástroje rozvoje evropského společenství
Novotný, Ivo ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Urban, Miloslav (oponent)
Hlavním cílem předkládané práce je základní přiblížení systému fungování evropského společenství z pohledu využití informací, znalostí a komunikace. Tyto tři nástroje jsou hlavními prvky, které figurují v prováděných analýzách. Práce je rozdělena do tří částí, které na sebe logicky navazují. První část se zabývá vymezením systémových nástrojů - informací, znalostí a komunikace. Je zde uveden jejich význam ve spojitosti s Evropskou unií. Druhá část se věnuje systému Evropské unie, její politiky zejména v oblasti informační společnosti, komunikaci v rámci EU, informačním a komunikačním technologiím. V systému Evropské unie je popsána historie, rozšiřování a princip fungování hlavních institucí. V oblasti informační společnosti jsou podrobeny analýze hlavní programy eEurope a i2010. Část zabývající se komunikací popisuje nejdůležitější komunikační vazby probíhající v EU. Třetí část je věnována srovnání využití technologií a informační gramotnosti a nastiňuje budoucí vývoj EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,719 záznamů.   začátekpředchozí2654 - 2663dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.