Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení firmy Medin na světovém trhu zdravotnické techniky
Ettelová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Vlkovský, Viktor (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti Medin a.s. při obchodování na zahraničních trzích s traumatologickým a ortopedickým lékařským vybavením, případně při vstupu na nové trhy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se věnuje obecné charakteristice firmy, druhá kapitola je věnována postavení dané firmy na trhu českém. Třetí kapitola hovoří o formách vstupu na zahraniční trhy a o teritoriích, kde již firma etablována je. Ve čtvrté kapitole analyzuji a hodnotím další potenciální trhy pro expanzi české akciové společnosti.
Analýza marketingových kanálů trhu služeb a analýza jejich užitku pro konkrétní obor.
Romantseva, Anna ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o marketingových kanálech používaných v oboru jazykových škol.
Mezinárodní smlouvy o obchodním zastoupení
Slanař, Jan ; Neděla, Radek (vedoucí práce) ; Pastorčák, Jan (oponent)
Smyslem práce je popsat možnosti upevnění pozice obchodní společnosti na trhu prostřednictvím smluv o obchodním zastoupení se zaměřením na zjištění právně-ekonomických dopadů na společnost, která uzavřela smlouvu o výhradním zastoupení.
Mezinárodní obchodní zastoupení
Hudíková, Jana ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Almásy, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi získávání cizích trhů, zejména institutem obchodního zastoupení. Je zde rozebrána jeho právní úprava, jak z hlediska mezinárodního, tak i komunitárního a vnitrostátního. Velká pozornost je věnována osobě obchodního zástupce, jeho právům a povinnostem, stejně tak jako požadavkům na něj a kritériím jeho výběru. V závěru samotné práce jsou již rozhodnuté případy Soudním dvorem EU, které se týkají problematiky obchodního zastoupení. Cílem práce je posouzení možných variant získávání cizích trhů, zejména pak obchodního zastoupení a jeho komplexní zhodnocení včetně všech jeho dalších atributů.
Exportní strategie firmy Granát Turnov d.u.v.
Kovářová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Musil, Vlastimil (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na popis exportní strategie firmy Granát Turnov d.u.v. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, přičemž první kapitola popisuje obecně družstvo jako způsob podnikání. Následující kapitoly se zabývají činností družstva Granát, zejména aktivitami spojenými s vývozem. Z teoretického i praktického hlediska je popsán marketingový mix. Závěrem je exportní strategie aplikována na oblast Evropské unie, jsou uvedeny možné problémy poklesu vývozu na tato odbytiště a navrhnuta doporučení.
Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
Hrdinová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navržení kompetenčního modelu pro Assessment Centre ve výrobní společnosti působící v oblasti FMCG. K prověření vybraných kompetencí je využito dotazníkové šetření, jak u obchodních zástupců samotných, tak i u jejich přímých nadřízených. Dalším cílem je navržení několika modelových situací, u kterých je možné sledovat u uchazečů projevy chování, jednotlivé dovednosti, znalosti, zkušenosti a další kompetence, jež jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů na dané pracovní funkci obchodního zástupce. První dvě kapitoly bakalářské práce jsou zaměřeny na teoretickou část metody Assessment Centre a jejího efektivního využití. Další kapitoly popisují společnost působící v oblasti FMCG, analýzu pracovního místa obchodního zástupce, tvorbu kompetenčního modelu a tři modelové situace -- hraní rolí.
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Půčková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat přínosy obchodního zástupce, které přináší dané firmě. Díky stáži autorky na pozici obchodního zástupce u firmy Procter&Gamble (ve spolupráci s distributorem p.k. Solvent), jež je lídrem na trhu s drogistickým zbožím, nabízí tato práce čtenářům pohled na úspěšný model osobního prodeje, jež je v této firmě využíván. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretickou část osobního prodeje a jeho organizaci. Další kapitoly jsou aplikovány na osobní prodej ve firmě Procter&Gamble (potažmo p.k. Solvent). Popisují firmy jako takové, organizaci prodeje, pilíř práce obchodních zástupců ve formě "Sedm kroků návštěv". Další části dávají praktickou ukázku z měsíce července 2010. V závěrečné kapitole zhodnocuje autorka skutečný přínos obchodního zástupce, včetně návrhů na změnu. Práce je určena zejména řídícím pracovníkům, jež uvažují o implementaci obchodních zástupců jako formu prodeje a také vedoucím managerům, jež už řídí kolektiv obchodních zástupců.
Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola
Strachová, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Teoretická část práce obsahuje obecnou charakteristiku společnosti Kofola, aspekty osobního prodeje a nejdůležitější předpoklady a rysy úspěšného obchodního zástupce. Čtvrtá kapitola je věnována přehledu praktického fungování osobního prodeje společnosti Kofola a navazující pátá kapitola shrnuje konkrétní činnosti a specifika pracovního týdne obchodního zástupce této společnosti. Šestá kapitola je zaměřena na nástroje podpory prodeje, které společnost Kofola běžně využívá: spotřebitelské a zákaznické akce. Závěrečná kapitola se věnuje hodnocení obchodních zástupců, které je součástí motivačního systému společnosti Kofola.
Výběr obchodního zástupce
Koutová, Martina ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Troják, Vlastislav (oponent)
Práce se zabývá činností obchodního zástupce v oblasti mezinárodních vztahů. Nejprve jsou popsána jeho práva a povinnosti na území České republiky, Německa a Spojených států amerických. Následně jsou vymezeny důležité aspekty úspěšného prodeje a poslední část je věnována daňovému problému při využití služeb obchodního zástupce. V práci je navrženo možné řešení, jak zamezit dvojímu zdanění firem při působení na mezinárodních trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.