Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační systém internetového obchodu
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Informační systém internetového obchodu“ je analýza trhu informačních systémů a zavádění nového informačního systému. Dobrý informační systém je velice důležitý pro řízení a provoz celého podniku, upevňuje jeho vztahy se zákazníky a dodavateli. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systémů. Třetí kapitola se zabývá implementací ERP do podniku.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Informační systém internetového obchodu
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Informační systém internetového obchodu“ je analýza trhu informačních systémů a zavádění nového informačního systému. Dobrý informační systém je velice důležitý pro řízení a provoz celého podniku, upevňuje jeho vztahy se zákazníky a dodavateli. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systémů. Třetí kapitola se zabývá implementací ERP do podniku.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.