Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Systémová integrace při tvorbě webových stránek
Ingr, Martin ; Čechovský, Vít (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémovou integrací při tvorbě webových stránek. Konkrétně je zde podrobně zdokumentována posloupnost všech kroků potřebných k naprogramování prostředí pro cílenou prezentaci dat, vybudování vlastního administračního systému pro jejich správu, dále k volbě a aplikaci vhodného redakčního systému pro publikování článků a v konečném důsledku k integraci těchto systémů do jednoho funkčního celku. V úvodní části práce je pozornost věnována zejména poznatkům z teoretické oblasti, které se společně s vypracovanými analýzami staly podkladem pro systémovou integraci, včetně procesů, které této fázi předchází.
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Marketingová online komunikace vybrané firmy
Bůbalová, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu marketingové online komunikace společnosti LIP distribution, s.r.o., a návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podrobným přehledem o možnostech, které internetový marketing nabízí, o nejpoužívanějších nástrojích a jejich významu pro společnosti. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového marketingu společnosti LIP distribution, s.r.o. Velká pozornost je v praktické části věnována také rozhovoru s majitelem společnosti, díky kterému je návrh na zlepšení marketingové online komunikace pro tuto firmu realizovatelný.
Budování společnosti pro IT správu
Vegner, Martin ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Práce popisuje jeden z dílčích cílů budování společnosti zabývající se informatickou podporou pro firmy menší velikosti a školy. Zaměřením práce je tvorba webu, grafiky a následná optimalizace, jak pro uživatele, tak i pro vyhledávače. Polem působnosti této firmy je Praha a blízké okolí, kde již existuje mnoho firem s totožným zaměřením. Proto je nutné nalézt příležitosti na trhu, a vytvořit image společnosti. Hlavním cílem práce je vytvořit web společnosti se zaměřením na optimalizaci pro Internetové vyhledávače SEO a optimalizaci pro uživatele.
Tvorba webových stránek se zaměřením na nejdůležitější SEO faktory
Beňadik, Petr ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá výběrem a optimalizací nejdůležitějších SEO faktorů, na které by měl být kladen důraz v průběhu procesu tvorby nových webových stránek. Cílem této práce je přiblížit, jaké činnosti se za pojmem SEO optimalizace ukrývají a že se jedná o komplexní optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Nejedná se jen o kvalitu technického zpracování stránek, ale převážně také optimalizaci obsahové části. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Ve dvou úvodních teoretických kapitolách jsou vymezeny základní pojmy, nastíněn princip vyhledávačů a dále jsou detailněji popsány nejdůležitější on-page a off-page faktory včetně několika praktických ukázek. V praktické části je prezentován reálný projekt od zadání projektu, jeho analýzy, návrhu, přes implementaci navrženého řešení až po následnou analýzu hotových webových stránek, ve kterých uvádím tipy pro další vylepšení a optimalizace stránek. V rámci zpracování projektu je kladen důraz především na SEO faktory, které byly přiblíženy v teoretické části práce.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.
Tvorba firemní webové prezentace
Komárek, Miroslav ; Jeníčková, _Kateřina (vedoucí práce) ; Masek, Karel (oponent)
V první polovině práce se autor zabývá vytvořením firemní webové prezentace od samého začátku, včetně úvodní komunikace s firmou a sběru materiálů, přes tvorbu grafického návrhu a Layoutu, až po konečnou fázi, kterou představuje sazba textů a fotografií. Každá fáze vytváření stránek je demonstrována na konkrétním případě. Od druhé poloviny práce se autor zabývá optimalizací pro fulltextové vyhledavače, tzv. SEO optimalizací a v závěru měřením výsledků této optimalizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.