Název:
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Překlad názvu:
Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce
Autoři:
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Notation The goal of the submitted diploma thesis “Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce” is analyze market of e-commerce system's and installation of a new internet shop. First part is devoted to theory, in the second part I describe characteristic features of present systems. Third part is concerned with web usability, SEO optimization and implementation internet shop into company.
Klíčová slova:
Informační systém; Internetový obchod; SEO optimalizace; Webová použitelnost; E-commerce; Information system; SEO optimization; Web usability
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/19051