Název: Marketingové strategie neziskových organizací v kulturní sféře
Překlad názvu: Marketing strategies of non-profit organizations in the cultural sphere
Autoři: Kalátová, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Křivánek, Rostislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: arts marketing; marketingová strategie; neziskové organizace; orchestry v Praze; Pražská komorní filharmonie; arts marketing; marketing strategy; non-profit organization; orchestras in Prague; Prague Philharmonia

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24343

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75247


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet