Název: Marketingové využití Facebooku
Překlad názvu: The Use of Facebook as a Marketing Strategy
Autoři: Charvát, Zdeněk ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Marketing; Sociální sítě; Facebook; Marketing; Social Network

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34750

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150011


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet