Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26,201 záznamů.  začátekpředchozí26182 - 26191další  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.26 vteřin. 

Marketingové strategie neziskových organizací v kulturní sféře
Kalátová, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Křivánek, Rostislav (oponent)
Neziskové organizace hrají nezaměnitelnou roli ve všech vyspělých společnostech, není ovšem jednoduché takovou organizaci spravovat. Tím, že se neorientuje na zisk, potřebuje získávat finance, které umožní realizovat její záměr. V kulturní sféře existuje mnoho neziskových organizací, které se v důsledku rostoucí konkurence musely více zaměřit na propagaci a vhodnou komunikaci. Vzhledem k tomu, že marketing v uměleckých neziskových organizacích v České republice funguje poměrně krátkou dobu v porovnání se ziskovým sektorem, není zde dostatečně propracovaná marketingová strategie a strategické plánování také nemá vymezený opravdu jasné poslání. Cílem této diplomové práce je objasnit fungování uměleckých neziskových organizací na příkladu obecně prospěšné společnosti Pražská komorní filharmonie a porovnat její nelehké postavení s přímou konkurencí, kterou jsou orchestry zřízené jako příspěvkové organizace, součást veřejnoprávní organizace nebo společností s ručením omezeným.

Expanze firmy na zahraniční trh
Běloch, Pavel ; Pavlica, Petr (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o expanzi firmy Petr Hobža na rakouský trh, schopného se prosadit mezi konkurencí, s cílem postupného rozvoje podniku a dosahování co nejvyšších zisků.

Analýza podnikové kultury neziskové organizace
Miláček, Petr ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v neziskové organizaci. V teoretické část jsou shrnuty současné poznatky o podnikové kultuře a vyložen metodický postup analýzy podnikové kultury obecně. V praktické části je zanalyzována podniková kultura konkrétní neziskové organizace v období transformace. Jsou popsány rozdíly mezi podnikovou kulturou komerčního podniku a neziskové organizace. Konečným cílem je návrh postupu změny podnikové kultury tak, aby organizace získala konkurenční výhodu.

Vícezdrojové financování nevýdělečných organizací, dopad na účetní výkazy Univerzita Palackého v Olomouci
Přidalová, Markéta ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá reprezentantem nevýdělečných organizací, veřejnou vysokou školou. Popisuje jednotlivé finanční prostředky s nimiž veřejné vysoké školy hospodaří, získané jak na národní úrovni, tak i na úrovni mezinárodní. Zmiňuje se o pravidlech pro získávání příspěvků a dotací na činnost, pro kterou byla veřejná vysoká škola zřízena. Dále se věnuje finančním prostředkům, které vysoká škola získává od různých poskytovatelů formou veřejné soutěže. Ve své praktické části se bakalářská práce zaměřuje na jednotlivé finanční zdroje, které získává konkrétní subjekt, v tomto případě Lékařská fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, a hospodaření s nimi. V závěru praktické práce je popsáno a znázorněno hospodaření na účetních výkazech informačního systému mySAP Varias Education, který byl upraven pro potřeby specifického vícezdrojového financování veřejných vysokých škol.

Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.

Analýza faktorů ovlivňujících trh nemovitostí v Praze
Kubečková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Prokeš, Pavel (oponent)
Cílem práce je zmapovat současný realitní trh v Praze, zanalyzování faktorů, které ovlivňují poptávku po nemovitostech na základě dat získaných při práci v pražské realitní kanceláři. Tyto informace chci použít pro zlepšení své práce, k snadnějšímu porozumění požadavků a potřeb klientů na trhu s realitami. Výsledkem by měla být větší konkurenceschopnost naší realitní kanceláře, která tak bude moci v budoucnu více expandovat a profitovat.

Zlepšené online algoritmy pro správu bufferů v QoS hradlech
Chrobak, M. ; Jawor, W. ; Sgall, Jiří ; Tichý, Tomáš
Článek navrhuje zlepšené online algoritmy pro správu bufferů v QoS hradlech.

Marketingové využití Facebooku
Charvát, Zdeněk ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Hlavním cílem této práce je zodpovědět otázku, zda je sociální síť Facebook plnohodnotným marketingovým nástrojem. Za tímto účelem popisuje všechny zásadní funkce Facebooku, využitelné v marketingu ziskového i neziskového sektoru, a konkurenční prostředí na trhu sociálních sítí, co by marketingových nástrojů, včetně jeho konkurenčních výhod a slabin. V závěrečné části práce na praktických ukázkách z reálných kampaní poukazuje na situace, ve kterých lze Facebook úspěšně využít k marketingu a jaké existují nástroje pro následné zhodnocení výsledků.

Komparace bankovního systému v Austrálii a České republice
Polách, Miroslav ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o bankovnictví v Austrálii. Věnuje se jeho základní charakteristice. Popisuje strukturu finančního trhu, komerční bankovnictví a reakci bankovního systému na finanční a hospodářskou krizi. Stručně charakterizuje také bankovní systém České republiky pro následné srovnání s australským bankovním systémem. Praktická část se zabývá komparací bankovnictví v České republice a v Austrálii. Porovnává tyto dva systémy pomocí základních ukazatelů, jako jsou porovnání centrálních bank a modelů dohledu, struktura bankovního sektoru, finanční struktura trhů, koncentrace a konkurence na trzích, efektivnost a ziskovost, kapitálová přiměřenost a v neposlední řadě ukazatel likvidity.

Ekonomika, řízení a rozvoj neziskové organizace
Piskoř, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Problematika neziskových organizací. Analýza procesů a způsobů řízení neziskové organizace a její vývoj. Aplikace racionálního ekonomického přístupu při řízení neziskové organizace v oblasti umění. Příklad soběstačné, prosperující a konkurenceschopné neziskové organizace v praxi.