Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí
Kochová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí analyzuje moc nových sociálních platforem z globálního pohledu za pomocí nahlédnutí do minulosti, analýzou současného stavu a prognózou budoucího vývoje. Cílem práce je sestavit doporučení pro efektivní využití síly sociálních sítí na základě zhodnocení dopadů vybraných kampaní na sociálních sítích a porovnání využívání sociálních sítí ve třech vybraných zemích. První kapitola se zabývá samotným vznikem a charakteristikou sociálních sítí. Druhá kapitola poukazuje, v čem tato daná síla spočívá a jaké budoucí dopady a využití sociální sítě můžou mít na mezinárodní prostředí, i když budeme muset změnit to, na co jsme zvyklí. Ve třetí kapitole jsou popsány dopady vybraných marketingových kampaní, které zasáhly celý svět, a ve čtvrté byl realizován uživatelský průzkum sociálních sítí ve třech vybraných zemích (České republice, Francii a Velké Británii).
Analýza ICT nástrojů podporujících Social Learning
Brychta, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prokázat propojenost informačních a komunikačních technologií s psychosociální stránkou jedince. Práce je zaměřena na ICT prostředky, které svými funkcemi podporují sociální učení. V úvodu teoretické části práce jsou přiblíženy pojmy sociální učení a socializace. Dále jsou popsány teorie sociálního učení podle jejich prvních protagonistů. Práce také blíže popisuje nová média a jejich výčet, poskytuje definici termínu sociální sítě, uvádí jejich historii a rozdělení. Dále následuje analýza vybraných ICT prostředků podporujících sociální učení. Názorný přehled využívání počítačů a internetu poskytují statistické údaje ČSÚ. V závěru teoretické části práce jsou reflektovány změny, které s sebou ICT prostředky přinášejí. Projevují se především ve způsobu komunikace a možnosti dosazování si modelů chování z virtuálního světa. Praktická část práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření. Cílovou skupinou tohoto šetření byla hlavně mladá generace, u které se osobnost jedince teprve rozvíjí, a proto využívání ICT prostředků má podstatný vliv na jejich sociální učení.
Sociální komunita v sociálních sítích na internetu
Šuk, Marek ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním vybrané sociální komunity na internetové sociální síti Facebook z pohledu autora práce. Záměrem práce je tuto sociální komunitu analyzovat a k naplnění záměru je třeba odpovědět na čtyři cíle, které se týkají zkoumané komunity a její struktury, sociopreferenčních vztahů, sociálního kapitálu a sociální integrace. V první části práce popisuji teoretické poznatky o sociální integraci, sociologickém pojetí sociální komunity, teoriích sociálního kapitálu a historii a charakteristice internetových sociálních sítí. V druhé části práce se věnuji popisu struktury zkoumané komunity a zpracování dat, která vzešla z výzkumného šetření, zkoumající četnost sociálních interakcí v této komunitě ve vybraném časovém období. Prostřednictvím vybraných sociometrických metod docházím k závěrům, s jejichž pomocí jsem schopen interpretovat odpovědi na vytýčené cíle, a tím naplnit i záměr celé práce. Přínos práce spatřuji v inspiraci firmám, jak by měly pracovat s pracovními kolektivy, aby došlo k zefektivnění výkonu těchto kolektivů i firem jako celku.
Mediální výchova v zájmovém vzdělávání: Sociální sítě jako výzva pro výchovné pracovníky
DOBOSIOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá výchovnými přístupy a postoji k sociálním sítím v zájmovém vzdělávání v Českých Budějovicích. Teoretická část popisuje současné sociální sítě a přínosy pro jejich uživatele. Dále charakterizuje období pubescence, volný čas jako čas, kdy jsou sociální sítě nejvíce používány a zájmové vzdělávání. Práce obsahuje srovnání přístupů českého a nizozemského školství k mediální výchově Výzkumná část obsahuje názory vedoucích působících v zájmovém vzdělávání na výchovu k používání sociálních sítí a jejich zkušenosti. Do výzkumu bylo zapojeno 9 škol a školských zařízení zájmového vzdělávání z Českých Budějovic. Polovina dotazovaných zařízení se této problematice nevěnuje. Druhá polovina vychovatelů se snaží děti vychovávat k uvědomění rizik, pochopení jejich pravidel a hovoří s nimi o obsahu, s nímž se děti na svých účtech setkávají. Jejich působení však podle dotazovaných v dětech zanechává pouze teoretické znalosti. Je tedy třeba najít způsob, jak vychovávat děti tak, aby se výchovné působení vychovatelů projevilo i ve způsobu používání sociálních sítí a obeznámili je i s dalšími možnostmi využití sociálních sítí.
Data v sociálních sítích a jejich využití malými a středními podniky
Kořínek, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na data, která jsou obsažena v sociálních sítích a jejich případné využití z pohledu malých a středních podniků. První část práce je popisná a zabývá se uvedením kontextu, specifikací struktur v nichž se data na sociálních sítích vyskytují a možnostmi přístupu k nim. Její součástí jsou také popisy postupů napomáhajících podniku se do dění na sítích zapojit. Druhá část práce je více zaměřena na využití, která z popsaných dat plynou. Poskytuje přehled konkrétních případů využití dat včetně popisu kroků pro jejich dosažení. Dále obsahuje přehled nástrojů pro využívání dat a jejich stručný popis. Poslední oddíl diplomové práce se skládá ze dvou částí. První z nich ukazuje výsledky experimentu zaměřeného na vyhledávání osobních informací na základě emailové adresy. Druhá část obsahuje návrh postupu pro tvorbu strategie pro sociální sítě v malém/středním podniku a jeho aplikaci na reálný podnik. Hlavní přínos práce spočívá v poskytnutí přehledu dostupných dat, možností jejich načítání a v neposlední řadě způsobů jejich využití. Malé a střední podniky se tak mohou rychle zorientovat ve světě dat ze sítí Facebook, LinkedIn a Twitter a agilně zapojit postupy pro jejich využití. Dalším přínosem je poskytnutí výsledků z vyyledávání dat na základě jména a emailové adresy. Ty mohou posloužit jednotlivým uživatelům, kteří si touto cestou mohou uvědomit, jaká data o nich sítě prozrazují navenek.
Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha
Vitinger, Aleš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Mazouch, Petr (oponent)
Cílem práce je analyzovat možnosti komunitního marketingu a jeho využití pro účely FIS VŠE. Analýza pokrývá sociální sítě obecně -- jejich vznik, vývoj a popis současných dominantních sítí. Druhou části analýzy je studie marketingového využití sociálních sítí, obzvlášť s přihlédnutím na česká specifika a zdejší využívání těchto služeb. Jako podklad pro formulaci strategie komunitního marketingu FIS VŠE je zpracována konkurenční analýza, která mapuje implementaci komunitního marketingu na konkurenčních vysokých školách v Česku a také na špičkových univerzitách v zahraničí. Z této analýzy vyplývá jednak relativní umístění FIS VŠE mezi konkurencí a jednak popis použitelných "best practises" pro formulaci vlastní strategie. Zkušenosti z analýzy jsou využity ve formulaci Strategie komunitního marketingu FIS VŠE, která nabízí rámec pro práci týmu sociálních médií, který ji realizuje. Strategie je zpracována stručnou formou v 6 dokumentech, z části také v interaktivní podobě pomocí Google Spreadsheets tak, aby ji bylo možné snadno převzít, adaptovat a využít. V ostatních dokumentech jsou definována pravidla, cíle a metriky komunitního marketingu. Kromě nich strategie nabízí tipy na konkrétní obsah tak, jak byly zjištěny pomocí analýzy konkurenčních řešení.
Komunikace v sociálních sítích v České republice - případová studie
Bouček, Pavel ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou sociálních sítí a současné situace v České republice. Cílem práce je uvést čtenáře do problematiky, kterou dnešní sociální sítě skýtají. V práci jsou vypracovány základní poznatky od pojmů informace, data a znalosti až po charakteristiku komunikace a příslušných komunikačních modelů a interpretace, kde vzniká určitá deformace informace. Další část práce je věnována pojmu média v různých oblastech, jeho vývoj je zachycen od jeho vzniku až po současnost. Následně jsou zde analyzovány sociální sítě, které jsou stěžejní pro tuto práci. V neposlední řadě je zde naznačena příležitost marketingu. Pro práci byly vypracovány celkem čtyři internetové dotazníky. Cílem dotazníků je zjistit, co si respondenti obecně myslí o pojmu informace a jak si vykládají definici informace podle ČSN. Dotazníky se dále zabývají zabezpečením sociální sítě Facebook a působením respondentů na sociálních sítích. V diplomové práci jsou dále vytvořeny a vyhodnoceny statistiky, které se týkají aktuálního počtu uživatelů sociální sítě Facebook v rámci České republiky, následně celého světa a Evropy. Dále je zde vypracováno celkové propojení mezi uživateli těchto sítí. Cílem praktické části práce je zhodnotit situaci sociálních sítí a jejich dalšího možného vývoje z hlediska trhu.
Sociální sítě ve vzdělávání
Suková, Lenka ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou online sociálních sítí a jejich použitím ve vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou základních celků. První část se nejdříve zabývá teorií vzdělávání; Bloomovou taxonomií vzdělávacích cílů jako základnímu kameni vzdělávání a následně novou vzdělávací teorií založenou na učení v sociálních sítích - konektivismem. Poté se práce soustředí na definici online sociálních sítí a představení několika nejznámějších sociálních sítí a příklady jejich využití v zahraniční i tuzemské školní praxi. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití vybrané sociální sítě Wall.fm ve výuce předmětu Web 2.0 a sociální sítě na Vysoké škole ekonomické v Praze. Součástí praktické části je dotazníkové šetření mezi studenty předmětu týkající se zpětné vazby na sociální síť a názorů studentů na její použití v rámci výuky. Na základě vlastní analýzy a analýzy dotazníku autorka přináší doporučení a návrhy pro využití sítě v předmětu Web 2.0 a sociální sítě v následujících semestrech.
Využití sociálních sítí pro řízení práce virtuálních týmů organizace
Švec, Pavel ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá využitím sociálních sítí jako nástroje pro podporu virtuálních týmů. Prvním cílem je na základě popisu charakteristik a procesů virtuálních týmů identifikovat kritické faktory virtuální týmové spolupráce, které současně nejsou dostatečně nebo vůbec podpořeny ze strany groupware nástrojů. Na základě kritických faktorů je dalším cílem popsat aspekty sociálních sítí, které tyto kritické faktory dokážou podpořit, což vede ke splnění hlavního cíle, který se skládá ze dvou částí. První částí je analýza vlivu aspektů sociálních sítí na jednotlivé kritické faktory a druhou částí je praktické řešení využití sociální sítě pro podporu virtuálního týmu. Výsledné řešení zahrnuje všechny fáze implementace sociální sítě od jejího výběru, zavedení až po nastavení procesů a zásad využívání. Východiskem pro identifikaci kritických faktorů je literární rešerše současných teoretických poznatků o virtuálních týmech. Popis aspektů sociálních sítí vychází ze současných trendů v oblasti podnikové informatiky a výsledné řešení využití sociálních sítí je výsledkem analýzy a syntézy poznatků z obou předchozích částí práce. Hlavním přínosem je řešení využití sociálních sítí vně organizace a poskytnutí praktického návodu pro zavedení podpory virtuálních týmů prostřednictvím sociálních sítí v organizaci.
Využití aplikací v rámci sociálních sítí pro marketingovou prezentaci firem
Černoch, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce podává přehled v současnosti nejvýznamnějších českých i světových sociálních sítí, popis jejich funkcionality a možností využití těchto on-line služeb v marketingu. Samostatně zpracovává téma aplikací třetích stran začleněných do těchto sociálních sítí, a možností jejich využití pro marketingovou prezentaci firem a produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.